Gå til innhold

Skal jeg la guttungen førsøke denne labyrinten?

R@ge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom faren min hadde gjort det når jeg var 10-12 år, hadde jeg nok blitt rimelig sur på han. Hater sånne ting på nettet, og ungår det til en hver pris. Men jeg hadde blitt glad om det hadde blitt filmet, og jeg 5 år senere kunne fått sett filmen.

Og dette med traumer osv., det er bedre at det skjer under kontrollerte forhold, enn at ungen oppdager dette når han sitter alene hjemme og får en link av kompisen. Det kan virke skummelt, da er det nok bedre å ha en pappa man kan slå for å ha gjort noe sånt. :p

Altså, enn å sitte aleine hjemme, og undre seg om dodraugen kommer ut av doen.

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar
Hva feiler det deg egentlig?

Fantastisk innlegg ..

Gutten var jo knallhard :D Det er du som kjenner sønnen din best, og bare du som vet best om han takler dette eller ikke. Han takla Waldo-greia bra, men det kan jo bli noe annet med det bildet som dukker opp på den labyrinten. Til og med jeg synes den var litt scary .. :p

Lenke til kommentar

hmm, nei jeg vet ikke jeg? Jeg må jo være gal! Hvordan i all verden kan jeg finne på å mene at man ikke skal skremme dritten ut av ungen sin!?? Forferdelig!! :ohmy:

Du skjønner vel sjøl at det er en litt for jævlig spøk å dra? Når unger hylgriner og er dritredde? hallo..

Lenke til kommentar

Nei, har ikke sett den, jeg barer lurer på hva som gjør at en forelder har lyst til å skremme ungen sin på den måten. Hva vet han om ungen kommer til å hylgrine? Er det vits å gjøre det i det hele tatt??

Nå snakker jeg om screamers.. ikke barnevennlige pop-ups..

Du sier det jo selv at det hadde blitt noe annet med en ekte screamer..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Hva feiler det deg egentlig?

Tja si det du.. *lol*

Skulle tro du var "litt sinna no"...

Han takla Waldo-greia bra, men det kan jo bli noe annet med det bildet som dukker opp på den labyrinten. Til og med jeg synes den var litt scary .. :p

Den labyrinten er mye værre ja... Og så står det ekle bildet der hele tiden etterpå også..

På Where's Waldo så forsvinner bildet med en gang også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...