aragorn_sonofarathorn Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Skal i løpet av sommeren komme gjennom det meste biologipensumet for vk1 og vk2. Noen som sitter med kapittelsammendrag og ellers andre tips? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det ligger et sammendrag av 3BI på Daria.no. Jeg ser uansett ikke noe poeng å bruke sammendraget før helt til sist. Les gjennom bøkene og skap deg helhetsbilder over pensumet. I biologifagene gjelder det stort sett bare å huske det man har lest, - kun i få tilfeller man trenger å arbeide for å forstå innholdet. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Uff. Jeg lurer på å kanskje ta 2BI og 3BI i militæret, så lenge det er tilbud om det og humøret tilsier det. Hva heter forresten kunnskapsløftets svar på 2 og 3 BI? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Uff. Jeg lurer på å kanskje ta 2BI og 3BI i militæret, så lenge det er tilbud om det og humøret tilsier det. Hva heter forresten kunnskapsløftets svar på 2 og 3 BI? Biologi 1 (2BI) og Biologi 2 (3BI) trur eg. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Okey greit. Er Biologi 1 et 5-timerskurs, mens 2BI er 3-timers? Lenke til kommentar
conolo Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Okey greit.Er Biologi 1 et 5-timerskurs, mens 2BI er 3-timers? Ja, er nok det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå