Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hard rock krem, noen erfaringer?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_lurer_*

hey

er en gutt som vurderer å gå til innkjøp av denne kremmen

her er en link til den vis det er lov å vise

http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9773491

er en krem som skal gjøre at gutten holder ut lenger.

har et problem at jeg kommer etter 5 min. er litt kjedlig det ja....

er i fast forhold og vil jo seff holde ut lenger....

hvordan virker denne kremmen?

1. skal den tas på lenge før samleie? 5 sec, 10 min 1 time?

2. hvordan virker den? får jeg stå kuk eller vil det bli et problem siden det er en krem som bedøver?

3. er det smak av den? tenker på oral sex og slikt?

4. skal den smøres på hodet eller hele skaftet?

5. får jeg orgasme når jeg bruker den?

6. hvor lenge er virkninga? 5 min? 10 min? 1 time?

håper noen kan hjelpe en litt frustrert gutt på 24

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hey

2. hvordan virker den? får jeg stå kuk eller vil det bli et problem siden det er en krem som bedøver?

Drev selv en av kondomeriets butikk en gang i tiden og solgte en del av disse kremene, selv om jeg ikke husker bestemt akkurat denne kremen som du reffererer til

Noen klaget på ingen virkning overhode og noen andre klaget på at de ikke klarte å fullføre ett samleie fori de ikke klarte å holde på erreksjonen, rett og slett fordi de ble såpass bedøvet at de ikke lenger følte noen seksuell nytelse under samleie

Kremen skal smøres på hodet, ca 1-5 minutter før samleie, de jeg solgte mener jeg hadde en smak, smaken er vell verken vond eler god men helt sikkert en smak damene kan klare seg uten :roll:

Å ha oralsex med denne kremen kan jo også gi en følelse av ett tanlegebesøk med bedøvelse for den som utfører oralsexen :!:

munnen er som en svamp og har derfor lett for å bli bedøvet av denne kremen på samme måte som penis

Mange år siden jeg prøvde en slik krem selv men kanskje en ide dersom en vill ha henne til å ta den lengre ned i halsen :D

Så det er vell ingen fasittsvar på om den virker eller ei, det er veldig forskjell fra person til person

Ett annet alternativ er også en penisring, eventuelt som ett tillegg til denne kremen dersom en skulle miste ereksjonen

http://www.kondomeriet.no/default.aspx?aid=9072829

Ett annet kjent tips for å holde litt lengre ut, rett før det holder på å gå for deg så klemmer du hardt rundt penis med tommelfinger og pekefinger, klem hardt rundt penis ved roten og bare hold til du kjenner at følelsen av utløsning har gitt seg, gjør dette neste gang du kjenner utløsningen holder på å komme, etter å ha gjort dette ett par ganger ettterhverandre så vil du kunne holde på lengre for hver gang før du kjenner utløsningen er på vei

Dette er en liten treningssak og dete er lett og vente akkurat litt for lenge og til det er for sent før en rekker å klemme rundt, men da er det bare å øve seg igjen neste gang

Kan være lurt og ikke trekke seg ut før en klemmer til, men bare holde den helt stille mens en gjør dette, er da lettere å kontrolere

Lykke til

Lenke til kommentar
hey

Denne har jeg erfaring med ja. :yes:

1. Du trenger ikke å vente noe særlig, men kan jo kanskje være lurt å la den godgjøre seg litt. Kanskje smøre den på, og så gi dama litt oralsex.

2. Kremen inneholder et svakt bedøvende middel, og som nevnt over her vil det også bedøve munnen/tungen. :p

3. Smaker sikkert ikke noe godt, noe krem generelt ikke gjør.

4. Mener å huske at akkurat denne skulle smøres på hele penis, selv om de fleste andre bare skal på hodet. Men dette husker jeg ikke med 100% sikkerhet.

5. Du kommer egentlig som vanlig. Kremen fungerer ikke særlig bra, og du vil ikke få den helt store forskjellen. Klart at litt lenger vil man holde, men tror at mye av dette sitter i hoder. Er snakk om ultrasvak bedøvelse her.

6. Hvis du med spørsmålet mener hvor lenge ekstra du holder vil du nok bli meget skuffet. Hvis det er et stort problem for deg at du kommer tidlig, sånn invester i noe dyrere som andre kan anbefale. Mener å ha hørt bra ting om en eller annen type bedøvende dråper, men husker ikke hva de heter i farten.

EDIT: Det heter vel strengt talt ikke Hard Rock krem, men Rock Hard Power Cream. :p

Endret av Leeroymonster
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...