Rescue me Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jepp, mx518 for the win. Men invester i en musmatte også. Tror ikke det finnes mus som funker like bra uten. Hvilke musematte foreslår du jeg skal investere i? Har aldri brukt musematte jeg Bare kjøp en musematte i stoff . Lenke til kommentar
dabear Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg kjøpte nettopp G5, 2007 edition-musa fra amentio. Gleder meg til å sammenlikne den med min mx518-mus Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jepp, mx518 for the win. Men invester i en musmatte også. Tror ikke det finnes mus som funker like bra uten. Hvilke musematte foreslår du jeg skal investere i? Har aldri brukt musematte jeg Har brukt Func Surface 1030 Classic i et par år. Er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
olz Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fullstendig fokus på logitech her Razer Lachesis eller Copperhead er etter mi meining det beste til rein gaming, og spesiellt Lachesisen funka på dei fleste underlag, men eg vil allikavel anbefale musematte til den, Fordi den er verdt det Bruka den på Q-pad stoffmatte, fantastisk bra glid og kontroll. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Sitter her og prøver ut både mx518 og G5 på samme 'puter. Det jeg liker med G5-en er at den har ei ru overflate og pluss/minus-knappene sammen. Valgte å legge på vektene nesten fullt, og musa blei derfor litt tyngere enn mx518-musa. Herlig mus Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Velger å bumpe den her i stedet for å lage ny tråd. Om det er mer ønsket får en moddis splitte opp, eller så gjør jeg det selv. Skal da bytte ut min skolemus (vi snakker 5 dpi og murstein-komfortabilitet) og standard tastatur med noe nytt. Har ikke så god peiling, men har narrowa det ned til MX518 eller G5. (Tips til nye fancy i stedet?). Spiller for det meste CS:S og COD4, altså FPS i action-sjangeren, men også noe RTS. Spiller en del og bruker tid foran maskinen i det hele tatt, så god komfort er en viktig egenskap. Hvilken ville du anbefale meg? Det er veldig mye subjektive meninger her, og det forstår jeg godt da man syntes jo sitt eget er best. Men prøv å legg frem litt saklig. Et "jeg liker den" hjelper ikke en kjøper så mye, utenom at man er fornøyd med den så klart - og jeg har fått med meg at "alle" er fornøyd med begge. Takk for svar! EDIT: Sånn det er nå står jeg på MX518 grunnet dens klistreevne og den har vel også en hotkey til? Endret 4. desember 2008 av Binko Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har mx518. Veldig fornøyd. Den funker på musematte med bilde på, iallefall på bilde av en f1 bil ... Den har jo + og - knapp for å stille på dpi'n (velge mellom forhåndsbestemte verdier) også har den en knapp som fungerer som Alt + tab. Den knappen har jeg ikke brukt mye, men er grei å ha i noen tilfeller =). For å velge dpi verdiene selv må programvaren som følger med innstalleres.(Tror man kan sette inn 6 forskjellige verdier) Hvis ikke maskinvaren innstalleres er det 3 verdier å velge mellom.( tror det var 800 1200 og 1600 dpi) Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Okei, takk for svar, gikk for MX518'en. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kjøp deg G5, du får hva du betaler for! Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg får følelsen av at du sier det bare fordi du kjøpte den og må overbevise deg selv om at det var verdt de ekstra kronene.... Det er så lite å gå etter, hvert fall når de fleste bare går etter sitt eget valg. Men har hatt kontakt med flere som har hatt begge, og 4 av de 5 mener MX er bedre, ettersom vekten er god nok (overflødig med vektbalanse på G5) og at den sitter bedre i hånden. Jeg har så klart ikke peiling på hvilken av de som er best, men alt vil være en oppgradering, ettersom jeg sitter med en skolemus! Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg får følelsen av at du sier det bare fordi du kjøpte den og må overbevise deg selv om at det var verdt de ekstra kronene.... Det er så lite å gå etter, hvert fall når de fleste bare går etter sitt eget valg. Men har hatt kontakt med flere som har hatt begge, og 4 av de 5 mener MX er bedre, ettersom vekten er god nok (overflødig med vektbalanse på G5) og at den sitter bedre i hånden. Jeg har så klart ikke peiling på hvilken av de som er best, men alt vil være en oppgradering, ettersom jeg sitter med en skolemus! Hehe, G5 skal jo være en bedre mus enn mx518. Det er det ingen som helst tvil om. Ooog, jeg har også prøvd begge og jeg må innrømme at G5 er myyyye bedre. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg vil anbefale Roccat Kone.. En super gaming mus, med masse funksjoner.. Les gjerne HW.no sin test av musen her Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg kjøpte en microsoft sidewinder. Jeg har selv sluttet å bruke den fordi den var altfor stor for mine puslete hender, men dersom du har store hender kan jeg anbefale den på det sterkeste, for det er en virkelig god mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå