Gå til innhold

Den store utstillingstråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff.. stakkars dere :p

Oppdal i sommer. hadde bestilt ei hytte, på et område som virka helt Ok. 400 kr natta.

Det stinka gammelmanns fuss på soveavd. helt forferdelig. Jeg måtte nesten tvinge bikkja inn :!: Mannfolket slo på dataen og ringte rundt til hele oppdal. der skulle vi IKKE ligge!!

Heldigvis fant vi EI hytte. Den var egentlig ikke til utleie fordi en manglet kjøpeskap og div, men de syns så synd i oss :p

Det var som ei suite i forhold til den bedritne greia vi først kom til.

Mange av de vi ringte til var opptatt den utst.helgen allerede i januar. Lønner seg å bestille i good tid har jeg funnet ut ;)

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Nå har vi prøvd oss fram både etter masse gode råd her på siden og fra andre. Nå fungerer Haylie helt greit med vanlig halsbånd og leietau. Logrer og er blid når jeg kommer med halsbåndet. Gikk noen ganger med sele og halsbånd samtidig, og det gikk kjempefint, så da var det bare å ta av selen. :D

:yes: Nå står trening med utstillingsbånd for tur, og jeg har sydd et som er ganske mye bredere rundt halsen enn det som er vanlig. Har fått tips om å bare bruke dette båndet til hun lærer å godta det. Vi får bare bruke den tiden det tar, tror ikke det er lurt å presse henne for mye.

Jeg tror jeg vet hvorfor hun reagerer slik, det var nok den første gangen vi var på trening. Innendørs med masse folk og hunder, og mye støy. Hun var rundt 4 - 4,5 mnd og i den følsomme alderen da mange ting virker farlige.

Det hadde nok vært bedre å startet tidligere. Men man lærer av sine feil!

Lenke til kommentar

Her kommer kritikken. Den er på svensk, men dere får spörre hvis det er noen vanskeligheter:

 

"18 månader, stor hane, bra maskulint

huvud, bra åttakantigt. Bra mörka ögon, väl ansatta öron, bra hals &

överlinje, väl ansatt svans, väldigt bra kropp, tillräcklig vinkling

fram, bra bak. Rör sig väldigt bra. Bra päls & temperament."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...