Skjelvgråt Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hei! (vet ikke om dette er riktig plass og poste) Nå nettopp da jeg skulle logge inn på steam kom det en melding opp "This steam account has been disabled". Dette er veldig kjipt da jeg har ganske mange steamspill, har ikke tenkt og bruke mange penger på spill til en til steamkonto. Men jeg aner ikke hva som har skjedd, brukte jo steamkontoen i går og da fungerte alt. noen her som kanskje vet hva som kan ha skjedd. Hilsen fortvilet (Vedlegg er bilde over hva som står) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Kontakt Steampowered kanskje? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Kontakt Steampowered kanskje? Vell mail svarer de aldri på. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Du har egentlig ikke så mange valgmuligheter. Hvis Valve føler litt at noe ikke stemmer med kontoen din, så kan du bare glemme å se steamkontoen din igjen. Slik jeg ser det så er eneste mulighet å sende en klagemail hvor du ber om begrunnelse for hvorfor kontoen er blitt stengt samt beviser for et evt. "misbruk". Steam er et smart konsept, men dette er én av grunnene til at jeg er skeptisk til å ha alle spillene samlet på ett sted: Ryker kontoen, så er alle pengene bortkastet. Endret 14. juni 2008 av Manuel Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Kontakt Steampowered kanskje? Vell mail svarer de aldri på. det kan ta opp til 1-3 dager før du får svar av support Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Kontakt Steampowered kanskje? Vell mail svarer de aldri på. det kan ta opp til 1-3 dager før du får svar av support Får sende en mail da. Jeg er enig med den som sa at ryker kontoen, ryker pengene!. Men får håpe jeg får den tilbake. Finner ikke ut hva e-mailen er heller. Endret 14. juni 2008 av viking665 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Edit: Ta en titt her, bare les punktene https://support.steampowered.com/kb_article...=1223-QROC-4460 Endret 15. juni 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Book Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Har du delt kontoen med en kompis kanskje? Endret 15. juni 2008 av Book Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Har du delt kontoen med en kompis kanskje? Nei har ikke delt. Men kan noen gi meg mail/telefonnummeret? Finner ikke ut hva hverken mailen eller telefonen er. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Har du delt kontoen med en kompis kanskje? Er det ikke lov å dele en konto? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 viking; sjekk forrige posten min. Der står det hvordan du skal kontakte de Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 viking; sjekk forrige posten min. Der står det hvordan du skal kontakte de Ja. Har lest alt. Men finner ikke ut hva e-mailen eller telefon nummeret er (vil helst ha e-mailen) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Har du delt kontoen med en kompis kanskje? Er det ikke lov å dele en konto? Er nok ikke det. Er lov til å bruke accounten på flere PC-er, men kun av eieren. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 En grunn kan være at du har kalt deg "VALVe Moderator" på friends eller noe slikt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 En grunn kan være at du har kalt deg "VALVe Moderator" på friends eller noe slikt. Har heller ikke gjort det. Har IKKE gjort noe som helst form for ulovlige ting på steam Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hmm... Send inn en ticket hos support du, uansett ikke noe vi kan gjøre med saken. Lenke til kommentar
Knightospr Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 En av grunnene til at jeg er skeptisk til Steam. De har pengene dine og spillene dine! Swoop, så mistet du begge!! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jaja, du har ikke kjøpt kontoen hos en venn? Kan være en som har jukset litt med den... Lenke til kommentar
Bata Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jaja, du har ikke kjøpt kontoen hos en venn?Kan være en som har jukset litt med den... Juks fører ikke til stenging av konti, bare VAC ban. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Siste gang jeg sier det: JEG har aldri brukt hacks, kontoen er laget selv og alt er kjøpt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå