Snoft Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) For de som har kommet ut i spillet har dere sett den "Please insert disc2, oh no.. We're on a PS3 System, its using blu-ray" bla bla.. Vel, føler det blir litt for dumt å "henge" ut MS der, når man må installere alt fra 2-9 minutter for hver akt.. Meget spar meg faktisk, velger lett å bytte en DVD som tar meg 10 sek, enn å installere i flere minutter.. *Måtte bare få det ut, ellers er grymt spill:)* Endret 15. juni 2008 av Snoft Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 syns det er ingenting galt av konami/kojima å henge ut x360 sånn ;P hehe Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Trodde også det var det Kojima hadde ment. Men en kar her på forumet hintet til at det nok er en referanse til at man måtte bytte skive på MGS spillet på akkurat samme plassen Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hyggelig å advare om spoiler i overskriften, men hjelper lite når selve overskriften er en spoiler... Heldigvis ikke verdens verste spoiler, men ikke særlig glupt! Mod bør slette. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hvor er spoileren? Spoileren er en spøk om at i Act 4 så kommer det opp en melding om at du må skifte disc. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det er ikke noe uthengig av 360 da. Hele tiden mens man er på Shadow Moses i MGS4 får man flashbacks til ting som skjedde i eneren. Litt mimring... Denne spøken er selvsagt også basert på dette. MGS1 hadde jo 2 discer. Alt dere klarer å gjøre til en del av fanboykrigen... Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ser at den såkalte "ITavisen" og andre som trodde spillkonsollene ble født med PS2/Xbox-generasjonen og dens tilhørende fanboykrangling misforstår denne sekvensen. Vi som har vært med i MGS-sagaen en stund skjønner jo at denne "vitsen" spiller på en tid før det fantes noen Xbox, nemlig sist Snake var på Shadow Mosesm og måtte bytte disk der. På nettopp Playstation (og senere i remaken på Gamecube, grunnet babydvd'ene den brukte. En Xboxremake ville fint fått plass på en disk). Ikke tilfeldig at denne kommentaren kommer nettopp på Shadow Moses? Xbox er forøvrig den eneste av de tre nålevende konsollfamiliene man har kunnet spille MGS på som aldri har hatt et diskbytte, så å skulle vri dette til at det handler om dissing av Xbox er vel egentlig et syltynt halmstrå å fyre opp til mer fanboykriging på. Men at det er lett å misforstå denne kommentaren dersom man ikke har spilt MGS før skjønner jeg jo godt, så dette er ikke ment som kritikk til deg trådstarter hvis du bare har spilt MGS2 og utover Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Vet ikke hva som går fortest jeg av å enten skifte disk eller installere mellom aktene. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det var en god spøk, og hadde ingenting med MS å gjøre. Jeg lo, og nanomaskinene mine slapp løs nostaliendorfiner ut i blodomløpet. Slutt å mas! Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det er vel mer et slag mot MGS1 sin diskbytting enn Microsoft. Folk leter etter flamebait :/ Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ser at den såkalte "ITavisen" og andre som trodde spillkonsollene ble født med PS2/Xbox-generasjonen og dens tilhørende fanboykrangling misforstår denne sekvensen. Vi som har vært med i MGS-sagaen en stund skjønner jo at denne "vitsen" spiller på en tid før det fantes noen Xbox, nemlig sist Snake var på Shadow Mosesm og måtte bytte disk der. På nettopp Playstation (og senere i remaken på Gamecube, grunnet babydvd'ene den brukte. En Xboxremake ville fint fått plass på en disk). Ikke tilfeldig at denne kommentaren kommer nettopp på Shadow Moses? Xbox er forøvrig den eneste av de tre nålevende konsollfamiliene man har kunnet spille MGS på som aldri har hatt et diskbytte, så å skulle vri dette til at det handler om dissing av Xbox er vel egentlig et syltynt halmstrå å fyre opp til mer fanboykriging på. Men at det er lett å misforstå denne kommentaren dersom man ikke har spilt MGS før skjønner jeg jo godt, så dette er ikke ment som kritikk til deg trådstarter hvis du bare har spilt MGS2 og utover Helt riktig. Var på vei til å si det samme, men leste dinpost. Takk gud for at det er noen som har spilt orginalen og ikke bare Gamecube utgaven! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Gamecube utgaven hadde også disc swap Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Gamecube utgaven hadde også disc swap Hehe. Det var mer enn det jeg visste. Poenget er hvertfall at det er veldig mange som ikke har spilt det orginale MGS spillet, og dermed ikke har noen kunnskaper om historien også videre. Noe som selvfølgelig er veldig synd, da det ofte følger til misforståelser som denne tråden har demonstrert. Lenke til kommentar
Bummelum Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Man trenger ikke ta alt så seriøst! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Gamecube utgaven hadde også disc swap mini DVD ftw! Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hehahehae, jeg lo Godt å mimre tilbake til MGS Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 For de som har kommet ut i spillet har dere sett den "Please insert disc2, oh no.. We're on a PS3 System, its using blu-ray" bla bla.. Vel, føler det blir litt for dumt å "henge" ut MS der, når man må installere alt fra 2-9 minutter for hver akt.. Meget spar meg faktisk, velger lett å bytte en DVD som tar meg 10 sek, enn å installere i flere minutter.. *Måtte bare få det ut, ellers er grymt spill:)* Nesten like dumt som å nevne spoileren i topic-title, der alle må lese den. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 vel.. Nå er det her egentlig ganske "offical" da.. se link Var ikke meninga å starte no "fanboy" krig, n00b som jeg var visste jeg ikke at dette var change disk sted fra MGS (flaut:)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå