Flacid Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 heisann. jeg har en bærbar HP pavillion pc som jeg naturligvis har wow på. jeg kan ha den Bærbare eller den stasjonære eller dama sin PC på det samme nettverket og alt fungerer knall på de sistnevnte men på den bærbare min får jeg en lagg som varer i 1-2 sekund hvert 10-15 sec. dette gjelder uansett nettverk jeg er på. alle andre PCer fungerer fint men ikke på denne. noen som har peiling på hva problemet kan være? har formatert den for ikke lenge siden og la inn wow på nytt, men det er fortsatt akkurat det samme problemet. den stopper opp i 1-2 sec og når laggen slutter går alt veldig fort, akkurat som den tar igjen det som har skjedd på de 2 sekundene. takker for svar! Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hvor mye ram har du, hvor stor cpu har du og hvilket skjermkort har du ? Så kan vi snakke. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Har du sjekket hvor høy FPS du ligger på? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 radeon 7600 1024 mb ram dual core prosessor 2.6 er ikke noe med latency. FPSen er fin. Lenke til kommentar
Zeriz Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 En fin fps er 40-60 + .. Tenk deg om da vel? Sjekk om noen laster ned fra linjen din Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 men det er slik på alle linjer uansett! både hjemme og hos dama :S er akkurat det som irriterer meg. har skrudd ned det meste på video settings og men ingen forandring. når det ikke lagger er alt helt fint. ikke hakking eller latency. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Wireless? Prøv dette ; http://paininthetech.com/2005/10/25/disabl...-in-windows-xp/ Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er det latency "lag-spikes" eller er det grafiske problemer som gjør at det hakker? Lenke til kommentar
Mighty1 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Jeg er ikke 100% sikker på hva problemet ditt er, men det kan høres ut som du har en såkalt "cursor lag"...(?) Tviler på at du har det, men skulle det lagge når du beveger musa så er denne tråden svaret!!!: World of Warcraft cursor lagg! Hvem vet? kanskje det er så simpelt??? Endret 16. juni 2008 av Mighty1 Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 takk for alle svar skal prøve ut de forskjellige tipsa!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå