Nerdiboy Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in C:apachehtdocshtmlincludessql_layer.php on line 301 Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in C:apachehtdocshtmlincludessql_layer.php on line 301 Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in C:apachehtdocshtmlincludessql_layer.php on line 301 Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in C:apachehtdocshtmlincludessql_layer.php on line 357 Warning: Failed opening 'themes//theme.php' for inclusion (include_path='.; apacheincludes;apachehtdocs;apachehtdocsphpmyadmin') in C:apachehtdocshtmlheader.php on line 31 Fatal error: Call to undefined function: themeheader() in C:apachehtdocshtmlheader.php on line 47 Før virket php-nuke helt flått, men det kom en feil innstilling i MySQL og jeg måtte slette hele databasen og opprette en ny, men da jeg hadde opprettet den nye kom den feil meldingen dere ser over... (jeg bare refreshet siden, lik som jeg gjore første gang jeg installerte PHP-nuke) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 har du prøvt å laste opp filene og på nytt? Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Nei... bruker de gamle... Skal teste med nye filer nå. Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Nei, det virket ikke med nye filer heller. Har siste versjon av PHP-nuke (6). Bruker MySQL 3.23.32 Det er bare litt rart at det virket før jeg slettet hele databasen og opprettet en ny. Er det noe jeg må gjøre før den nye databasen kan tas i bruk? Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Vent... Jeg fikk det til. Administrator kan slette posten. Jeg måtte bruke en database som ikke var opprettet fra før. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 phpnuke skriver jo til diverse filer osv, prøv å fjern ALT inkludert database for så å laste det opp på nytt en gang til, ikke last inn databasen men bare gå rett inn på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå