heborres Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 La inn bestilling på denne for en stund siden, men det ser ikke ut som om noen har denne på lager lenger... Finnes det gode alternativ i samme prisklasse? Lenke til kommentar
-mono- Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 La inn bestilling på denne for en stund siden, men det ser ikke ut som om noen har denne på lager lenger... Finnes det gode alternativ i samme prisklasse? Har du sjekket på Japanphoto? Ser i hvertfall ut som de har 10+ på lager... Sorry - får ikke til å linke... Men sjekk side 6 under Objektiver, Canon. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Sjekket der i dag jeg, (har selv bestilt den for måneder siden), de hadde over ti på lager da. Butikken hadde ikke fått den inn i dag, men regnet med at det ble straks nå. RandiA Lenke til kommentar
heborres Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Da ble det bestilling hos JapanPhoto. Får håpe at hellet er med meg denne gangen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Da ble det bestilling hos JapanPhoto. Får håpe at hellet er med meg denne gangen.Ettersom jeg har "bestilt" i forretningen for lenge siden, lot jeg være å bestille på nett nå. Det var kanskje dumt det, for hvis ikke forretningen har fått til onsdag, hadde jeg tenkt å nett-bestille, og da er det vel kanskje ikke flere igjen der på nett :!: RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå