Gå til innhold

This steam account has been disabled

Anbefalte innlegg

Hei! (vet ikke om dette er riktig plass og poste) Nå nettopp da jeg skulle logge inn på steam kom det en melding opp "This steam account has been disabled". Dette er veldig kjipt da jeg har ganske mange steamspill, har ikke tenkt og bruke mange penger på spill til en til steamkonto. Men jeg aner ikke hva som har skjedd, brukte jo steamkontoen i går og da fungerte alt. noen her som kanskje vet hva som kan ha skjedd. Hilsen fortvilet

(Vedlegg er bilde over hva som står)

post-140743-1213466294_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har egentlig ikke så mange valgmuligheter. Hvis Valve føler litt at noe ikke stemmer med kontoen din, så kan du bare glemme å se steamkontoen din igjen. Slik jeg ser det så er eneste mulighet å sende en klagemail hvor du ber om begrunnelse for hvorfor kontoen er blitt stengt samt beviser for et evt. "misbruk".

Steam er et smart konsept, men dette er én av grunnene til at jeg er skeptisk til å ha alle spillene samlet på ett sted: Ryker kontoen, så er alle pengene bortkastet.

Endret av Manuel
Lenke til kommentar
Kontakt Steampowered kanskje?

Vell mail svarer de aldri på.

det kan ta opp til 1-3 dager før du får svar av support ;)

Får sende en mail da. Jeg er enig med den som sa at ryker kontoen, ryker pengene!. Men får håpe jeg får den tilbake.

Finner ikke ut hva e-mailen er heller.

Endret av viking665
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...