Gå til innhold

Hvorfor sluttet du med Age of Conan?

Anbefalte innlegg

Jeg synes virkelig synd på fanbois som poster selv om OP ber dem om å ikke gjøre det. Det finnes et ord for sånne som dere, og det begynner på R.

Ellers er jeg helt enig med OP. Funcon har gitt ut et middelmådig spill og har spillt på sikre kort og ikke tilført sjangeren noe nytt bortsett fra et litt mer avansert combat system og litt fancy grafikk. Eneste grunnen til at Funcon og AoC vil klarer å hevde seg i MMO markedet er at det er mange fanbois som blindt godtar alle buggsene og manglene ved release. Det ble sikkert våte i buksa når Funcon la ut roadmap over fremtidig content. Er det ikke en fordel å fikse nåværende problem før man fokuserer på å implementere nytt content som igjen vil garantert medføre flere buggs og problemer?

De har brukt 5 år på spillet, når de da ikke en gang klarer å ha enkle ting som crafting og bank klart ved release så kan man begynne å lure på hva de driver med. Ellers er de også klart og tydelig at klasse balanse er et fremmedord for Funcon. De siste årene har de stort sett brukt til å fjerne content som klasser og dumme ned kamp systemet for å lettere bli klare til release.

Har ikke sluttet ennå, men ser igrunn ingen grunn til å ikke gjøre det. Har tatt noen ukers pause for å se om ting bedrer seg, men tviler på at det helt store kommer til å skje. End game content er det samme gammle kjedelige drep stor mob 20 ganger for items, for så å drepe ny stor mob 20 ganger for nye items... Jeg joinet dette spiller for å drive med PvP, og da snakker jeg ikke om tåpelige minigames ala WoW, men world PvP. Noe som er ikke eksiterende atm selv om jeg spiller på en PvP server.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som folk glemmer, er at når WoW kom ut var det ikke mange som spilte mmo's. EQ2 kom ut samtidig, men WoW var opphypet til de grader. Og det klarte å fange et publikum av gamere som aldri hadde spilt mmo før. Forskjellen med MMO som kommer ut nå, er at de appelerer til et publikum som er for det meste erfarne mmo gamere. AoC kanskje spesielt da det har 18+ grense. Det dette medfører er at folk som begynner å spille kommer hovedsaklig fra kongen på haugen WoW, og til en viss grad andre spill som GW, LOTRO, EVE, EQ osv.. Disse spillerne har spilt mmo før, og forventer så uendelig mye mer av content, gamebalance osv. De fleste glemmer hvordan deres mmo var ved release. Utålmodige spillere er det som dreper nye mmo, og det er det som gjør at wow fortsatt holder tronen.

Du har også den litt mer fornuftige spilleren som kanskje har spilt flere forskjellige mmo, men sier at siden det er funcom sitt spill, så kommer det til å gå akkurat som med Anarchy Online. Fordommer som det er et stort problem, særlig blant "elitist-gamere".

Å forvente at AoC skulle være det perfekte mmo som hadde alt som wow har og mer er teit. Å forvente at AoC skulle oppfylle alle forventningene og hypen som den hadde fått, er urealistisk.

MMORPGer vokser over tid, når balance-issues, patcher, content og feedback blir gjort noe med. Alt dette tar tid, og tid er som kjent en gamers verste fiende. AoC har rekordstor spillerbase i løpet av kort tid, og har muligheten til å sette inn masse ressurser i spillutvikling framover. De som slutter får slutte, det kommer kanskje til å ta et en måned eller to før AoC får et fullverdig PvP system, større verden, mindre bugs, bedre crafting system og alt dette som folk klager over. Men FC har vært flinke til å høre på fanbasen hittil, og jeg har ihvertfall stor tro på dem.

Endret av Vanchmeister
Lenke til kommentar
Jeg synes virkelig synd på fanbois som poster selv om OP ber dem om å ikke gjøre det. Det finnes et ord for sånne som dere, og det begynner på R.

Fanboys? Skjerp deg. Moderator har selv vært inne og sagt at dette er en åpen diskusjon.

Du har også den litt mer fornuftige spilleren som kanskje har spilt flere forskjellige mmo, men sier at siden det er funcom sitt spill, så kommer det til å gå akkurat som med Anarchy Online. Fordommer som det er et stort problem, særlig blant "elitist-gamere".

Anarchy Online har den beste communityen jeg noen gang har sett i et MMO. De aller fleste er voksne. Sjeldent møter du på shitkids som whiner etc.

Selvom Anarchy Online hadde en tung start så er det et bra spill. Derfor tror jeg på Age of Conan og Funcom, fordi jeg har tidligere erfaring med mmo fra dem.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Fanboys? Skjerp deg. Moderator har selv vært inne og sagt at dette er en åpen diskusjon.

Så siden moderator sier at det er en åpen diskusjon så skal man ikke respektere OP sine ønsker? Javel...

Hadde noen laget en "Hvorfor elsker du AoC" tråd og bedt whinere holde seg unna, så hadde jeg følt meg skikkelig barnslig om jeg hadde postet en whine post. Men det er jo bare meg da.

Selvom Anarchy Online hadde en tung start så er det et bra spill. Derfor tror jeg på Age of Conan og Funcom, fordi jeg har tidligere erfaring med mmo fra dem.

AO brukte veldig lang tid på å bli et bra spill og det var vel først etter at Gaute Godager steg ned fra tronen at spillet virkelig blomstret. AoC blir sikkert et bra spill over tid. Men det er nå mange spillere sier de slutter, og da spiller det liten rolle hvor godt spillet er om 1-2 års tid når Warhammer/WotLK og kanskje noen andre gullkorn har kommet på markedet.

Lenke til kommentar
Men likevel klarer dem ikke å få småtteri på plass, erfaring har de visst ikke tatt med seg fra Anarcy Online.

når ingen mmo til nå har greid det er det vel ikke så stort sjokk. Spillet er fullstendig spillbart, så helheten er der. De få ukene siden release har det blitt rettet opp enormt med saker og ting. Kom tillbake om et par måneder, da er nok veldig veldig mye fikset og klart. AO største problem var at serverene krashet hele tiden, noe som ikke skjer med aoc. Veldig stabile servere med veldig få problemer hos de fleste.

Ser også mange som klager over at de må gå så langt. Hvorfor gjør dere ikke som 90% av spillerenè? får noen til å drepe deg og spawner på det rez punkt nærmest dit du skal. Kan komme seg fra den ene enden av kartet til den andre på 20 sek.

Og toeblast. man går ikke inn på et spillforum og velger aoc, wow eller whatever med en slik førstepost og sier alle som er uenige ikke svar. Spesielt når den er såpass barnslig og overdramatisert, med omg, wtf og caps i hver andre setning.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Som tittlen sier, hvorfor sluttet du med Age of Conan?

Synes folk på denne tråden kan si hva de vil, uten å bli kritisert av fanbois og generelt folk som enda holder ut.

Spytt ut, folk som har tenkt å starte kan faktisk ha god nytte av tråden.

Dere fanboys, og folk som enda holder ut med AoC, ikke kommenter hvis noen kritiserer spillet noe helt for jævlig.

Kan selv si hvorfor jeg sluttet.

Verden er LITEN, det er som å løpe fra Orgrimmar til Tanaris med forskjellige portaler dit og datt, spillet har ingen taxivirksomhet? eh, eller trenger man det? Ja, hadde trengt det for å si det mildt. Funcom har laget at du må bruke så JÆVLIG mye tid for å springe fra "A-B". De vil absolutt at spillet skal vare en stund, men seriøst... De har brukt 5år på dette lille området, mistet ALL lysten på AoC når jeg fikk vite de områdene jeg har sprunget rundt i er ALT, nei å nei.

Grafikk er ganske så bra, eller skal man si veldig bra? Jo, men grafikk er ikke alt, er mer interessert i et spill som gir spilleglede, god gameplay og evt bra historie.

Age of Conan klarer ikke å gi meg det, gir mer frustrasjon enn spilleglede.

Så over til QUESTS som er det verste... OK, når du nærmer deg level 50 da må du regne med MYE grinding, presse deg selv å gjøre de dårlige tenkt dungeons for å få mer XP, noe du trenger for å komme deg videre. For dere som ikke vet, så er det bare 1 level 40-50 område i hele spillet, går du tom for quests så må du GRINDE som faen i området for å komme deg videre, ELLLER, alternativ 2, løpe en halv time tilbake til det eneste store byen og dra til et annet sted hvor du kan entre dungeons som OFTEST er fullt med folk.

Er helt OK i begynelsen, men ikke nok med det, er du i dungeon og skal drepe en BOSS, gjett hva, et annet group har akkurat drept han, så må hele laget vente så jævlig lenge på respawn, how gay is that?

Respawns kan ha opp til 30min cooldown. OK, la oss si dere har gjort alle de quest i din level i det bestemte dungeon som ligger langt oppi GOKK. Greit nok du gikk 1 level opp i det dungeon og vet at du kan fortsette å quests der du var sist, da drar du dit igjen, og som sagt, DET TAR JÆVLIG LANG TID Å GÅ FRA A til B (wtb: taxi) tbh.

Må også nevne at det er VELDIG vanskelig å vite hvor skal dra å QUESTE, grett nok at du har "M" for MAP, men den SUGER. Ikke rart at noen folk har tatt seg tiden å kartlegge spillet hvor du kan gå å queste osv osv...

Hele verden er åpent world, BULLSHIT, vi som er vant med WOW, LOTRO vet at open world gir FRIHET på en måte, føler ikke så innestengt. MEN i Age of Conan, der kan du glemme det, det er så si null frihet forhold til andre spill som faktisk kan bli kalt for "open world". Hadde gledet meg noe så jævlig på dette men hva får jeg? Et spill med portaler dit og datt, loading loading, ZOMG.

Ikke nok med det, når du har gått inn i et portal eller et nytt område .. loading loading... så er det ikke sikker at du havner i samme INSTANCE som kompisen din.

Instance er i hvert område, det er for å ...begrense serveren eller at folk ikke skal havne i samme sted for det vil skape problemer ved questing hvis for mange gjør samme quest men WTF... hvorfor ikke bare lage et STØRRE VERDEN med flere områder til forskjellig LEVEL, christ FUNCOM.... instance er VELDIG dårlig, håper de innser det og fjerner det for GODT.

Greit nok at man blir vant med det, men ødelegger denne open world feelingen enda mer, selvom AoC ikke er noe open world med alle disse portaler dit og datt.

Og 5år har de brukt på dette, i mange år har man gledet seg til noe stort, som faktisk viser seg til å være LITEN.

Ganske latterlig av VG også, artikkelen er skrevet da spillet kom ut, 23mai, og gjett hva, terningkast 6? Latterlig...

Selvfølgelig måtte spillet få terningkast 6, er bare for at det er laget i NORGE.

Lurer faktisk om Funcom har betalt VG for å anemelde et spill for å få det mer populært.

Sto faktisk i første siden av VG, GG.

Og helt til slutt, skal følge rådet jeg fikk av en kompisen, vent 6mnd så vurderer du om det er vits.

Nevner igjen, please la være å kommentere tilbake, la de som vil syte, syte her.

LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

1. Verden er liten sier du, men allikevel er det for mange store distanser for deg og reise. Gogo inkonskvense!

2. Man trenger ikke taxi virksomhet i et "middelalder-spill". Man får seg mount, holder i massevis.

3. Det kommer garantert expansions. Og det virker som om du ikke ble lvl 80, så du har sikkert ikke sett alt og opplevd alt og vet hvordan alt er.

4. Quests er det værste sier du? Vel, jeg hadde få til ingen grindestunder opp til lvl 60. Kanskje en ide og lete etter quests istedet for å klage på at de ikke finnes? Dessuten er jo quests en herlig lvl'e måte.

5. Er mange dungeons som er kun for deg, du tenker nok på Main Systems, som ja - er håpløst. Men ikke kast bort tiden din her?

6. Du trenger aldri å løpe tilbake til hovedbyen hvis du setter Path of Aszura i Tarantia.

7. Har du så dårlig pc at du sliter med loadinga så var vel aldri AoC en god ide til å begynne med.

8. WoW og LotRO er ikke AoC - og visa versa. Funcom sa aldri at "Dette blir helt likt som Wow og LotRO - gled dere!"

9. Veldig vanskelig å vite hvor du skal dra å queste? Følg mini-map'et ditt som har ca 1 million piler som gir deg retningen til hvor du skal gjøre/fullføre quests.

10. Igjen sier du at verden er så liten, men du klager fortsatt på at det må reise så mye. Jeg vet du sikkert løper rett fra A til B. Men noen av oss har faktisk tenkt tanken på å utforske litt, drepe litt osv. på veien. Du har jo gått glipp av haugevis med quests du som må grinde så mye, så å lete litt hadde sikkert ikke skada.

11. Instance systemet er ikke veldig dårlig. 5'er på at du ikke har skjønt hvordan det fungerer ordentlig.

12. Hvorfor i all verden er du så opptatt av open world følelsen? Greit at du liker det, men det er nå bare å løpe rundt i de enorme sonene og skal du være i gruppe med folk er det da bare å sone inn samtidig? Eller sone inn-ut skulle det skape for mange problemer.

13. Mulig VG hadde en som testet AoC før den "offisielle" releasen? Jeg har jo bekjente som var lvl 60 før jeg fikk spillet. Og rart med det at mange andre anmeldere gav det terningkast 6 og. Veldig merkelig. Veeeeeeldi.. vent nå litt. Nei?

14. Jævla sytepave. Gud jeg blir så lei folk som ikke gidder annet enn å syte. Jeg vet du bad om at man ikke skulle sånn her. Men med en startpost som det der må jeg bare... Alt minner egentllig om en som ikke gidder å lvl'e enda en gang.

15. Ja om 6 mnd. kommer spillet til å være enda bedre igjen.. selvfølgelig.

Lenke til kommentar
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

1. Verden er liten sier du, men allikevel er det for mange store distanser for deg og reise. Gogo inkonskvense!

2. Man trenger ikke taxi virksomhet i et "middelalder-spill". Man får seg mount, holder i massevis.

3. Det kommer garantert expansions. Og det virker som om du ikke ble lvl 80, så du har sikkert ikke sett alt og opplevd alt og vet hvordan alt er.

4. Quests er det værste sier du? Vel, jeg hadde få til ingen grindestunder opp til lvl 60. Kanskje en ide og lete etter quests istedet for å klage på at de ikke finnes? Dessuten er jo quests en herlig lvl'e måte.

5. Er mange dungeons som er kun for deg, du tenker nok på Main Systems, som ja - er håpløst. Men ikke kast bort tiden din her?

6. Du trenger aldri å løpe tilbake til hovedbyen hvis du setter Path of Aszura i Tarantia.

7. Har du så dårlig pc at du sliter med loadinga så var vel aldri AoC en god ide til å begynne med.

8. WoW og LotRO er ikke AoC - og visa versa. Funcom sa aldri at "Dette blir helt likt som Wow og LotRO - gled dere!"

9. Veldig vanskelig å vite hvor du skal dra å queste? Følg mini-map'et ditt som har ca 1 million piler som gir deg retningen til hvor du skal gjøre/fullføre quests.

10. Igjen sier du at verden er så liten, men du klager fortsatt på at det må reise så mye. Jeg vet du sikkert løper rett fra A til B. Men noen av oss har faktisk tenkt tanken på å utforske litt, drepe litt osv. på veien. Du har jo gått glipp av haugevis med quests du som må grinde så mye, så å lete litt hadde sikkert ikke skada.

11. Instance systemet er ikke veldig dårlig. 5'er på at du ikke har skjønt hvordan det fungerer ordentlig.

12. Hvorfor i all verden er du så opptatt av open world følelsen? Greit at du liker det, men det er nå bare å løpe rundt i de enorme sonene og skal du være i gruppe med folk er det da bare å sone inn samtidig? Eller sone inn-ut skulle det skape for mange problemer.

13. Mulig VG hadde en som testet AoC før den "offisielle" releasen? Jeg har jo bekjente som var lvl 60 før jeg fikk spillet. Og rart med det at mange andre anmeldere gav det terningkast 6 og. Veldig merkelig. Veeeeeeldi.. vent nå litt. Nei?

14. Jævla sytepave. Gud jeg blir så lei folk som ikke gidder annet enn å syte. Jeg vet du bad om at man ikke skulle sånn her. Men med en startpost som det der må jeg bare... Alt minner egentllig om en som ikke gidder å lvl'e enda en gang.

15. Ja om 6 mnd. kommer spillet til å være enda bedre igjen.. selvfølgelig.

1. Les nå litt, ja verden er liten, men det som er tungvidt er at A til B skal være så langt hverandre. Håper du forstår det, verden kan liten selvom A til B kan være et stygge unna.

2. Ja, skjønner, funcom vil jo at spillet skal vare en stund.

3. De fleste som har sluttet har neppe spilt til 80, så mye ting in-game som folk ikke er fornøyd med, meget forståelig.

4. Nu er ikke jeg alene med dette, til og med i OOC chat whiner folk at det er lite quest, så... kanskje du er litt mer pro enn vi andre som sliter her.

5. Som første karakter så vil man selvsagt utforske nye områder, noe Main System er, så why not? I tillegg så slet jeg å finen quests så eneste mulighet var/er Main System som er fullt as always.

6. Kommer alltid øyeblikker hvor den er i cooldown og du må absolutt til tarantia.

7. Nå er ikke loading som går tregt her, men det er generelt veldig irriterende i lengden.

8. Har kanskje ikke sagt det, men er rimelig sikker på at de prøver seg å nå ganske høyt opp uten å snakke om det. Jeg hadde nu gjort det om jeg hadde laget spillet.

9. Du vet at man har ingen piler når man ikke har noen quest.

10. Nå har jeg ikke lyst å gjøre quests som er bergnet for lowbies, slike områder løper man gjerne forbi. Selvsagt er det noen quest som har vært mulig å ta og dem tar man selvsagt, men uansett... jeg er ikke alene som klager på dette, er nok mangel på quests.

11. Er akkurat samme som districts i GW som jeg har spilt i 3år, ikke noe problem å forstå hvordan dette funker.

12. Hvem som ikke er det, go play solo fps game.

13. Terningkast 6 i Tortage er mer riktig, og nå er det ikke alle som har gitt 6er, er mest de norske TBH.

14. Siden du bruker ordet "jævla sytepave" bruker jeg gjerne fanboy på deg, QQ.

15. Det får tiden vise, for håpe det blir "imba" bra.

Endret av nagina
Lenke til kommentar
For sent ? Hvor mange MMOs har du spilt fra start ? Hater å sammenligne med WoW men ; WoW hadde INGENTING å by på når det starta for 5 år siden. I WoWs 3 første uker var det tonnevis med bugs , questene var bugga , serverene var nede hele tiden , login serveren funka ikke ordentlig på en måned , det var ingen endgame , Molten Core var nede/bugga, ingen PvP Content , talenter funka ikke som dem skulle , klassene var veldig ubalanserte , det var lite armor.Folk hyla og whina på forums osv osv - I det heletatt de samme problemene som AoC har i dag . Men muligens er folk veldig unge her på forumet kanskje de var 12 år da WoW kom og husker lite av den utrolige vansklige fødselen WoW hadde - det er 5 år siden .

Det er NYTTESLØST å sutre over bugs og manglende content , trodde folk hadde skjønt det nå.

Rome ble ikke bygget på en dag , heller ikke et MMO .

Bra å argumentere ved å hoppe rett på aldersnivå kortet, det er jo alltid en klassiker på slike forum. Ha litt mer oppfinnsomhet er du snill.

Har spilt Anarchy Online fra launch (Released sommeren 2001), WoW fra launch og nå AoC fra launch. Med For sent mente jeg at dette er ting som burde ha vært på plass fra starten av. Det jeg husker mest fra wow tiden var server down og slike problemer. Der fortjener AoC ros, ingen tvil.

Men nå nærmer vi oss 1 måned siden EA ble åpnet og det har fortsatt ikke kommet noen store content patches med store forbedringer. (Har ikke fulgt særlig med siste 2 ukene så rett gjerne på meg om jeg har feil)

Jeg ble level 51 for ca 2 uker siden og har ikke spilt siden fordi det etter min mening blir for mye grind og lite valgmuligheter. Det finnes EN zone for 50+ og den er 30 min med løping unna Old Tarantia. Du kan jo alltids kaste deg utenfor nærmeste klippe og reise på den måten men det kan umulig være det funcom hadde i tankene når de implementerte den funksjonen. De skal sette inn nye zones og content i løpet av sommeren men det er for sent etter min mening. Jeg tar det piano til den patchen kommer så skal jeg gi det et nytt forsøk.

Lenke til kommentar

Det eneste problemet jeg har med spillet, er at folk skal klage så utrolig mye - til og med ingame. Imens sitter jeg og lurer på om det er noe galt med meg, som faktisk koser meg med spillet. Og det ødelegger såpass at jeg til tider skrur av chatten, bare for å kunne se spillet med egne øyne :)

Lenke til kommentar

Har ikke spilt spillet selv enda, det er fordi jeg synest at alt virker så oppvartet og alle demoene ser helt latterlige ut forhold til at dem har brukt så lang tid på å lage spillet + helt ville systemkrav for maks grafikk. Og det jeg har hørt utifra venner og folk som har spilt spillet så er det jo ikke ferdig, det kommer nye soner i patcher. Wtf?

De kunne iallefall ha ventet med release til alle sonene var ferdig.

Lenke til kommentar
Har ikke spilt spillet selv enda, det er fordi jeg synest at alt virker så oppvartet og alle demoene ser helt latterlige ut forhold til at dem har brukt så lang tid på å lage spillet + helt ville systemkrav for maks grafikk. Og det jeg har hørt utifra venner og folk som har spilt spillet så er det jo ikke ferdig, det kommer nye soner i patcher. Wtf?

De kunne iallefall ha ventet med release til alle sonene var ferdig.

spillet er jo ferdig, er jo bare enda flere soner som kommer i tillegg. Akkurat som i wow med Quel dannas( eller hva søren den øyen heter).

For å være ett MMO så har conan lite bugs, husker wow uff. Folk sammenligner aoc med andre mmo spill som har vært på markedet i mange år og som logisk nok har lite bugs

Lenke til kommentar
Men nå nærmer vi oss 1 måned siden EA ble åpnet og det har fortsatt ikke kommet noen store content patches med store forbedringer. (Har ikke fulgt særlig med siste 2 ukene så rett gjerne på meg om jeg har feil)

med to patchdager i uka skjønner vel du også at det er feil.

Lenke til kommentar

Innlegg ment for å provosere er fjernet fra tråden. Ufine hersketeknikker som "slutt med whininga deres" kan folk også holde seg for gode til. Hva folk sier og gjør i spillet har ingenting med denne tråden å gjøre. Vennligst hold debatten sivilisert og saklig!

Kommentarer til moderering gjøres via PM.

Lenke til kommentar
Det eneste problemet jeg har med spillet, er at folk skal klage så utrolig mye - til og med ingame. Imens sitter jeg og lurer på om det er noe galt med meg, som faktisk koser meg med spillet. Og det ødelegger såpass at jeg til tider skrur av chatten, bare for å kunne se spillet med egne øyne :)

Kjenner meg igjen selv om jeg ikke har oppleved klaging ingame. Men har jo lest en del av trådene her og ufattelig hvor mye folk klarer å klage og ofte over bagateller. Har selv et quest jeg ikke får fullført pga bug, men "GM" var kjapt på plass når jeg spurte og forklarte at dette ville bli fikset i en patch som var nærme. Høflig, hjelpsom, hyggelig.

Og jeg koser ræven av meg ingame. Lenge siden jeg har opplevd et så bra spill som dette. (Nå har jeg aldri spillt WOW - så jeg kan ikke sammenligne).

Men om folk liker wow bedre så får de jo bare spille det da. Men jeg begriper ikke all sutringen.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig når det kommer til all sutringen, er det veldig vanlig å komme med ekstreme overdrivelser og fine ord for at posten skal få et mer dramatisk preg, og mer oppmerksomhet av leserne.

Veldig mange av klagene andre skriver om, er egentlig ikke så ille, men med dem dramatiske skrivetypen fremstilles spillet som uferdig og uspillbart søppel.

Dette er selvfølgelig ikke sant, ellers hadde jeg opplevd det samme, og jeg nærmer meg level 65 allerede uten å ha opplevd halvparten av de tingene andre her inne klager over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...