iNeo Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Ingen som beskylder deg for noe. Alle med en liten bit hjerne vet at du kan ikke bli Disabled av hacks/cheats. Endret 21. juni 2008 av iNeo Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Ingen som beskylder deg for noe. Alle med en liten bit hjærne vet at du kan ikke bli Disabled av hacks/cheats. Ja, det sa vel sitt Endret 17. juni 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Du har egentlig ikke så mange valgmuligheter. Hvis Valve føler litt at noe ikke stemmer med kontoen din, så kan du bare glemme å se steamkontoen din igjen. Slik jeg ser det så er eneste mulighet å sende en klagemail hvor du ber om begrunnelse for hvorfor kontoen er blitt stengt samt beviser for et evt. "misbruk". Steam er et smart konsept, men dette er én av grunnene til at jeg er skeptisk til å ha alle spillene samlet på ett sted: Ryker kontoen, så er alle pengene bortkastet. Ja, der har iallefall jeg dreti på leggen. Hvis min konto blir disablet nå ryker flere tusen kroner. Heldigvis må man bare ut med 1000-1500 for å få ALLE spillene tilbake i dag da Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 æ e gla for at æ har alle spillene mine på pc'en .. der er de trygge. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Helt til datamaskinen din går fyken, og du ikke finner igjen CD/DVD platene da. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Kanskje steam har gjort en feil med å disable kontoen din ved et uhell eller noe i den duren. Men send en mail til de så får du sikkert vite hva som er grunnen til stengingen av kontoen din. Du må registrere en Support account for å kontakte Steam, her er en link: https://support.steampowered.com/register.php Endret 21. juni 2008 av vivastar Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 har alle spillene brent ut på dvd. så det går bra Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 har alle spillene brent ut på dvd. så det går bra Har sendt spørsmål/mail gjennom support til steam. Så håper jeg får svar og kontoen enabla. Takker for alle svar her Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 æ syns det er dårlig gjort visst de bare har disabla den sånn. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 ja ska lov dæ at æ syns det e dårlig gjort av dem. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Jeg har nå fått kontoen tilbake, var en hjelpsom fyr i steam som sa at kontoen min hadde nok blitt "kapret" Så den fyren i steam support har endret hemmelig spørsmål og svar + passord,. Så nå vet ingen (Bortsett fra steam og jeg) Passord eller noe som helst info!!! Synes steam var utrolig raske med og gi svar. Jeg fikk svar på under 24 T. Takker så mye for alle svar! Dere har vært kjempe hjelpsomme! All hail diskusjon.no Endret 23. juni 2008 av viking665 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Da er det på tide at du setter et vanskeligere passord og hemmelig spørsmål/svar. Jeg opplevde at noen brukte paypalen min engang. Var 100kr, ikke stort. Men jeg la til noen bokstaver og tall samt et spesialtegn og ikke fått problemer siden Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hadde lånt min bort. fant ut at man kan ikke stol på noen i verden =). låner faktisk brodern sin acc, med source på. =D Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hadde lånt min bort. fant ut at man kan ikke stol på noen i verden =). låner faktisk brodern sin acc, med source på. =D Er mot reglene det vet du. Lånte bort en jeg også, ble VAC banna. Men han hosta opp penger til ny CS:S Lenke til kommentar
usbkalkis Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Dere får heller laga konto for vært spill hvis dere er redd for pengene . Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg bruker kontoen til enn venn. Vi har kjøpt spill sammen og bare tatt det på hans konto Er rundt 2-3 andre som vet passordet til steam-kontoen atm. Har aldri hatt problemer med hacks/lignende. Eneste problemet er at vi må lan'e for å kunne spille sammen. Kan ikke spille sammen med hverandre over nettet med samme steam-konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå