fredderen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Har brukt forskjellige teknikker på dette, trodde det var et HDR, men etter opplysning fra Sn0dig har jeg funnet ut at det er noe annet, vet ikke hvilken katogori dette går under. Slakt i vei. Edit: endret tittel og tekst Endret 14. juni 2008 av fredderen Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Alt for hardt redigert. Det jeg liker med bildet er lys strålene som kommer ut fra den svære skyen. Ser nesten ut som dagen etter dommedag sp jeg liker bildet, men legg heller ut en ny verson som ikke er voldtatt. Endret 14. juni 2008 av Zettec Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Alt for hardt redigert. Det jeg liker med bildet er lys strålene som kommer ut fra den svære skyen. Ser nesten ut som dagen etter dommedag sp jeg liker bildet, men legg heller ut en ny verson som ikke er voldtatt. Skal få ordnet det, må bare gå igjennom hele prosssen igjen Glemte å lagre det som 16bits... Lenke til kommentar
Carny Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Syns det var litt kult, jeg da. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Beklager, men det blir ingen ny versjon. Synes selv dette var et bra resultat, og jeg får ikke til noe bra med bildene for øyeblikket. Kan være det kommer en revidert versjon om noen uker. Pc-en min har og litt lite ram så det tar 5 min å konventere fra 32bit til 16bit og da gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Du skjønner vi har sett utrolig mye hdr her på forumet i år, så kravene er blitt temmelig høye. Jeg må nok dessverre melde at det neppe kan sammenlignes med Caravaggio. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Du skjønner vi har sett utrolig mye hdr her på forumet i år, så kravene er blitt temmelig høye. Jeg må nok dessverre melde at det neppe kan sammenlignes med Caravaggio. Man ikke av å ikke å gjøre noe feil =) Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Syns også dette ble for hardt redigert. Skyene ser jo nærmest svart ut. Guffen stemning som du får frem med bildet, som om noe ondt er i ferd med å skje. Jeg ville ha tatt med mer av forgrunnen. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Kan legge ut orginalene hvis noen vil prøve å redigere det skikkelig, jeg er amatør på HDR har prøvd det 3 ganger... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Kan legge ut orginalene hvis noen vil prøve å redigere det skikkelig, jeg er amatør på HDR har prøvd det 3 ganger... Bring it. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Kan legge ut orginalene hvis noen vil prøve å redigere det skikkelig, jeg er amatør på HDR har prøvd det 3 ganger... Bring it. ... Lenke til kommentar
kesse Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Liker begge to godt jeg. Men det var deilig å kunne se det grønne i skogen hos "Snodig" sitt forslag. Det første bildet er superdramatisk og kanskje noe hardt redigert, snodig sitt er et behaglig bilde med fine detaljer og farger. Jeg har kjempelyst til å lære meg å ta HDR bilder Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Mitt forslag Ditt er pent med behagelige farger, gjerne litt mye støy (?) Forøvrig var det mye lysere og ydillisk! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Bildet som fredderen la inn i første post er ikke HDR, da HDR står for high dynamic range, og bildet hans ser ut som om han har tatt ett av originalbildene og stilt kontrast og fargemetning til topps, og det er ikke høyt dynamisk omfang men kraftige kontraster og masse mørke områder. Det er ett fint bilde, men kan knapt kalles HDR. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Bildet som fredderen la inn i første post er ikke HDR, da HDR står for high dynamic range, og bildet hans ser ut som om han har tatt ett av originalbildene og stilt kontrast og fargemetning til topps, og det er ikke høyt dynamisk omfang men kraftige kontraster og masse mørke områder. Det er ett fint bilde, men kan knapt kalles HDR. Man prøver og man feiler =) Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Har nå ordnet tittel og tekst. Da dette ikke kan kalles HDR Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Husk tre ords regelen på forumet, og legg til minst ett ord til i tittel Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Husk tre ords regelen på forumet, og legg til minst ett ord til i tittel Sånn da Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Er det ellers noe å si om bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå