Gå til innhold

Skjedde noe rart i kveld i forbindelse meg Peppes Pizza.

Anbefalte innlegg

Hei, for en måned siden bestilte vi Peppes Pizza filmdeal hjem, vi bor utenfor Moss så da kom Peppes i moss med Pizzan, og det gikk helt fint, men nå for 10 minutter siden ringte Mamma til Peppes for å bestille en Pizza, men da sa de at de ikke kunne kjøre så langt. Veldig merkelig synes jeg, det gikk jo helt fint for en måned siden. Så nå sitter jeg her uten middag, veldig fin lørdags kveld må jeg si. Hadde jeg bare funnet ut av hva Epost adressa til Peppes er så skulle jeg seldt en sint Epost :mad: Har noen opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faktisk opplevd nøyaktig det samme.

Det gjaldt da Porsgrunn. Det er Peppes Pizza på Downtown som alltid har levert rundt.

Men en dag som jeg og kjæresten min skulle bestille pizza fikk vi beskjed om at det slettes ikke gikk. Folka på telefonen oppførte seg rett og slett som om Peppes på Downtown ikke fantes, og hadde ingen aning om at de dreiv med levering før. Jeg hadde tydeligvis kommet til et sentralbord, hvor vedkommende skulle ringe til Larvik og høre.

Bare kaos. Dårlig. Dermed byttet jeg til Pizzabakeren. Om nom nom.

Lenke til kommentar

Dette skjedde meg en gang for ikke lenge siden, når jeg bestillte hos Fyllingsdalen Pizzeria. De ligger 3 min kjøring fra der jeg bor, det var utlendinger som dreiv plassen.. Enda hadde jeg bestillt derfra 10 ganger før. Spurte hvorfor, de sa det var for langt unna.

En annen gang fra Venezia Pizzeria, der hadde dem ikke folk til å kjøre ut pizzaen ^^.. jaja, ikke alle har råd til å være like særiøs i buisnessen. Tapte dog en god kunde.

Endret av s1gnal
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er sjåfør for Pizzabakeren i Trondheim, og må si at det er ikke så uvanlig. Enkelte dager er kjørelistene nærmest uendelige, og det er umulig å rekke over alt. Vi tjener mer på å ta to kjøringer som ligger nært enn en som ligger langt unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...