Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trenger penger fortløpende, 5000,-

Sandsvei

Anbefalte innlegg

Jeg trenger 5000,- rimelig fort. Før 20 juli. Lurer på om det er noen her som vet av noen gode måter å få tjent inn disse på? Evt noe smått lån som det e ikke er så altofr mye rente på.

Har lett etter jobb en god stund, uten noe hell. Så nå trenger jeg andre måter.

Noen gode tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kredittkort er kanskje tingen, det krever selvfoelgelig at du har et godt forhold til banken hvis du ikke har penger som kommer inn fortloepende.

Jeg hadde 5000 i kreditt da jeg hadde rundt 1000 kroner inn pr. maaned.

Utenom det, saa er det bare aa ta seg arbeid. Hoere med foskjellige arbeidsgivere/naboer/venner om de trenger noe hjelp. Jeg vil tro at for aa tjene 5000 kroner paa en uke paa den maaten, saa blir det et lite blodslit. Ikke regn med 200 kroner timen. - likevel skal det ikke vaere noe problem.

Staa paa.

Lenke til kommentar

Jeg synes jeg blir nedrent av tilbud om kreditt. I tillegg har jeg et Gebyrfri kredittkort med 40.000 i kreditt samt 25.000 kreditt på brukskonto og enda et kredittkort med 20.000. Jeg benytter ingen av kredittene bortsett fra at jeg bruker Gebyrfrikortet noen ganger for å få gratis reiseforsikring.

dessverre er det slik at de som har penger nok til at de ikke trenger kreditt renner over av tilbud, men de som trenger det har vanskeligheter med å skaffe 5000 kroner.

En annen ting er at jeg ikke helt skjønner at det skal være så vanskelig å få seg en jobb om dagen. Hvis du ikke er for kravstor er nok en jobb den enkleste måten å skaffe 5000 kroner på. Så slipper du å betale dem tilbake med renter også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...