Sinnsyk asylaspirant Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Sjansen for at det blir traumer er jo sikkert rimelig liten, så ungen bør vel overleve. 99 av 100 unger skvetter sikkert til, også ler de i ettertid. Jeg synes bare tanken om det er far som skal lure ungen blir helt feil. Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg tok vel den labyrinten første gang når jeg var 9 år.. er 13 nå.. Jeg skvatt no jævli, Så lo jeg.. Jeg syns du bør gjøre det jeg Kan får nok ikke traumer av det.. Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Piff, gutten har godt av det. Tok den selv når jeg var 9 år ca og jeg har hatt verken traumer eller spasmer etter den. Eneste jeg sitter igjen med er en drøm om å få skremt livsskiten ut av andre Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Stakkars han gutten på filmen da. Jeg lo litt først med en gang han slo på skjermen og hylte men når han begynte å grine og klamre seg til faren damn.. Lenke til kommentar
Enel Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Prøvde den ett par år siden, skvatt noe steike :!: prøvde nå også, bare sån kjappt, skvatt uansett om jeg viste den skulle komme I min mening burde du ikke vise han den ^^ Endret 15. juni 2008 av Enel Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvis han synes det er fælt nok, kommer han aldri til å la deg "vise ham noe morsomt", eller hva du kommer til å kalle det, igjen. Det kan selvsagt hende at han tar det helt greit, men jeg tror sjansen for at dette slår dårlig ut er stor. Håper egentlig tråden er en spøk. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Syntes absolutt ikke du skal vise han den.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det blir litt sånn "jeg kan komme og slå dritten ut av deg, og en vakker dag ser vi kanskje begge tilbake på det og ler, men sannsynligvis kommer du til å synes det suger". Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det går sikkert over, men ville vært forsiktig. Hehe. Skvetter jo som faen av den enda jeg, enda jeg vet at det kommer. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Blei eid av broder`n sjøl da jeg var mindre, også eid mange i ettertid, sinsykt morsomt å skremme andre. Go for it! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Gjør det, og film det (Ikke skyld på meg hvis han får traumer, psykiske lidelser, tar selvmord eller dør) Lenke til kommentar
radalf Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvem er det som får traumer av slikt? lol Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Traumer får man kanskje ikke av labyrinten, men den er ubehagelig i øyeblikket. Traumene kommer nok heller av at man blir lurt til noe sånt av sin egen far. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg tok den på moren og lillesøsteren min. ^^ Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Tok den sjø nå. Selv om jeg visste at bildet skulle komme så ble jeg vettaskremt som faen. Håra reiste seg! svar på innlegget ditt: Gjør det! Men kanskje på noen andre sin unge? Lenke til kommentar
Rot Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 IKKE GJØR DET!! Har fremdeles traumer etter den lumske broderen testet den på meg Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det der tror jeg går helt greit.. Men kanskje skru ned volumet noen hakk! Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Jeg har gitt guttungen muligheten til å prøve en noe mildere "flash Screamer" Den er vel kanskje mer for de yngre en den labyrinten.. Den heter Hvor er klovnen Waldo Har filmet hendelsen... noen som er nyskjerrig? Endret 19. juni 2008 av R@ge Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Synes sånne screamers er noe av det mest irriterende som finnes på internett.. og det er noe av det verste man kan gjøre mot en unge når det gjelder å drive spøk med h*n.. Hva faen er vitsen? At det er morsomt? ha, ja jøss Det er noe galt når en forelder veldig gjerne vil skremme livet av ungen sin.. Ikke gjør det.. Endret 19. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå