Gå til innhold

Kjøpe GRID via steam


Anbefalte innlegg

Hei du :D

Jeg planla å kjøpe GRID race driver via steam i dag. Men en ting jeg lurte på er på steam står det at det koster 49,99 $ og i dag er dolleren på 5.382 i følge DnB NOR.no sin valutakalkulator. Så dette vil da bli 263,72 Kr. Men blir det slik på steam? For de som ikke forstod spørsmålet, be meg forklare bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt mange spill via steam og kursene ser alltid ut til å stemme...

Det gjelder andre steder jeg laster ned spill og, går alltid etter kursen.

 

Kjøpte grid på utgivelsesdagen uheldigvis, og betalte 49.99 euro som ble mye mer.

Menmen, spillet er ultimat bra, beste bilspillet jeg har spillt.

 

Så kjøp ivei =D

Lenke til kommentar
Hei du :D

Jeg planla å kjøpe GRID race driver via steam i dag. Men en ting jeg lurte på er på steam står det at det koster 49,99 $ og i dag er dolleren på 5.382 i følge DnB NOR.no sin valutakalkulator. Så dette vil da bli 263,72 Kr. Men blir det slik på steam? For de som ikke forstod spørsmålet, be meg forklare bedre.

 

Omregninga av dollaren blir det din bank/kortutsteder har,

steam har ikke noe innvirkning på den norske krona sin verdi i forhold til dollaren.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Får du egentlig riktig pris?

 

Skatter og avgifter er jo ikke inkluderte i prisene til spillene slik det står oppført her:

 

Når du har trykt "Purchase" på et spill kommer en boks der følgende står:

YOUR STEAM ACCOUNT: Xxxx

GAME PACKAGE: Grid (Eu)

SUBTOTAL: $49,99

 

Your total will be calculated to include taxes during the purchase process.

Dette vil si at Subtotal/delsummen er prisen før du legger på moms.

 

Eller?

Lenke til kommentar

Har kjøpt disse spill på steam: Bioshock, Painkiller gold edition, G-mod, Cod4, Two worlds og Orange pack. Og tenkte jeg skulle kjøpe flere etter at visa kortet får peng :p

 

Betalte det spillet kostet på alle. Anbefaler steam vis du skal kjøpe pc spill nå til dags, vis spillet er på steam såklart :) + det er veldig billig pågrunn av dollar kurset.

 

Med mindre du vil ha pakken, cd(er) osv.

Lenke til kommentar
kjøper ofte spill på steam som jeg ikke trenger så sykt. men det er bare på steam tho, billig pris og du slipper og tenke på cd er, de spillene jeg har på cd osv er spill jeg virkelig måtte ha :)

 

steam er virkelig bra

 

har kjøpt half-life spela, total war 2: medieval og expansion og nokre små greier. Skal absolutt bruke det meir framover:) Synes at samtlige demoar av spel bør leggast ut på steam, mykje enklare å finne fram til demoar osv enn å pløye gjennom 100 linka før eg kjem fram til download greia på web'en.

 

Tilgjengelegheit er tingen. Er ironisk når folk finn det lettare å laste ned ulovleg enn å kjøpe :)

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...