Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Adsl problem.. Kan ikke få adsl :/

Anbefalte innlegg

Foooooor maaaange måneder siden bestilte jeg adsl hos en internettleverandør ved navn Mimer (adsl.no).

Og nå når vi har endelig klart å bygge ut sentralen og skal til å levere linjer, fikk jeg denne mailen:

Kjære ADSL kunde!

Vi viser til din bestilling av ADSL hos oss. Vi må desverre meddele at ADSL ikke kan leveres på adressen du har oppgitt på det nåværende tidspunkt.

Begrunnelse : Linjen går via utjevningskabel, kan ikke kobles om for levering av adsl.

Hva skal jeg gjør?!?!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan starte med å bruke emnefeltet fornuftig, du får ikke no hjelp fortere bare fordi emne ditt står i store bokstaver. d er faktisk mange som ikke gidder å gå inn på posten din engang fordi de ser at han som har postet dette mest sansynelig er en 14is med et teit problem...

det er faktisk ikke for å være drittsekk, men tenk på det til neste post du poster. for d er mange som irriterer seg over slike ting.

Lenke til kommentar

Ligger på samme sentral, og det er eit mindretal av dei som er på sentralen som IKKJE ligger på utgjavningskabel, dvs at Mimer har tapt eit par hundre tusen kr eller.no på å bygge den ut..

*flire litt ondskapsfullt*

har vi rett til skikkelege kablar fra Telehor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...