Fiske Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ensformig game play. Alle level-MMO er repeterende og kan av noen anses som "ensformig" men jeg syns AoC er langt i fra ensforming sammenlignet med andre rollespill som jeg har spillt. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Var det de første dagene etter patch elelr noe? Nicket hans forteller det meste. Hehe, nei, men det begynner å bli en stund siden jeg spillte sist. Holdt vell på 1 og en halv måned... Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Prøv igjen! Grafikkmotoren er en del bedre nå enn det den var for å si det sånn. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Funcom har ikke klart å overtale meg til å starte en gang til, tviler på at de klarer det tho, ser ikke no god grunn til å spille AOC framfor WoW, GW og Eve Online som jeg spiller innimellom. Men den som lever får se :o Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Adda WoW igjen i dag, gikk lei etter to timer, har ikke lyst til å spille igjen xD Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Adda WoW igjen i dag, gikk lei etter to timer, har ikke lyst til å spille igjen xD Adda du gametid i det hele tatt? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Adda WoW igjen i dag, gikk lei etter to timer, har ikke lyst til å spille igjen xD samme, fikke en sånn scroll of resurection. var ingenting annet enn å vente på LFG eller gå inn i kjedelige BG kamper. glad jeg er over wow. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Face it folkens: Jeg spilte WOW også, og tiden fra Feburar 2005-Høsten 2006 var gulltiden til spillet uten tvil. TBC startet kollapsen av interessen for meg når dem gjorde alt så innemari lett for alle, og nå som det skal gjøres enda enklere i WOTLK, så er det kun mening med å spille hvis du ikke har oppnådd en av to følgende saker. 1. Besøkt masse raids, sett masse, skaffet seg noe epics, og hatt det moro noen "hundre timer" 2. PvPet seg kvalm dag ut og dag inn for å oppnå et personlig mål over tid. Jeg hadde gjort begge i Classic, da var TBC kun en reset med alt om igjen, og WOTLK vil også være nok en reset. Så er man done, så er man done. Slik var det for meg. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Face it folkens: Jeg spilte WOW også, og tiden fra Feburar 2005-Høsten 2006 var gulltiden til spillet uten tvil. TBC startet kollapsen av interessen for meg når dem gjorde alt så innemari lett for alle, og nå som det skal gjøres enda enklere i WOTLK, så er det kun mening med å spille hvis du ikke har oppnådd en av to følgende saker. 1. Besøkt masse raids, sett masse, skaffet seg noe epics, og hatt det moro noen "hundre timer" 2. PvPet seg kvalm dag ut og dag inn for å oppnå et personlig mål over tid. Jeg hadde gjort begge i Classic, da var TBC kun en reset med alt om igjen, og WOTLK vil også være nok en reset. Så er man done, så er man done. Slik var det for meg. Det er fornuftig at de gjør ting langt lettere for alle sammen, da blir det mindre grinding og mindre avhengige folk som må sitte 40 timer for å oppnå et par Epic drops. Tror nok at alt som gjør folk mindre avhengige av Wow og mer casual spillere er bra. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Men level 60 hadde en del mer sjarm enn hva 70 har... Jeg husker tilbake tik Molten Core raids :)Kribler fortsatt litt i magen når jeg tenker på det. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Enig med at lvl 60 raiding var kos, men tviler på at WoW hadde hatt 10mill spillere+ hvis de ikke hadde slengt ut TBC. Btw, har trua på WLK ^^ Tipper det blir mye moro, skal starte med PvP fra starten av så jeg har litt bedre kjangse til å gjøre det bra Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Enig, jeg har mye større tro på Wotlk enn jeg hadde på TBC. Så jeg kommer nok til å plukke opp WoW ett par uker etter Wotlk kommer ut. Lenke til kommentar
Kakemonsteret Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hei folkens Hadde ikke ork til å lese igjennom de 35 sidene... Jeg er en ivrig AoC spiller, men etter en pause på ca 14 dager logget jeg på igjen til min store forferdelse, det var nesten ingen spillere igjen på serveren!!! Vet at ryktene vil ha det til at mange har forlatt AoC, men var det virkelig så mange?? Er litt usikker på hvilken server jeg spiller på, hehe, har en følelse på at det er Fury.. (Noen som vet hvordan man kan finne ut av det?) Noen som vet hvor mange som er på de forskjellige serverne? Synes det er leit at det er så mange som har forlatt spillet... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Nå som Gaute har sluttet, så er det en lys framtid for Funcom. Craig har visst tidligere at han kan det han gjør. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hei folkens Hadde ikke ork til å lese igjennom de 35 sidene... Jeg er en ivrig AoC spiller, men etter en pause på ca 14 dager logget jeg på igjen til min store forferdelse, det var nesten ingen spillere igjen på serveren!!! Vet at ryktene vil ha det til at mange har forlatt AoC, men var det virkelig så mange?? Er litt usikker på hvilken server jeg spiller på, hehe, har en følelse på at det er Fury.. (Noen som vet hvordan man kan finne ut av det?) Noen som vet hvor mange som er på de forskjellige serverne? Synes det er leit at det er så mange som har forlatt spillet... Hvilken server du er på, ser du vel på innloggingsbildet, der du velger character. Spiller sjølv på Wildsoul, og der har det vært ganske stille i det siste. Virker som om det tok seg opp litt i dag, men det er kanskje bare alle lowlevel gankers som endelig kom tilbake til lvl 70-80 sonen igjen Hvor mange som spiller aner jeg ikke hvordan man finner ut. Den player search'en virker noe begrenset. Pantera Lenke til kommentar
Kakemonsteret Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Takk takk Pantera! Håper virkelig at det kommer flere tilbake! Litt stusselig at man bare finner en gamer på for eks Eig. Mountains osv.. Syntes det var så kult med lag spillet og den sosiale biten Endret 18. september 2008 av Kakemonsteret Lenke til kommentar
Kakemonsteret Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Noen som spiller på Corinthia RP??? Skjønner at jeg ikke var helt med på begynnelsen av spillet! Litt kjipt egentlig nå som jeg har spillt såpass lenge Kanskje jeg skal begynne en ny char på Fury eller wildsoul... Noen som har en guild jeg kan joine etterhvert? Den må være rimelig aktiv vel og merke! Usj nå følte jeg meg dum... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Dear Age of Conan customer,We are sending you this mail to notify you that the subscription period for your account lemonz ended on September 21, 2008. Once you are ready to continue your adventures, please log in to https://register.ageofconan.com to reactivate your account. Your friends and enemies in Hyboria await you. We wish to thank you very much for spending time with us and we hope to see you again soon. Sincerely, Funcom Snakkes i baren! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dear Age of Conan customer,We are sending you this mail to notify you that the subscription period for your account lemonz ended on September 21, 2008. Once you are ready to continue your adventures, please log in to https://register.ageofconan.com to reactivate your account. Your friends and enemies in Hyboria await you. We wish to thank you very much for spending time with us and we hope to see you again soon. Sincerely, Funcom Snakkes i baren! Another one bites the dust... Tror nok Funcom må gi 1 måned gratis spilltid til alle sine kunder for å få tilbake litt av tillitten de nå har tapt, AOC kan fort komme ned under 100.000 spillere I løpet av året og da kan vi vel si at spillet er dømt til døden så og si. Selvsagt å gi spilletiden nå uten at mye av problemene er fikset er jo dumt, bør nok gjøre det senere når de har fått ordnet opp i spillbarheten og mer. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Nå som Gaute har sluttet, så er det en lys framtid for Funcom. Craig har visst tidligere at han kan det han gjør. Har Gaute slutta å spele AoC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå