Toppxane Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Igår instalert Opera 9.5 , men den viser bar kode i steden for reklame (flash) og Youtube Vidoer. Har installer Java , Adobe flash player , Codec . Jeg har ingen problemt med IE og Safari. Hadde heller ikke problemet med Opera 9.5 Beta versjonene. Java , Java Script og plug-ins er aktivert. Se på bildet: Håper på hjelp Takk på forhånd Lenke til kommentar
Toppxane Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Installert både Norsk og engelske versjonene og sletet alt program data ( Backup , profiler) , men det hjulpet ikke. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Trykk på "Vis" på verktøylinjen og velg "Tegnkoding" Bør stå på "Automatisk valg". Edit: Oppdatèr Flashplayer. Endret 14. juni 2008 av Trainman Lenke til kommentar
Toppxane Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Jeg bruker Opera i over 4 år så kjenner jeg defleste funksjonene i Opera . Det viser samme kode på youTube filmer også. Jeg tror problemet ligger i Ny opera , funker ikke fint med Adobe flash player. Norsk Opera skulle hadde en Forum på norsk! Takk Trainman Håper på løsning. Endret 14. juni 2008 av Toppxane Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Har du funne løysinga? Om ikkje, sjekk kva program som er satt til å handtere SWF-filer, det skal vere ein plugin (skjermskot med forklaring her). Endret 18. juni 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå