Flin Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Har lyst til å kjøpe meg I450 og jeg fandt den ganske billig, men er en ting jeg lurer på. Hva i alle dager betyr netcom profil? Produktet Hvis dere trykker dere inn på linken så vil dere se at det står "SAMSUNG i450 Dark Blue Netcom profil" Hva betyr det? Kan mobilen bare brukes med Netcom? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Netcom/Telenor profil betyr bare at telefonen har preinstallert for eksempel MMS- og WAP-innstillinger. Telefonen er ikke låst til noen spesiell operatør, bare "optimalisert" for kunder med Netcom. Lykke til, mvh Pål Berge Lenke til kommentar
cnil Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Husk forresten at prisene på papyrus er eks.mva., med andre ord kan du plusse på 25% med mindre du kjøper som bedrift. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Et godt tips er å kjøpe gjennom en jobb til som enten faren eller moren din har. Eller din egen jobb for den saks skyld. Penger spart er penger tjent. - Skrue McDuck Endret 19. juni 2008 av asbjohor Lenke til kommentar
Flin Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Jobber på kiwi så det er vel ikke så lett å kjøpe mobil gjennom jobben Har regnet med momsen og det blir fremdeles billigre en de aller fleste. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Et godt tips er å kjøpe gjennom en jobb til som enten faren eller moren din har. Eller din egen jobb for den saks skyld. Penger spart er penger tjent. - Skrue McDuck Så du oppfordrer en privat-bruker til å kjøpe gjennom et firma for å spare en hundrelapp, og samtidig si fra seg både forbrukerrettigheter og angrefrist? For et idiotisk tips. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Et godt tips er å kjøpe gjennom en jobb til som enten faren eller moren din har. Eller din egen jobb for den saks skyld. Penger spart er penger tjent. - Skrue McDuck Så du oppfordrer en privat-bruker til å kjøpe gjennom et firma for å spare en hundrelapp, og samtidig si fra seg både forbrukerrettigheter og angrefrist? For et idiotisk tips. I tillegg til at det strider med loven, naturligvis Lenke til kommentar
Freddy89 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Netcom/Telenor profil betyr bare at telefonen har preinstallert for eksempel MMS- og WAP-innstillinger. Telefonen er ikke låst til noen spesiell operatør, bare "optimalisert" for kunder med Netcom. Lykke til, mvh Pål Berge så hvis jeg kjøpe den telefonen på nettsiden der. Og jeg kjøper den som telenor kunde. har det ingen betydning? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det skal det ikke ha så lenge den bare har Netcom-profil. Men det kan jo være lurt å forsikre seg, det endelige svaret er bare en telefonsamtale borte Hvis det finnes noen Netcom-forhandlere her inne på forumet, kan kanskje de avkrefte/bekrefte dette? Mvh Pål Lenke til kommentar
Lumin Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 så hvis jeg kjøpe den telefonen på nettsiden der. Og jeg kjøper den som telenor kunde. har det ingen betydning? Hvis du har Telenor så kan du jo løse problemet med å kjøpe den utgaven de har med Telenor profil i stedet, bare for å gjøre det enkelt. http://www.papyrus.no/PartDetail.aspx?q=p:...36176;r:dinpris Lenke til kommentar
cnil Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 så hvis jeg kjøpe den telefonen på nettsiden der. Og jeg kjøper den som telenor kunde. har det ingen betydning? Hvis du har Telenor så kan du jo løse problemet med å kjøpe den utgaven de har med Telenor profil i stedet, bare for å gjøre det enkelt. http://www.papyrus.no/PartDetail.aspx?q=p:...36176;r:dinpris Et betydelig mye bedre alternativ ja, bare for å være på den sikre siden Lenke til kommentar
Flin Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Hei!Telenor profil betyr at den er klargjort for wap/mms hos telenor. Ikke sperret. Mvh Papyrus A/S Sendte en epost jeg for. det av gjør vel saken. Senere fant jeg telenor proilen som det er linket til her så da er vel saken biff. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Også er ikke Netcom alltid like flink til å låse telefonene sine. Har prøvd stort sett alle telefonene det står "Netcom låst" på pakken som vi har hatt inne med mitt telenorsimkort. Kun N73 og W200i var låst på ordentlig. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Et godt tips er å kjøpe gjennom en jobb til som enten faren eller moren din har. Eller din egen jobb for den saks skyld. Penger spart er penger tjent. - Skrue McDuck Så du oppfordrer en privat-bruker til å kjøpe gjennom et firma for å spare en hundrelapp, og samtidig si fra seg både forbrukerrettigheter og angrefrist? For et idiotisk tips. I tillegg til at det strider med loven, naturligvis Jeg regner med at han kommer til å bruke telefonen til jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå