Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kom opp til muntlig eksamen og vet ikke hva jeg skal gjøre

Anbefalte innlegg

Lol jeg kom opp i matte muntlig og jeg har 1 i matte og jeg har ikke peiling på noe.

Lol hva skjer hvis jeg ikke har noe å si i det hele tatt?

Men jeg fikk en Oppgave om en øy som heter røver, og skal jeg lage oppgave av det eller hva?

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vanskelig å tyde utifra din post hvilken matte grad du kom opp i. Jeg må bare gå utifra at dette er snakk om videregående da 1 i matte på ungdomskolen tyder litt vel dårlig. Jeg personlig fikk karakteren 2 i 2MX, med andre ord jeg bestod. Tredje og siste år på videregående derimot fikk jeg karakteren 1 første termin. Jeg sluttet med matte, og tok deretter engelsk som privatist. Dette gjorde at jeg fikk vitnemål. Dersom du er ute etter vitnemål anbefaler jeg deg å gjøre noe lignende, trenger ikke være engelsk, men et annet fag, IK for eksempel skal vist være gratis sekser. Trenger du matte, da bør du kanskje revurdere din videre utdanning, eventuelt gjøre noe med "motivasjons?" problemene? Og ta 3MX som privatist er jo klart en mulighet, hvis det er det du snakker om da. Men det vil uansett føre til at du må "vente" et helt år før du kan gå videre. Vet ikke hvor ille det er, blir kanskje i drøyeste laget og studere matte et helt år på fulltid, men det er vel noe du vet best.

Lenke til kommentar
Det er vanskelig å tyde utifra din post hvilken matte grad du kom opp i. Jeg må bare gå utifra at dette er snakk om videregående da 1 i matte på ungdomskolen tyder litt vel dårlig. Jeg personlig fikk karakteren 2 i 2MX, med andre ord jeg bestod. Tredje og siste år på videregående derimot fikk jeg karakteren 1 første termin. Jeg sluttet med matte, og tok deretter engelsk som privatist. Dette gjorde at jeg fikk vitnemål. Dersom du er ute etter vitnemål anbefaler jeg deg å gjøre noe lignende, trenger ikke være engelsk, men et annet fag, IK for eksempel skal vist være gratis sekser. Trenger du matte, da bør du kanskje revurdere din videre utdanning, eventuelt gjøre noe med "motivasjons?" problemene? Og ta 3MX som privatist er jo klart en mulighet, hvis det er det du snakker om da. Men det vil uansett føre til at du må "vente" et helt år før du kan gå videre. Vet ikke hvor ille det er, blir kanskje i drøyeste laget og studere matte et helt år på fulltid, men det er vel noe du vet best.

Men jeg skal gå byggfag

Lenke til kommentar
Hey, jeg fikk 2, Så består jeg nå eller?

Gratulerer, å komme opp i muntlig i ett fag som du har strøket i kunne ikke vært bedre.

Det man må huske er at både sensor og faglærer er på din side...

Hadde vært 10 ganger så vanskelig å stå på en skriftelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...