HondaOlav Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Si at du henter den selv for 8000,- eller dere møtes på halvveien for 9000,- eller han kommer til deg med mopeden for 10 500,- Tror den er verdt 9000,- Hvis dere bor langt unna hverandre da.. Lenke til kommentar
RMX02 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Fant en annen Suzuki RMX 2002 som er mye nærmere som jeg skal se på i morgen. Kopi fra annonse: Selger nå min trofaste Suzuki Rmx med tungt hjerte. Har hatt mopeden i ca 1 år nå. Har ikke hatt noe tull med den. Mopeden ble i vinter oppusset. Skrudde av alle delene på rammen og pussa den ned, og lakka den. Lakka også motoren, og en del plast. Er blitt noen små lakk skader på bakre svingarm, men det er fort gjort og rette opp i. Har byttet så og si alt av slite deler på mopeden. Har skiftet blantannet: Alle lagre i motor og gir boxen. På kostet mye det siste halv året. Ca 8000,- Alt fra sal til Trimmsylinder, hendler, gassvaier, clutch vaier, forsterket drev og kjede +++ Kommer ikke på alt i farten. Mopeden er trimmet, men alt av orginal deler medfølger. + en del reserve deler. Det som er av trimm på mopeden er: Yasuni cross effektannlegg, barikit trimmsylinder, dellorto 21 mm forgasser, trimmreed. Mopeden skal yte 20 hk på maks effekt. Det står 20000 km tusen på speedometeret, men det er pga at det gamle gikk i stykker. Så måtte kjøpe et brukt et da et nytt ble så dyrt. Er det et godt kjøp for 10000kr? Får sikkert litt billigere også. Har ikke fått bilder enda, men legger ut hvis jeg får de i dag. Hvilken motor er det i RMX? Er det turtallsmåler på den? Som det står tidligere er det en ganske svak moped orginalt. Er det ulovlig å borre opp plombering så den går i ca 55 km/h? Eller ta den ut og dreve den slik at den får god aks og liten toppfart? Edit: Det er en 80 cc sylinder som står på, men orginal er med. Endret 5. juli 2008 av Morten-T Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ikke turteller nei. Noe du egentlig ikke trenger. Når du kjører Rmx/Smx uplombert så får du den lett opp i 75 km/t. Lenke til kommentar
RMX02 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Noen som kan svare på de andre spørsmålene? Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det er Suzuki-motor i RMX'en, altså kvalitet! Det er ikke lov å gjøre noe som helst med mopeden for å få mere fart, kan ikke engang bytte drev.. Lenke til kommentar
RMX02 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Det er Suzuki-motor i RMX'en, altså kvalitet! Det er ikke lov å gjøre noe som helst med mopeden for å få mere fart, kan ikke engang bytte drev.. Det var da strengt! Men skal bare bruke den til leketøy først tenkte jeg, og så skifte til orginalt når jeg skal kjøre opp. Er Suzuki motor bedre enn AM6? Endret 6. juli 2008 av Morten-T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå