kesse Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Er croppet ut av et bilde jeg egentlig følte var bortkastet, men jeg synes svanen ble så rolig og harmonisk der den paddlet rundt alene. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Er dette en meget hard crop eller har du brukt mye iso? Synes det var meget kornete hvertfall. For meg ser dette forøvrig ut som en helt vanlig svane som ligger å dupper i vanflata, men jeg er igjen ingen fugleekspert heller... Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 ble veldig kornete ja. ville heller ikke hatt svanen midt i bildet. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 itillegg burde du brukt filter sånn at de stygge refleksjonene fra vannet forsvant, det hadde hevet bilde en god del. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Jeg synes faktisk at dette er et av de bedre og mer originale fuglebildene som har blitt postet på forumet. Hadde du gjort som brukerne ovenfor foreslo, ville du endt opp med et ordinært og gørrkjedelig fuglebilde (uten at jeg er noen eskpert på sjangeren). Støyen og de overeksponerte refleksjonene funker for meg. Endret 14. juni 2008 av contaminated Lenke til kommentar
kesse Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Takk for tilbakemelding alle sammen. Hyggelig at du likte bilde contaminated:) Jeg har ikke croppet bildet veldig mye, mulig jeg hadde litt høy iso. Men jeg "kornet" det til en del med vilje i photoshop rett og slett for å få det litt annerledes enn alle andre bilder jeg ser, spesielt bilder av dyr og fugler. Det samme gjelder refleksjonene i vannflaten, jeg ville egentlig ha de enda mer overeksponerte, men da forsvant svanen Ja, jeg har 0 peiling på hvordan et bilde skal se ut etter "regelboka", men jeg redigerer og utformer de slik jeg liker de best, føler at det er hele poenget med fotografering Lenke til kommentar
andersj Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Dette fungerer også for meg. Har sett alt for mange sylskarpe og veldig flotte fuglebilder. Men dette er en magisk svane, som ganske snart kommer til å forvandle seg til en ... og da, skjønner dere, da ... Flott ide, og fin etterbehandling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå