Gå til innhold

Den store utstillingstråden


Anbefalte innlegg

Min venninne med jaktgolden fikk tak i den blåsløyfa de trenger :D Stilte i brukshundklasse og vi fikk vel noen rare blikk da det ble vill jubel, snørr og tårer for en blå!

Hmmm.. da må jeg ta en titt i katalogen når jeg kommer hjem.. for vet sikkert hvem hun er :) Tittet etter deg i dag, men det var jo NOEN få der da.... Gikk du mellom flat-ringene med Siri på armen en gang??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde ikke Siri inne nesten noenting, vi så på agility og hun tar helt av om hun må sitte stille og SE på etter å ha vært et par timer i bur (noe jeg forstår, har aldri vent henne til det). Så satt henne rimelig raskt tilbake i bilen etter å ha fått en del sure blikk på tribunen.

Hvis du evt. så meg så hadde jeg på meg en grå strikkagenser og har litt lyst hår (særlig du husker det, hihi).

 

Hun står oppført som Bredekærs High Hopes i katalogen, og heter Kokos til vanlig ;)

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Hadde ikke Siri inne nesten noenting, vi så på agility og hun tar helt av om hun må sitte stille og SE på etter å ha vært et par timer i bur (noe jeg forstår, har aldri vent henne til det). Så satt henne rimelig raskt tilbake i bilen etter å ha fått en del sure blikk på tribunen.

Hvis du evt. så meg så hadde jeg på meg en grå strikkagenser og har litt lyst hår (særlig du husker det, hihi).

 

Hun står oppført som Bredekærs High Hopes i katalogen, og heter Kokos til vanlig ;)

Da er jeg nesten helt sikker på at de var og deltok på en bevegelig prøve hos "oss" på Ringerike i våres :yes: . De var to sammen med hver sin hund fra Danmark og bor i Drammen/Horten distriktet så vidt jeg kan huske? veldig trivelige var de ihvertfall! Hilse fra meg da! Fra hun som hadde ansvar for prøven kan du si!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

I dag var förste utstillingen til Vesla (shiba). Hun stod som en statue og viste seg fram veldig fint. Hun ble BIG.

 

Kritikk: En ursöt och trevlig liten tjej med vackert huvud, bra valpbett. Bra hals och rygg. Bra bröstkorg. Bra vinklar fram og bak. Rör sig bra om än lite valpigt. Välvisad. Placering 1 - HP - 1 BIR-1

 

januar239.jpg

Endret av bjaraas
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var på Letohallen idag, og det ble full uttelling både på bolognese og coton.

Millie (bolognesen) ble champion og BIR, og den lille cotontispa Nellie på 9 mnd, som bor hos en familie på halv-for

fikk cert og BIR, dommer her var Svein Helgesen og han skrøt uhemmet av henne.

Jeg fikk henne såvidt opp på bodet før han begynte lovtalen. Utolig gøy. :D

post-149668-1234712598_thumb.jpg

post-149668-1234712615_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Her er de jeg har lyst til å dra på. Vi skal først og fremst se hvordan det går på sunndalsøra før vi bestemmer oss for å dra på noen flere.

Jeg og bikkja skal trene som bare pokker i vår!

 

26.04.2009 - Sunndal Hundeklubb.

23.05.2009/24.05.2009 - Sunnmøre hundeklubb.

23.04.2009 - Norsk Belgisk Fårehund Klubb Møre Og Romsdal (ålesund)

20.06.2009 - Surnadal Og Rindal Hundeklubb (oppdal)

21.06.2009 - Oppdal hundeklubb.

04.07.2009/05.07.2009 - Vestnes Hundeklubb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...