Gå til innhold

Hvorfor sluttet du med Age of Conan?


Anbefalte innlegg

Poenget er at bruddet mellom Tortage og resten av verden er støy, et irritasjonsmoment. I tillegg forsterkes den mutte opplevelsen ved at folk ikke sier noe når man f.eks. markerer dem, eller at de prater smalltalk når man bare går forbi. Jeg forlanger ikke stemmebruk i alle oppdrag, men en helhetlig linje hadde vært bedre.

Du kan da ikke ha spilt så mye?

NPC'er i byene snakker da til deg når du f.eks går forbi.

 

Man blir tigget for penger, man blir nektet adgang hvis man ikke har fortjent det, man blir tilbudt sex osv osv.

 

Men jeg syns det blir uansett feil å dra til et MMO og se etter slike ting. Det er andre spillere du skal forholde deg til etter at du har levlet uansett, og det er ikke først her spillet virkelig starter i slike spill.

 

 

Hvordan skulle man ha

Jeg så i alle fall for meg bruddløse områder innenfor de tre landene som hovedsaklig er med i AoC (trodde at det var grunnen til at vi kun fikk oppleve tre av de utrolig mange landene i Hyboria), men den gang ei. Utvalget av antall soner og den oppstykkede følelsen tok rotta på spillegleden min, noe som er veldig synd.

 

Vell de kunne jo tatt valget med å forminske områdene som er omtalt i lore, men det ville jo da blitt feil hos andre folk igjen. De måtte jo stykke opp sonene slik at hver sone kan representere området de skal representere. Du kan ikke putte Conarch Village intil Eighlophian Mountains uten at det ville blitt en merkelig overgang i et slikt spill. Se bare på hvordan WoW har gjort det, det ser jo helt teit ut der man går i et helt grønt landskap også plutselig snør det og det er 20cm med snø overalt?

 

Jeg klarer hvertfall å leve meg mye mer inn i sonene i AoC enn jeg klarte i WoW som du omtaler så mye pga sonene er mye mer virkelighetstro.

 

 

Denne type oppdrag forekommer for sjelden og passer dårlig inn med en rekke andre spillemetoder og erfaringer som du nevner. Jeg vil våge å påstå at dette ikke passer til sjangeren, selv om det er positivt i seg selv.

 

Destiny questene i AoC er hvertfall ganske morsome, og jeg har spilt opp til level 80. Det å gjøre en episk én-mans dungeon hvor man faktisk må planlegge taktikker og slikt er noe jeg aldri før har opplevd i et slikt spill. Og mer slike quests vil det kommme, les bare den siste fredagens "newsletter".

 

 

Det kan godt hende, men veien dit (og helhetsinntrykket) er for sørgelig og jeg finner heller på andre ting.

Jepp, og det er din mening. Noe jeg jo ikke kan forandre på, men du passer nok ikke så godt inn i et slikt spill uansett så det er vell for det beste.

 

Jeg gidder ikke å være så skråsikker, utviklingen går utrolig raskt. Mer dynamikk i spill er noe jeg savner og håper at spillutviklere tar mer seriøst i årene som kommer (dette gjelder også singleplayer-spill, som GTA-serien). Vi har i tillegg interessante og muligens lovende prosjekter i horisonten: http://www.gamer.no/artikler/mmo_fra_might...ic-skaper/52522

 

Tingen er at man ikke vil se quests som kun en kar på en server av 5000 stk kan gjøre, for så å ikke la noen andre gjøre det igjen. Det var jo det du nevnte istad, at det er så kjipt å vite at alle andre har gjort det samme som deg på veien oppover.

 

Så som sakt, det vil aldri forekomme det at MMOer vil ha quests som kun vil bli gjort en gang.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ganske latterlig av VG også, artikkelen er skrevet da spillet kom ut, 23mai, og gjett hva, terningkast 6? Latterlig...

Selvfølgelig måtte spillet få terningkast 6, er bare for at det er laget i NORGE.

 

Lurer faktisk om Funcom har betalt VG for å anemelde et spill for å få det mer populært.

Sto faktisk i første siden av VG, GG.

 

 

 

Nevner igjen, please la være å kommentere tilbake, la de som vil syte, syte her.

VG anmelderen ga den enn 6'r ja, og han nevnte at man skal ta det med en klype salt fordi han hadde bare hadde kommet til lvl 20. Så det inntrykket han fikk var av begynnelsen av spillet.Som han syntes var helt topp, og det var det han baserte 6'rn på. Er ikke veldig rart at spillet kom på forsiden siden det er faktisk en svært stor begivenhet at lille Norge har gjort det såpass bra. Funcom har solgt flere eksemplarer en WoW gjorde under release. Funcom: 400 000 solgt første dag WoW: 240 000 solgt første dag.

Selvfølgelig var dette utrolig store greier.

Lenke til kommentar
Ganske latterlig av VG også, artikkelen er skrevet da spillet kom ut, 23mai, og gjett hva, terningkast 6? Latterlig...

Selvfølgelig måtte spillet få terningkast 6, er bare for at det er laget i NORGE.

 

Lurer faktisk om Funcom har betalt VG for å anemelde et spill for å få det mer populært.

Sto faktisk i første siden av VG, GG.

 

 

 

Nevner igjen, please la være å kommentere tilbake, la de som vil syte, syte her.

VG anmelderen ga den enn 6'r ja, og han nevnte at man skal ta det med en klype salt fordi han hadde bare hadde kommet til lvl 20. Så det inntrykket han fikk var av begynnelsen av spillet.Som han syntes var helt topp, og det var det han baserte 6'rn på. Er ikke veldig rart at spillet kom på forsiden siden det er faktisk en svært stor begivenhet at lille Norge har gjort det såpass bra. Funcom har solgt flere eksemplarer en WoW gjorde under release. Funcom: 400 000 solgt første dag WoW: 240 000 solgt første dag.

Selvfølgelig var dette utrolig store greier.

 

Nesten, som jeg sa før i tråden, kom jeg til nivå 32 før jeg begynte å skrive anmeldelsen. Nå begynner jeg å nærme meg nivå 50 og jeg står fortsatt inne for alt jeg skrev :)

Lenke til kommentar
jeg spilte sammen med en annen og følte alltid et press på å bli fortest mulig ferdig med disse langdryge samtalene. De kunne godt ha kuttet dem ned litt

 

...

 

Enten eller, mener nå jeg. Det er bra med den stemmebruken som er, men poenget var at hele verdenen føltes så mutt (og dermed trist og "ekkel") da jeg kom meg vekk fra Tortage.

 

...

 

Hvorfor ikke ha ett godt oppdrag isteden for ti uinteressante og monotone "hent det til latsekken"-oppdrag? Jeg vil utforske verdenen, ha et meningsfullt oppdrag som er spennende og så videre, noe teskjespillbarheten i AoC forhindrer meg i.

 

Er det bare meg som aner litt selvmotsigelse her? Du klager på at det ikke er voiceover på quester etter Tortage, og at oppdrag er monotone, men likevel innrømmer du at du aller helst klikker deg gjennom samtalene fortest mulig... ;)

 

For min del synes jeg questene i AoC er rimelig ålreite. Ja, til og med de enkleste "gå dit og hent ting" oppdragene. Dette på grunn av at man faktisk får gode begrunnelser for hvorfor en NPC trenger nettopp de tingene etc. Tar man seg tid til å faktisk leve seg litt inn i verdenen får man gjerne mer igjen. Det er veldig mange gode små historier i AoC, som gjerne også flettes inn i hverandre gjennom flere quester. Etter å ha spilt WoW i en 3 års tid så er i min mening AoC et solid skritt i riktig retning når det gjelder kvalitet på oppdrag. Man finner selvsagt mange "standard mmo quester", men de er rimelig bra utført spør du meg :)

Endret av Azagrath
Lenke til kommentar

Tre hovedgrunner til at jeg ikke fortsatte med AoC:

1. Stort sett kjedelige, hjernedøde quester.

2. Verden føles lukket, man får aldri gleden av å se Tarnatia langt der borte i horisonten og nærme seg den sakte, men sikkert, før man faktisk går innenfor bymurene. I AoC er man plutselig der. Samme med andre landsbyer.

3. Dårlig UI (hvor er gruppemedlemmer? dårlig chat mm.)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at du gidder flame ett spill som har vært ute i noen uker. Det sier seg jo selv at førsteslipp av MMO's som regel alltid er shabby i ett par måneder. Men alt detta hatet bare pga at du ikke gidder å gå og ikke skjønner spillet så er det vel ikke ett ræva spill?, 90% av de jeg kjenner som har sluttet var mainstream kids som gikk rundt og skreik "SNART KOMMER CONAN YEZYEZYEZ" mens det lufta lang vei at de kom til å gi seg etter en uke bare pga av de ikke gidder. Tullete topic & tullete meninger. Alt jeg sier er å la AOC få noen måneder på seg. For WoW har fått mange tbh :O

Endret av Luz
Lenke til kommentar

Jeg synes Nagina har mange poeng, men den enkleste måten og forklare dette på er vel....dette spillet var ikke ferdig. Stopp og kall folk fanboys og * whinere* hele jævla tiden bare fordi han treffer punkter som folk tydelighvis innser men bare fortsetter og fornekte. Denne tråden er for de som SLUTTET med spillet, ikke de som vil * whine * eller ble skuffet av det.

 

 

Jes synes spillet var BRA, mye potensiale og alt...men jeg synes det rett og slett ikke var ferdig. F.eks usynlige vegger, feats som ikke gjør en drit, uendelig med buff bugs, dype bugs som vil ta laang tid og fikse, content, armor , steder, crafting, guild byer og mye mye mer..vel..ja.. IKKE FERDIG

 

Og hvis noen skal si * jammen herregud alle MMO'er har bugs i begynnelsen * vel, NEI... nå snakker vi stoooooore og dyyyype bugs.. hvis derre forventer en mirakel patch..vel..da blir derre nok jævli skuffet, for det kommer nok til og ta sin tid.

Endret av MathiasT-S
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at du gidder flame ett spill som har vært ute i noen uker. Det sier seg jo selv at førsteslipp av MMO's som regel alltid er shabby i ett par måneder. Men alt detta hatet bare pga at du ikke gidder å gå og ikke skjønner spillet så er det vel ikke ett ræva spill?, 90% av de jeg kjenner som har sluttet var mainstream kids som gikk rundt og skreik "SNART KOMMER CONAN YEZYEZYEZ" mens det lufta lang vei at de kom til å gi seg etter en uke bare pga av de ikke gidder. Tullete topic & tullete meninger.

 

De fleste mmorpgs har masse bugs og barnesjukdommer, men hvorfor skal det egentlig si seg selv ? Det har plutselig blitt en godkjent standard at alle mmo's skal få lov til å utgis uferdig og bug infested + x antall timer nedetid. Hvorfor ? Gjelder ikke kvalitetsstandarden vi har for alt annet i verden mmorpgs ?

 

Man danner seg også en mening utifra hvordan JEG'et oppfatter ting, og hvis JEG synes at å bruke 30 min for å komme meg fra quest zonen til hovedbyen er for langdrygt og kjedelig så må vel JEG kunne mene at dette gjør spillet dårlig ?

 

Bastante ytringer som det du kommer med på slutten der vet jeg ikke om jeg skal ta som trolling eller bare god gammeldags ignorant oppførsel.

Lenke til kommentar

Ta det som du vil. Jeg har sagt min mening og om du mener det at spill på en skala som dette kan komme ut 100% buggfritt da tror jeg du lever mange århundre foran spillverdenen sånn som den er idag.

Og ja, jeg synes det er nogenlunde tafatt å mene at ett spill suger fordi det er langt å gå. Da kunne du jo bare a holdt ut og kjøpt deg mount når den tid kom. Akkurat som i de fleste MMO's Grind = Win, og om du ikke orker grind da er ikke sjangeren for deg.

Endret av Luz
Lenke til kommentar
For sent ? Hvor mange MMOs har du spilt fra start ? Hater å sammenligne med WoW men ; WoW hadde INGENTING å by på når det starta for 5 år siden. I WoWs 3 første uker var det tonnevis med bugs , questene var bugga , serverene var nede hele tiden , login serveren funka ikke ordentlig på en måned , det var ingen endgame , Molten Core var nede/bugga, ingen PvP Content , talenter funka ikke som dem skulle , klassene var veldig ubalanserte , det var lite armor.Folk hyla og whina på forums osv osv - I det heletatt de samme problemene som AoC har i dag . Men muligens er folk veldig unge her på forumet kanskje de var 12 år da WoW kom og husker lite av den utrolige vansklige fødselen WoW hadde - det er 5 år siden .

 

Det er NYTTESLØST å sutre over bugs og manglende content , trodde folk hadde skjønt det nå.

Rome ble ikke bygget på en dag , heller ikke et MMO .

Snakker vi her US launch eller EU? ;)

Opplevte ikke dette på EU launch. Men så er jo Blizzard kjent for å polere ting også da. Selvom WoW er det minst polerte og helhetlige produktet så langt.

 

PS. Likte den rødhvite avataren bedre ;)

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Ta det som du vil. Jeg har sagt min mening og om du mener det at spill på en skala som dette kan komme ut 100% buggfritt da tror jeg du lever mange århundre foran spillverdenen sånn som den er idag.

Og ja, jeg synes det er nogenlunde tafatt å mene at ett spill suger fordi det er langt å gå. Da kunne du jo bare a holdt ut og kjøpt deg mount når den tid kom. Akkurat som i de fleste MMO's Grind = Win, og om du ikke orker grind da er ikke sjangeren for deg.

 

Er masse mellom 100% bugfritt og complete til det Funcom har levert med både Anarchy Online og Age of Conan. Jeg prater om at mange har begynt å vende både det døve øret og blinde øyet til slike releases, og gir de ukesvis med slack. Ikke no annet produkt får slike spillerom som AoC etc får.

 

Ble 51 når jeg fikk nok, da var jeg ca 90S unna de 3g's som man trenger for å ri, og da får man bare et 30% increase. Det vil nok ikke være nok til at travel i AoC blir noe særlig bedre med tanke på at avstandene bare blir større og større.

Lenke til kommentar

De fleste som har vært med på noen MMO's fra starten av kan vel si seg enig i at Age of Conan har klart seg ganske bra i starten sammenlignet med andre. Serverne er jo tilogmed ikke gått ned! Spillet er helt spillbart for de fleste. Hva ventet folk seg? Et spill der alt går like glatt i starten som WoW gjør nå? Om et halvt år, da tror jeg dette spillet er bra og kan konkurrere med WoW. Inntil da er det bare å smøre på med tålmodighet. Om du allerede er utålmodig etter en måned bør du ikke spille store MMO's fra launch, det vil alltid være noen bugs :p

Lenke til kommentar
[klipp]

Edit ; Jeg skjønner veldig godt at folk har hypa seg opp og gledet seg enormt til Conan og det har ikke blitt slik de har forestilt seg.

Jeg har lest poster i community fra få måneder etter spillet ble annonsert. Det skulle tilsi 2-4 år med lesing av dev poster.

 

2-4 år med lesing av:

"kjedelig ting X fra MMOer (anm: ofte funnet i WoW), er ikk med i dette spillet."

Eller->

"Manglende ekstremt kul ting fra MMOer (anm: aldri funnet i WoW) er med i dette spillet."

 

Er det da FunCom som har hypet, eller meg?

 

Sannheten er vel litt begge deler. Folk, inkludert meg selv, har vel lest litt mer inn i ting enn det som sto der. Og dev'ene har vært for ivrig på sine ideer, og senere ikke lykkes i prosessen teori->implemtering/praksis. Intensjonen har vært god det er det igen tvil om.

 

Skuffelsene som da gir seg til gjelde i slike tråder som denne er nesten ALDRI konstruktive da ting blir blåst ille opp og til tider er direkte løgn basert på følelser .
Hva skal spill gi hvis ikke følelser (spilleglede, utagering etc)?

Konstruktivt blir det nok aldri. Dette er underholdning (ikke forskning el.l.). :)

 

Edit: skrivefeil

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Ta det som du vil. Jeg har sagt min mening og om du mener det at spill på en skala som dette kan komme ut 100% buggfritt da tror jeg du lever mange århundre foran spillverdenen sånn som den er idag.

Og ja, jeg synes det er nogenlunde tafatt å mene at ett spill suger fordi det er langt å gå. Da kunne du jo bare a holdt ut og kjøpt deg mount når den tid kom. Akkurat som i de fleste MMO's Grind = Win, og om du ikke orker grind da er ikke sjangeren for deg.

 

Er masse mellom 100% bugfritt og complete til det Funcom har levert med både Anarchy Online og Age of Conan. Jeg prater om at mange har begynt å vende både det døve øret og blinde øyet til slike releases, og gir de ukesvis med slack. Ikke no annet produkt får slike spillerom som AoC etc får.

 

Ble 51 når jeg fikk nok, da var jeg ca 90S unna de 3g's som man trenger for å ri, og da får man bare et 30% increase. Det vil nok ikke være nok til at travel i AoC blir noe særlig bedre med tanke på at avstandene bare blir større og større.

 

Nei, det er klart at alle sitter sikkert å irriterer seg grønn og blå pga div bugs og faenskap, men jeg storkoser meg allikavel når jeg sitter med spillet, iaf når jeg kan bruke bugsa til min fordel av og til :p ( Svømme oppover fosser, Wallclimb etc).

Ja mounten er 30% mer men det er jo allikavel til større hjelp over lange avstander hvis du finner en ujbar haXX mattestykke som vil på en eller annen måte finne ut hvor mye tid / xp du sparer på å faktisk få en mount ;op

EDIT: Mer leif.

Endret av Luz
Lenke til kommentar
Du kan da ikke ha spilt så mye?

NPC'er i byene snakker da til deg når du f.eks går forbi.

 

Man blir tigget for penger, man blir nektet adgang hvis man ikke har fortjent det, man blir tilbudt sex osv osv.

 

Men jeg syns det blir uansett feil å dra til et MMO og se etter slike ting. Det er andre spillere du skal forholde deg til etter at du har levlet uansett, og det er ikke først her spillet virkelig starter i slike spill.

Det eneste jeg har opplevd av prat i byer er fyllevrøvl enkelte ganger, resten av tiden har det vært stumt som Tove i tidlig Hotel Cæsar. Dette er småpirk, men sammen med en rekke andre irritasjonsmomenter bidrar det til å senke helhetsinntrykket.

 

Vell de kunne jo tatt valget med å forminske områdene som er omtalt i lore, men det ville jo da blitt feil hos andre folk igjen. De måtte jo stykke opp sonene slik at hver sone kan representere området de skal representere. Du kan ikke putte Conarch Village intil Eighlophian Mountains uten at det ville blitt en merkelig overgang i et slikt spill. Se bare på hvordan WoW har gjort det, det ser jo helt teit ut der man går i et helt grønt landskap også plutselig snør det og det er 20cm med snø overalt?

 

Jeg klarer hvertfall å leve meg mye mer inn i sonene i AoC enn jeg klarte i WoW som du omtaler så mye pga sonene er mye mer virkelighetstro.

For min del er det ikke noe krav om en 100% riktig skalert verden. WoW er en miniatyr av Azeroth (og Outland, for den saks skyld), men de klarer å bevare illusjonen om en helhetlig verden. Sonementaliteten og fjell som grenser er mindre irritasjonsmomenter, men det gikk greit helhetlig sett. I AoC er det for stykket opp, jeg mister fullstendig følelsen om at dette er en sammenhengende verden. Løsningen kunne ha vært mindre skalering (fordi dagens teknologi ikke tillater 100% riktig skalering og det spillmessige paradigmet vi har aksepterer en slik suspension of disbelief) eller et avgrenset, men sammenhengende geografisk område i riktig skalering.

 

Destiny questene i AoC er hvertfall ganske morsome, og jeg har spilt opp til level 80. Det å gjøre en episk én-mans dungeon hvor man faktisk må planlegge taktikker og slikt er noe jeg aldri før har opplevd i et slikt spill. Og mer slike quests vil det kommme, les bare den siste fredagens "newsletter".

Dette er vel og bra, og er muligens et element verdt å satse videre på.

 

Jepp, og det er din mening. Noe jeg jo ikke kan forandre på, men du passer nok ikke så godt inn i et slikt spill uansett så det er vell for det beste.

Mulig du har rett, men når det gjelder å samarbeide med andre over nett vil jeg påstå at jeg er blant ikke-drittungene ;)

 

Tingen er at man ikke vil se quests som kun en kar på en server av 5000 stk kan gjøre, for så å ikke la noen andre gjøre det igjen. Det var jo det du nevnte istad, at det er så kjipt å vite at alle andre har gjort det samme som deg på veien oppover.

 

Så som sakt, det vil aldri forekomme det at MMOer vil ha quests som kun vil bli gjort en gang.

Derfor stiller jeg spørsmålstegn ved om oppdrag (eller quests) er det riktige fokusområdet i slike spill.

 

Er det bare meg som aner litt selvmotsigelse her? Du klager på at det ikke er voiceover på quester etter Tortage, og at oppdrag er monotone, men likevel innrømmer du at du aller helst klikker deg gjennom samtalene fortest mulig... ;)

Det er ingen motsetning. En samtale kan ha vokal og samtidig være kort, konsis, interessant og spennende.

 

For min del synes jeg questene i AoC er rimelig ålreite. Ja, til og med de enkleste "gå dit og hent ting" oppdragene. Dette på grunn av at man faktisk får gode begrunnelser for hvorfor en NPC trenger nettopp de tingene etc. Tar man seg tid til å faktisk leve seg litt inn i verdenen får man gjerne mer igjen. Det er veldig mange gode små historier i AoC, som gjerne også flettes inn i hverandre gjennom flere quester. Etter å ha spilt WoW i en 3 års tid så er i min mening AoC et solid skritt i riktig retning når det gjelder kvalitet på oppdrag. Man finner selvsagt mange "standard mmo quester", men de er rimelig bra utført spør du meg :)

De langdryge samtalene er kamuflerte varianter av stort sett det samme: "Gå og hent dette til meg". Det er hjernedødt (spesielt med teskjemodusen de har i AoC) og kjedelig.

Lenke til kommentar
[klipp]Hvis du sammenligner, igjen, Blizzard vs Funcom så er Funcom mye mindre med rundt 100 ansatte og veldig lite penger. At Funcom kunne lært fra WoW; ja sikkert, men her er jo poenget at de ville ikke lage noe WoW 2.

UI: Det uiet som er i dag funker helt utmerket.

Brukervennlighet: Jeg kom rett fra WoW og kastet meg inn i AoC, er i dag lvl 56 uten noen problemer.

Instancer: jeg ser positivt på instancer, det gir deg en mulighet til å rømme vekk fra ganksquads og lettere for å drepe bosser som kanskje er campet i andre instancer.

 

De som gir opp i dag; for all del, slutt. Men ikke kom tilbake om 1 år og si at AoC suger, for da har dere ikke noe grunnlag for å klage.

Her var det mye å ta tak i. Ja blzzard har tjent utrolig mye mer penger enn FunCom. Men hvor blir av av disse pengene...?? Faktisk er utviklingsteamene til AoV og WoW omtrent like store. Så hva Blizzard bruker penger på er ikke godt å si. Aner meg at det finnes endel aksjeeier som har tatt ut litt utbytte. ;)

 

Ser at alle synes det er urimelig å vente noe annet av AoC enn det man ventet av WoW på launch. Javel? WoW kom et par år etter Everquest og acet spillet på alle områder.... hint hint. Eller har utviklinge stått stille i fem år?

 

UI som er idag funker utmerket? Støter på stadig på folk som ikke ser /tell messages eller ting som er typet i /guildchat. Og hvor er officer kanalen?

Lenke til kommentar

Jeg må faktisk si at jeg blir litt gal av å lese slike tråder/poster inne i dette forumet.

Og ja, jeg kan sikkert styre unna, men ikke lett når det er ca 10 aktive forumstartere/postere som rekker ned på spillet som om det var verdens undergang.

 

Nagina;

- ja, jeg veit du skrev: ikke kommentér, men du startet faktisk en tråd.

- Ja, det er mange bugs, ja det er slags lukket verden.

- Ja, jeg har blitt stuck, og petition har ikke fungert, og jeg har måtte ventet en halvtime på path of asura.

 

- Men nei, jeg slutter i allefall ikke. Jeg har blitt skuffet som mange andre. Det er sant at det er et MMO. Det er alltid bugs sier alle. Der er jeg uenig i at vi må vente, vi kjøper et ferdig produkt, et ferdig et vil vi ha.

 

Mening min, eller en slags beskjed til deg Nagina og andre skuffede medmennesker er;

 

Slutt og sipp, ikke ødelegg gleden til andre som faktisk synes dette er et storartet spill. Ikke skrem bort andre til å ikke kjøpe det med å ødelegge kjøpslysten de har.

Ble nesten skremt bort fra å kjøpe spillet selv, når jeg leste igjennom dette forumet iherdig mens jeg ventet på mine nye pc-deler skulle ankomme. Men i dag har jeg vel en total spille tid på 2 dager ca. Ikke en hardcore gamer, men jeg digger spillet:)

Det er supert, mine irl venner spiller det, vi spiller sammen, koser oss i Hyboria:)

 

Takk Funcom for ett praktfult spill sier jeg.

Lenke til kommentar

Mener du at det skal bli forbudt å ytre kritikk mot spillet? Eller mener du at man heller bør moderere språkbruken for å bli tatt mer seriøst? Syns du for eksempel at mine innlegg preges av "sipping", eller at de er drøftende og kritiske innspill til problemer ved spillet?

Lenke til kommentar

Jeg vil nok si at dine Cun sine innlegg er sakelige og kritiske, Som da jeg ikke har noe imot. Mens noen her kommer med lange syte innlegg, hvor de bruker dårlig språkbruk, og det synnes jeg burde blitt moderert. Ikke på den måten at moderatorene skal gjøre noe, men at de som skriver disse sytte inleggene tar seg selv litt i nakken og skriver sakelige men kritiserende innlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...