ripset Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Har på min PC TwinMOS PC2100 DDR-Ram, og har muligheten til å kjøpe noe billig Noname PC 2100 DDR-Ram, og lurer på om det er noen som har noen erfaring med å blande Noname og TwinMOS på samme hovedkort (se signatur ). Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det gjør jo ingen verdens ting. Det er jo ram begge deler og siden de begge er DDRram som sikkert skal ha samme spenning og har like mange bein så passer de sammen. Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 så lenge du ikke har planer om å overclocke med fsb så burde det gå bra. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det vil gå helt greit...noen noname brikker er Twinmos Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Er det så stor prisforskjell på noname og twinmos ? Jeg ville valgt twinmos uansett. Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 hvis karen ikke har noen planer om å overklokke, så er det absolutt ingen grunn til å kjøpe dyrere ram enn det som trengs da?!?, selv om jeg sannsynligvis ville gjort som deg som sa at du foretrakk twinmos... Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 jeg har 2 stk twinmos og dem går ikke i lag pga inkompabilitet de eneste rambrikkene som garanterer dette er crucial men dem er ganske dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå