Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal kjøpe meg moped.

RMX02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Motorhispania Furia er jo ett billig alternativ.. Har Yamaha-motor

Finner mange på finn.no og autodb.no

Ok, følger med på AutoDB, Finn og Tinde. Er en del Suzuki TSX, så lurer på om det er bra moped?

Lenke til kommentar

Ta en god titt på Suzuki RMX/SMX. Veldig slitesterke mopeder som er mindre trøbbel med enn TSX (pga vannavkjøling). Et problem med RMX er at de er utrolig slappe plombert, så det er absolutt å anbefale å montere et effektanlegg.

Tør du å trimme?

Lenke til kommentar

Den har gått 12630 km.

"Står en Airsal sylinder på nå (ca 16hk). Matrakitt effekt anlegg, (svane og lydemper) og 21mm forgasser. Alt av org. deler følger med! Forsterket kjede og drev. Følger med: -Ett par nye Bremseklosser. -Blinklys pære. -13 drev. -Turtallspærre. -Gummilemper til framlykta."

Endret av Morten-T
Lenke til kommentar
den e trimma, gådd mye og e over 5år gammel. trur du trygt kan prute ned prisen til ihvertfall 8000

Men når alle orginaldeler er med synes jeg det høres lite ut. RMX er jo ikke den billigste mopeden på markedet. Men synes dere det er ett godt kjøp for 9-10k?

Endret av Morten-T
Lenke til kommentar
den e trimma, gådd mye og e over 5år gammel. trur du trygt kan prute ned prisen til ihvertfall 8000

Men når alle orginaldeler er med synes jeg det høres lite ut. RMX er jo ikke den billigste mopeden på markedet. Men synes dere det er ett godt kjøp for 9-10k?

Absolutt max 8K

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...