larsr Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har ett seriøst problem med opera. Det funker ikke. Det var en gang for ca noen uker siden jeg surfa stille rundt på den store web'en da maskinen min plutselig klikka loco og restarta. Vel vitende om at slikt skjer med MS sine operativsystermer var jeg bare glad for at jeg ikke mista verdifull data. Etter dette har ikke opera fungert. Nå når jeg starter Opera.exe starter exe fila og legger seg i Task manageren og bruker 99% cpu time. Jeg har venta i 10 min på at noe skjer, til ingen nytte. Jeg kjører(kjørte) Opera7 med winxp Jeg hadde også Opera 6 inne som fungerte fint etter mitt lille uhell, men som jeg avinstalerte i ett desperat forsøk på å få 7 opp igjen. Skulle gjerne hatt link til Opera 6(engelsk). ER ikke så lett å finne frem til eldre opera versjoner. LaRS Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 her er opera 6.05 eng : ftp://ftp.opera.com/pub/opera/win/605/en/ kan desverre ikke hjelpe deg med det andre problemet tho Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Her Var det ikke så vanskelig... Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Her Var det ikke så vanskelig... eeh, han sa opera6 på ENGELSK :o Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 "] Her Var det ikke så vanskelig... eeh, han sa opera6 på ENGELSK :o Sorry da! Her Ikke SÅ vanskelig det heller da. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 "] Her Var det ikke så vanskelig... eeh, han sa opera6 på ENGELSK :o Ja, det er jo ikke noe problem å laste ned den engelske versjonen der da :o Hvis du trykker på: Show other languages and platforms, så kan du velge språk :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå