Kris Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Men du bør kanskje endre emnetittelen til "Spøk i Act 4, spoiler" eller noe. Det hjelper ikke at det står spoiler i emnetittelen når spoileren også står der. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 vel.. Nå er det her egentlig ganske "offical" da.. se link Var ikke meninga å starte no "fanboy" krig, n00b som jeg var visste jeg ikke at dette var change disk sted fra MGS (flaut:)) Umg, Itavisen skjønner visstnok ikke vitsen med den derre "Swap Disc". Xboxfanboys -> Itavisen Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 vel.. Nå er det her egentlig ganske "offical" da.. se link Var ikke meninga å starte no "fanboy" krig, n00b som jeg var visste jeg ikke at dette var change disk sted fra MGS (flaut:)) Umg, Itavisen skjønner visstnok ikke vitsen med den derre "Swap Disc". Xboxfanboys -> Itavisen Herregud Itavisen blir bare dårligere og dårligere... Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Haha, så tragisk. Men greit med en påminnelse på hvorfor jeg slutta å lese ITavisen for flerfoldige år siden. Det øyeblikket der var jo en eksplosjon av nostalgi. Å komme tilbake til Shadow Moses i MGS4 tror jeg må være tidenes beste spill-opplevelse for meg. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Vet ikke helt om dette fortjener en ny topic: http://www.gametrailers.com/player/35147.html Battlefield kødder med MGS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå