Gå til innhold

Hjelp til access

Anbefalte innlegg

Hei! Har fått en oppg i access på skolen som er som følger:

Du skal utvikle en koplett datamodell for å håndtere samtlige data knyttet til deltakerne i stevnet. I denne forbindelse er det ønskelig å registrere informasjonen om de ulike svømmeklubbene slik at man kan sende ut regninger og annen informasjon i etterkant. Videre må samtlige øvelser registreres (en øvelse består av en svømmedisiplin og tilhørende distanse).

Disiplin Distanse

Bryst 50

Bryst 100

Bryst 200

Fri 50

Fri 100

Fri 200

Rygg 50

Rygg 100

Butterfly 50

Butterfly 100

Hver deltaker skal registreres, og det skal også registreres hvilken øvelse de melder seg på.

Tegn en datamodell og implementer modellen i aktuelt databaseverktøy.

Lag de skjema og rapporter du mener er nødvendig.

Sørg for et godt brukergrensesnitt med godt oppbygde menyer.

Noen som kan hjelpe meg, evnt lage en slik og sende meg en pm så kan jeg gi deg mail addr også ordner vi resten der? :D

Tusen takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Feil forum

2. Hvis dette er en oppgave som har til hensikt å lære og lage en database, så lærer du vel ikke så mye av at noen andre lager den for deg?

3. Dette er en enkel datamodell, ikke vanskelig å lage i det hele tatt

1. Hvilket forum da?

2. Og så da? Jeg har ikke tid, har en stor oppgave og liten tid. Dessuten har jeg glemt at access

3: Var ikke det jeg spurte om

Lenke til kommentar

1. Forumkategori: Programmering > databaser

2. Hvis du har fått en oppgave på skolen, blir det vel helt feil at andre gjør den for deg? Hvis du er elev der da, og ikke en ansatt.

3. Det var likevel svaret mitt, og det begrunnes i at det var vel liksom dette du skulle lære, eller hva?

Lenke til kommentar
Hei! Har fått en oppg i access på skolen som er som følger:

<snip>...</snip>

Noen som kan hjelpe meg, evnt lage en slik og sende meg en pm så kan jeg gi deg mail addr også ordner vi resten der? :D

ROTFL... Du bør seriøst gjøre leksene dine selv. Og kanskje håpe at en arbeidsgiver i fremtiden ikke finner ut HW navnet ditt... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...