Gå til innhold

Hvorfor sluttet du med Age of Conan?

Anbefalte innlegg

:!:

jeg mistet alle vennene mine, klarte ikke å følge opp jobben, var alltid blakk og kunne begyne å blø neseblo når som helst.

du tuller?

Han porttreterer den prototype nerden, så ja. Tror det er med litt ironisk distanse :!:

3d1t: Typo

var mer ironi på kokainavhengige. mener å ha sett samme tråden på norsk freak forum, dog med annet produkt :!:

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg slutta med Age of Conan, fordi jeg er lei av spill.

Ja, jeg er lei av absolutt alle spill :cry:

Det er synd, jeg som har mange spill i hylla jeg ikke har spillt ferdig en gang :(

Jeg har heller ikke vært overflink med spill de siste 2 årene, blitt stadig mindre. Men det er vel en del av det å vokse opp, og få andre ting å tenke på. :)

Sikkert mange voksne som spiller mer enn meg, men til slutt så er det hva man prioriterer som teller.

Lenke til kommentar

Sluttet fordi jeg ble lei egentlig, hoved karakteren hadde nådd noen og 50, og jeg hadde hørt enormt mye dritt om 55+, så det var ikke akkurat som om jeg så frem til det.

Prøvde meg litt frem med tradeskills en stund, og å tjene penger, men det ble mindre og mindre spilling. Når det nye 55+ området kommer, er jeg nok tilbake.

Synntes lvl 1-20 var bra, men 20-40 var horribel. Eneste som gjorde at jeg gadd å gå igjennom det var fordi jeg hadde hørt mye om 40+. Villaene, Nobels Dist., Arenaen. Likte godt questene i Noble Dist. og dette fikk meg kjapt over 50.

Field of the dead føltes som mer i sjangeren 20-40, og mistet egentlig piffen halveis gjennom denne zonen.

Questene i 20-40 er utrolig ensidig, altfor mange quests er basert på å drepe X antall ulver eller gauper, i stigende level. Det er noen skikkelige quests innimellom men de glemmer man fort i alle de kjedelige.

Det er utrolig få "Elite" quests i AOC, man har "Chicken handler" og en camp bak Black Castle, det er de eneste jeg kommer på i farten. Elite questene er kjekke å ha innimellom, bryter opp all grindingen men en skikkelig fight.

Mange slike quests i WOW, f.eks de dragene i badlands, og hun princessen i Arathi, etc.

Lenke til kommentar
Det er utrolig få "Elite" quests i AOC, man har "Chicken handler" og en camp bak Black Castle, det er de eneste jeg kommer på i farten. Elite questene er kjekke å ha innimellom, bryter opp all grindingen men en skikkelig fight.

Der er jo instances som Black Castle og Sanctum of Burning Souls. Proppfulle av elites. Eller tenker du på quests du kan gjere på eigehand? I så fall ville eg ikkje tenkt på leiren bak Black Castle - gutta der gir i alle fall mine karakterar bank om eg prøver meg aleine...

Lenke til kommentar
Der er jo instances som Black Castle og Sanctum of Burning Souls. Proppfulle av elites. Eller tenker du på quests du kan gjere på eigehand? I så fall ville eg ikkje tenkt på leiren bak Black Castle - gutta der gir i alle fall mine karakterar bank om eg prøver meg aleine...

Tenker på quests ja, ikke på områder strødd med elites nødvendigvis da kan man jo spille på Epic, men på enkelte encountere. Har vært i Black Castle og Santum, Black Castle kan ta timesvis hvis du har en elendig PUG. Sanctum tar heldigvis ikke så lang tid.

Det jeg tenker på er f.eks en vanlig questlinje, men siste act, er når du skal drepe hovedjævelen som har orkesrert alt i området. Han holder til i toppen av en borg litt borti der. Han er elite og har noen ess oppi ermet i fighten, du trenger å joine opp med noen. Siden du får et utrolig bra sverd eller hjelm eller noe er det enkelt å finne noen å gjøre questet.

Istedenfor en hel Instance som gjerne tar 3 timer(Black Castle), så er dette en 10-15 minutters greie for å bryte opp grindinga.

Det er flere eksempler på slike quest linjer i WOW, og det skader ikke om du tar med hodet til jævelen og setter det på en stake heller!

Lenke til kommentar
Der er jo instances som Black Castle og Sanctum of Burning Souls...

Istedenfor en hel Instance som gjerne tar 3 timer(Black Castle), så er dette en 10-15 minutters greie for å bryte opp grindinga.

Forstår kva du meiner og er tildels einig. Samtidig er det alltid litt småkjipt å halde på med ei historie/oppdragsrekke på eigehand, som til slutt går over til eit gruppeoppdrag når du berre vil bli ferdig og ikkje finn ei gruppe. Ei veldig stor greie kan det jo uansett ikkje vere.

Ellers er ein jo ikke nødt til å gjere heile instancer som Black Castle på ein gong, sjølv om grupper gjerne blir danna med det som utgangspunkt.

Lenke til kommentar
Ei veldig stor greie kan det jo uansett ikkje vere.

Det er vel akkurat det jeg mener er hovedproblemet til AOC, etter Tortage, så er questene utrolig billige, sammlebåndproduksjon og du får inntrykk av at de har brukt utrolig lite tid på hvert enkelt quest.

Håper de etterhver gjør noe med dette, og introduserer litt mer omfattende story quests etter Tortage. Har lest litt om det nye 55+ området, og det høres utrolig fett ut. Noble Dist. er ganske bra Field of the dead begynner ikke så værst men etterhvert blir det repeterende.

Hovedproblemet slik jeg ser det er den biten mellom 20 og 40, (aner ingenting om det som er etter 61+ idag, men har hørt det er lite quests) Kanskje de skjøt seg litt i foten når de absolutt skulle ha 3 forskjellige områder med innhold mellom 20-40?

Lenke til kommentar

Personlig hadde jeg masse moro mens jeg levelet fra 20-40, men det var kanskje fordi jeg stort sett fant noen å teame med? Er morsomt å vade inn i kamper og gå seirende derfra med noen.

Jeg hadde også mer enn nok med å lære meg characteren, men så spillte jeg en Bear Shaman som ikke akkurat er rå i starten... Det er også veldig mye å tenke på når du sloss. Du har healing, buff spells, crowd control og comboer som alt skal kjøres samtidig i combat for å overleve.

Har i ettertid startet opp en Necromancer og det var som ventet rimelig plankekjøring. Hadde det vært første characteren min så hadde jeg kanskje synes questingen var litt tynn.

I fields of the dead er det et quest hvor du snakker med en demon som gir seg ut for å være et menneske. Hodet til demonen er tredd på en påle og det er det du snakker med. Skikkelig bra humor :)

Storyen på de forskjellige questene er også rimelig bra skrevet, så jeg fikk ihvertfall en fealing av å være midt oppi en krig når jeg var i conn's valley og fields of the dead.

Lenke til kommentar

For min del har jeg etterhvert lært å sette pris på rene kill quester og den slags, siden man jo får en god slump exp bare av selve drepinga. Questene i AoC har jeg egentlig ikke noe å utsette på, problemet jeg hadde gikk mer på antall quester.

I 35-40 var det rimelig tomt for quester, samt midten og slutten av 50 og opp. Eiglophian Mountains hadde stor mangel på ting å gjøre. Nå kommer jo Ymir's Pass etterhvert, som vil hjelpe en del. Dog, som alltid tar det desverre tid og det er synd at spillet ikke var mer ferdig ved release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...