R@ge Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Denne spøken er sikkert nesten like gammel som Internett selv, men fortsatt morsomt likevel. Jeg snakker om sånne "flash spill" hvor man får presentert noe tilsynelatende uskyldig på skjermen, for så å bli skremt noe helt forferdelig av et skrikende monster som plutselig kommer frem på skjermen. Det finnes sikkert hundrevis av forskjellige versjoner av denne, men en av de første var vel "The Maze Game" laget av Jeremy Winterrowd, hvor brukeren må navigere seg gjennom en labyrint uten å være nær veggen. Mot slutten på det punktet hvor man måtte konsertere seg noe voldsomt kommer plutselig det skrikende ansiktet til Regan MacNeil fra filmen Exorsisten frem. >> Her kan dere prøve labyrinten selv << Spørsmålet mitt er, skal jeg la guttungen få prøve labyrinten? Inni spoileren finner dere en annen gutt som prøvde: Her er et eksempel på en reaksjon: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Så lenge du filmer det, så. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Har lest det du har skrevet, og vet hva slags nerve-helvete sønnen din kommer til og oppleve, da jeg tok den nøyaktig samme selv da jeg var mindre. DO IT! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 En side av meg sier nei, ikke gjør det. Gutten kommer til å bli skremt som fæn. En annen del sier gjør det, og film det! For the lulz! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hvis du gjør det og gutten din er under, tja la oss si 12 år så kommer jeg rett og slett til å bli sur på deg og sette av tid hver dag til å saumfare innleggene dine etter ting jeg kan rapportere Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Man lærer best å være kritisk til spill/linker/videosnutter når man lærer det på den harde måten. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Man lærer best å være kritisk til spill/linker/videosnutter når man lærer det på den harde måten. :!: Sant nok. Selv om det ka nbli for mye av det "gode" til tider også. Endret 14. juni 2008 av andrull Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Jeg synes det er litt dårlig gjort. Mange lyse hoder med strålende tankegang her, som lett kan overføres til andre situasjoner: Gi han alkohol. Da lærer han å bli mer kritisk til det. (det blir eventuelt morgendagens dilemma) Endret 14. juni 2008 av fredrikg- Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ja, det var en god sammenligning. Det blir først idiotisk når overføringen din er et faktum. Spesielt siden guttungen neppe er så veldig gammel. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Å fy faen nå skvatt jeg. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hvor gammel er han? Hvis han er 12 år ville jeg ikke latt han prøve. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Joda. Barn har godt av å skremmes litt. Endret 27. juni 2008 av Barcarolle Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Gjør det for the lulz. Ta video, og post her. Det kan være hevn for at han klikket pga. Playstationforbudet. ;-) Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) La han prøve, men ikke glem å filme!! Endret 15. juni 2008 av glx-rider Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Det kan være hevn for at han klikket pga. Playstationforbudet. ;-) Meget godt poeng det der,,,, Men jeg vet ikke om jeg tør... kan være han tar det veldig bra, og det kan være gutten får traumer.... En practical joke er jo svært gøy, men man kan jo fort sette latteren i halsen også liksom... Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvor gammel er egentlig sønnen din, Rage? Og enda viktigere, hvor gammel er egentlig du? Barnets mor synes sikkert også dette er grusomt stas. Huff, jeg var griseheldig når jeg trakk vinnerloddet med foreldrevalget mitt... Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Tja. er gutten noenlunde stabil så bør vel det gå greit. Synes det er så mye snakk om traumer og varige men om dagen. Lurer på hvordan de som blir overbeskyttet idag kommer til å takle fremtiden. Han gutten i videoen er sikkert j... skeptisk til labirynter på internett etterpå, og antakeligvis ikke fullt så godtroende overfor sin far en liten stund, men tviler på at han begynner å hylgrine bare han ser en pc. Hehe har ikke unger storesøsken som lar de gjennomgå skikkelig lenger? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvor gammel er egentlig sønnen din, Rage? Hvis det er han som fikk Playstation-forbud tror jeg at han er 6 år. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ja, han er 6 år hvis jeg husker det riktig.. så IKKE gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå