Gå til innhold

2x3870 eller 2x9600?

smlXL

Anbefalte innlegg

Står om et valg mellom to his 3870 turbo som blir billigst for meg siden jeg har et fra før :p , eller 2 nvidia 9600 1gb. med hvilke av disse vil jeg få best ytelse?eller hadde det rett og slett vært bedre med kun ett 9800gt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Står om et valg mellom to his 3870 turbo som blir billigst for meg siden jeg har et fra før :p , eller 2 nvidia 9600 1gb. med hvilke av disse vil jeg få best ytelse?eller hadde det rett og slett vært bedre med kun ett 9800gt?

Ganske sikker på at du får best ytesle med 3870 kortene, men for å være sikker kan du jo sjekke ut noen tester.

Det kan også være verdt å spørre seg om mans synes det er verdt å betale de pengene for 20-30% bedre grafikk ytelse. Anbefaler å holde seg til 1 bra kort i stede fr to middels kort, som spyr ut mye mer varme.

Lenke til kommentar

Ganske sikker på at du får best ytesle med 3870 kortene, men for å være sikker kan du jo sjekke ut noen tester.

Det kan også være verdt å spørre seg om mans synes det er verdt å betale de pengene for 20-30% bedre grafikk ytelse. Anbefaler å holde seg til 1 bra kort i stede fr to middels kort, som spyr ut mye mer varme.

ati 4870 kommer jo ut neste uke, så jeg får vel vente og se på det å...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...