Becks69 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hei. Noen som har erfaring med å modde sin Nintendo Wii? Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Har sett på Wiikey, hørt at den er best? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Wiikey er vel for eldre modeller med bestemt serienummer, mens D2pro er for Wii du kjøper per dags dato, eller var det motsatt. Men uansett, er mye avhengig av serienummer av Wiien din. Finnes loddefritt chips nu også, men tror det er for nyere wii modeller only. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 loddefrie chiper er vel aldri kjent for å være stødige? eller? Små loddepunkter på chippene, så anbefaler ikke gjøre det selv om man ikke kan, selv brukte jeg en fra finn.. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg valgte til slutt å bruke mod-net Får håpe jeg blir fornøyd med konsollen fra dem. Noen som har prøvd å spille wii fit på modifisert konsoll? Kan fit bestilles fra USA? Jeg har ikke regionsfri modifisering Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 US compability list Ser ut til at det skal fungere ja.. Dog muligens med noen problemer Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Kjøpte min Wii I Kina og fikk med en D2Ckey ferdig installert Ingen problemer med den. Region fri, gamecube spill.. everything. Men den har 32 punkter tror jeg Endret 22. juni 2008 av Zaplame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå