Gå til innhold

Post-Apocalypse or?

Anbefalte innlegg

Har brukt forskjellige teknikker på dette, trodde det var et HDR, men etter opplysning fra Sn0dig har jeg funnet ut at det er noe annet, vet ikke hvilken katogori dette går under.

Slakt i vei.

Edit: endret tittel og tekst

post-143577-1213469165_thumb.jpg

Endret av fredderen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt for hardt redigert. Det jeg liker med bildet er lys strålene som kommer ut fra den svære skyen. Ser nesten ut som dagen etter dommedag sp jeg liker bildet, men legg heller ut en ny verson som ikke er voldtatt.

Endret av Zettec
Lenke til kommentar
Alt for hardt redigert. Det jeg liker med bildet er lys strålene som kommer ut fra den svære skyen. Ser nesten ut som dagen etter dommedag sp jeg liker bildet, men legg heller ut en ny verson som ikke er voldtatt.

Skal få ordnet det, må bare gå igjennom hele prosssen igjen ;) Glemte å lagre det som 16bits...

Lenke til kommentar

Beklager, men det blir ingen ny versjon. Synes selv dette var et bra resultat, og jeg får ikke til noe bra med bildene for øyeblikket. Kan være det kommer en revidert versjon om noen uker. Pc-en min har og litt lite ram så det tar 5 min å konventere fra 32bit til 16bit og da gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar

Liker begge to godt jeg.

Men det var deilig å kunne se det grønne i skogen hos "Snodig" sitt forslag. Det første bildet er superdramatisk og kanskje noe hardt redigert, snodig sitt er et behaglig bilde med fine detaljer og farger.

Jeg har kjempelyst til å lære meg å ta HDR bilder :grin:

Lenke til kommentar

Bildet som fredderen la inn i første post er ikke HDR, da HDR står for high dynamic range, og bildet hans ser ut som om han har tatt ett av originalbildene og stilt kontrast og fargemetning til topps, og det er ikke høyt dynamisk omfang men kraftige kontraster og masse mørke områder. Det er ett fint bilde, men kan knapt kalles HDR.

Lenke til kommentar
Bildet som fredderen la inn i første post er ikke HDR, da HDR står for high dynamic range, og bildet hans ser ut som om han har tatt ett av originalbildene og stilt kontrast og fargemetning til topps, og det er ikke høyt dynamisk omfang men kraftige kontraster og masse mørke områder. Det er ett fint bilde, men kan knapt kalles HDR.

Man prøver og man feiler =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...