Xander^ Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 jeg har begynt å spille dette geniale spillet..men har ett problem..noen som vet hva jeg må gjøre hvis jeg blir fekst "stunned" av en fiende..er der noen potions jeg kan drikke elns?finnes det er noen hjemmeside jeg kan få fram hva alle potions gjør og hvilken jeg trenger for å få bort div spell jeg får slengt i trynet? :-? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 dette geniale spillet.. Roger that! Har du prøvd diverse nwn communities, slik som planetnwn og disse? Tviler på at noen har en potionoversikt men du kan jo se... Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med noe mot stun, har selv lurt på dette men tror du bare blir nødt til å stå der å måpe den tiden det tar å bli kvitt effekten av spell'en Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 http://nwn.bioware.com er jo en fin plass å begynne, du får mange svar ved å søke på det forumet. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det hjelper vel med høy Concentration skill og høy dexterity ? :-) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 takker for hjelpen..er kommet til crypts levels..møter på sånne golemer..svære jævler :o Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 du kan jo kjøpe D&D 3rd ed Playes Handbook da! der finner du det meste. Feats, skills, info om classene og om noen spells.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå