Bushnell Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 jeg bare lurte på om det er lett å få kjøpt hder på tg? tenkte jeg like greit kunne kjøpe meg hder på tg hvis det var mulig.. eller blir det fort utsolgt? eller har dem rett å slett nesten ikke med? noen som har peiling? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 De har pleid å ha med seg en god del harddisker, så det skulle vel ikke være noe stort problem Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Har ikke vært der selv, men i følge en kamerat var slike ting dyre. Vet ikke om dette stemmer da men...Er nå det han sa Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Dyre og dyre fru blom I fjor hadde i alle fall komplett samme priser på tg som de har i butikkene sine (_IKKE_ internett ) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 regner med de har butikk priser.. å på en 120 gig sparer jeg det nesten inn.. for det koster 130 kr i frakt og hit så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå