cunty Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hei, jeg har et problem.. Noen ganger hender det at hverken mozilla eller IE får kontakt med sider.. Men alt annet funker.. Som online spill, msn osv.. Jeg må restarte for at det skal fungere, noen som har vært borti dette før? Har Windows Vista. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 har aldri vært borti noe slikt. prøvd opera ? og reinstallering av ie og ff ? Lenke til kommentar
cunty Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 har aldri vært borti noe slikt. prøvd opera ? og reinstallering av ie og ff ? prøvd opera, reinstallert FF .. Det samme skjer. Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Bruker du torrent? jeg (og en annen jeg kjenner) har opplevd samme problemet når vi har brukt enkelte torrent klienter, nå bruker jeg utorrent og det har vist seg å funke noenlunde. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Dette har nok med bruk av torrents (*grøsse*) eller andre p2p programmer å gjøre ja, som fort legger beslag på alle lokale porter og dermed gjør det umulig for andre programmer å opprette tcp-forbindelser. (en forbindelse trenger en lokal port) En fix er nok å gå inn i "settings" for torrentprogrammet ditt og sette en begrensning på antall forbindelser (prøv deg frem) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå