Gå til innhold

Hvorfor sluttet du med Age of Conan?

Anbefalte innlegg

Så av alle MMO's så er det vel Star Wars Galaxies jeg savner mest pga det var en stor verden som hadde liv. Jeg kunne kjøre i en time og finne en plass langt ute i ørkenen i Tatooine hvor en gruppe på 5-6 driver og hunter. Magisk spill som jeg håper får en oppfølger av noe slag, vær så snill.

OT: Helt enig! SWG er det spillet som har gitt meg mest Epic følelse (helt til NGE og det ble til Jedi verden). Håper virkelig det kommer noe lignende med like god crafting.. Synd ingen andre MMO har sett på craftinga der for og lage sin egen, der kunne du virkelig være en crafter.

Jeg slutta vel egentlig med AOC av samme grunn som jeg har sluttet med tidligere MMO, det det tok for mye tid.. JEg syntes det egentlig var ganske gøy, også etter lvl 80. Men det var vel mye pga av guild og andre guilds som hadde gode PVP events og raids :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Jeg avsluttet min konto i dag, rett og slett fordi jeg ikke synes det er noe morsomt mer. Lite content, PvP er håpløst (ingen rewards, OP gems, exploiting - og ja, jeg vet PvP patchen vil komme, men det har de sagt siden midten av Juni). Jeg ble rett og slett møkk lei. Alle i guilden slutter også, så jeg vil ikke være den eneste som er igjen. Er helt utrolig lite aktivitet også. Helt dødt overalt, bortsett fra Khesetta, hvor det bare er zerg PvP.

Jeg vil nok komme tilbake ved en senere anledning, men akkurat nå er det ingen ting som får meg til å bli igjen.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Det med at folk må oppgradere pcn for og få spilt spillet, er ikke det en posetiv grunn da? Med tanke på at spillene som kommer nå fremover ikke akkurat vil kreve noe mindre, heller merer en det AoC krever. En PC må jo oppgraderes jevnlig uansett for og kunne henge med, siden ting skjer fort her.

Lenke til kommentar
Det med at folk må oppgradere pcn for og få spilt spillet, er ikke det en posetiv grunn da?

Nei, det medfører at færre vil spille spillet og minsker sannsynligheten for at spillet blir populært.

..jeg er kanskje unntaket da?, når jeg får et spill som aoc i henda så leter jeg etter oppgradering til pcen med lupe overalt på nett :) og tenker som så at om 1års tid så kjører en helt vanlig hjemmepc aoc på maks settings med 100fps slik er det alltid :)

Lenke til kommentar
Det sier vel seg selv at færre vil spille et spill hvis de må bruke mange tusen kroner for å få spilt det ...

Og når du evnt har brukt mange tusen på maskina så finner du ut at spillet går fra super fps til 5fps...samma hva faen til hardware du har. Ikke nok at spillet krever en satans maskin men spillet er så dårlig optimalisert at det føles som en berg å dalbane.

Lenke til kommentar

Altså når man først skal oppdatere maskinen sin så bør man jo også tenke på spillene som kommer og ikke bare på AoC. Og hvis man først må oppdatere så er det jo like greit og bare starte ett sted med det spillet man har først.

Hvis man har en såpass dårlig/gammel maskin at man nesten ikke får kjørt AoC noe godt, så bør man jo tenke på og oppgradere pc'n sin uansett. Dagens spill krever en del mere en spill fra ca 2-3 år tilbake, eller 4 da, som da WoW kom ut.

Lenke til kommentar
Altså når man først skal oppdatere maskinen sin så bør man jo også tenke på spillene som kommer og ikke bare på AoC. Og hvis man først må oppdatere så er det jo like greit og bare starte ett sted med det spillet man har først.

Hvis man har en såpass dårlig/gammel maskin at man nesten ikke får kjørt AoC noe godt, så bør man jo tenke på og oppgradere pc'n sin uansett. Dagens spill krever en del mere en spill fra ca 2-3 år tilbake, eller 4 da, som da WoW kom ut.

Det bør en så absolutt ikke! En PC som kjører WoW fint nå vil også fungere flott til tekstbehandling/nettlesing om 2-3 år.

Lenke til kommentar

Det bør en så absolutt ikke! En PC som kjører WoW fint nå vil også fungere flott til tekstbehandling/nettlesing om 2-3 år.

har en 6000amd, 4gig ram, 8800gt, og kjører på 50fps maks settings, maks view range,bare tenk på hvor fint det går med de nyeste grafikkortene, nei bort med zones og instances sier nå jeg(til de som forsvarer det med at ingen ville klare og kjøre aoc pga grafikken i en stor verden), få inn en stor verden! :)

Lenke til kommentar

Joda den funker sikkert greit til sånna enkle ting,men tenk litt på spillene som kommer frem over nå da, vil den pc'n takkle dem? Nei ikke akkurat. Selv er jeg en fyr som spiller mye rart og ikke bare AoC/WoW og den slags. Her går det i alt mulig og da jeg selvfølgelig avhengi av at det går bra også.

Kan selv ikke kjøre AoC med fullgrafikk og alt sånt, selv om jeg har en CD2 E6600, 8800GTX og 4 Gb med ram.

Lenke til kommentar
Det med at folk må oppgradere pcn for og få spilt spillet, er ikke det en posetiv grunn da?

Nei, det medfører at færre vil spille spillet og minsker sannsynligheten for at spillet blir populært.

Det du altså sier er at alle spill som kommer fremover burde kunne spilles av PC'er som var nye for 3-4 år siden?

Blir som at Xbox360 spill burde bli laget slik at folk med bare Xbox skal kunne få spille de også... Rart så ikke er tilfellet gitt.

Lenke til kommentar

..jeg er kanskje unntaket da?, når jeg får et spill som aoc i henda så leter jeg etter oppgradering til pcen med lupe overalt på nett :) og tenker som så at om 1års tid så kjører en helt vanlig hjemmepc aoc på maks settings med 100fps slik er det alltid :)

Du hører ikke med til flertallet.

At en spill krever at du samtidig kjøper en ny PC er ikke noe som øker salget.

o(O)phus, Selvfølgelig burde det være slik, men Funcom har et øye for fiasko så de har gjort det annerledes.

Lenke til kommentar

HERREGUD, Pycnopodia. Hvorfor skal ikke teknologien gå framover bare fordi du ikke vil bruke penger på ny hardware?

Spill krever mer pga. ny teknologi, fysikk, partikler, mer detaljerte modeller..

Hardware utvikles fortere enn du klarer å skrive KAKE.

Du får heller sitte med en Commodore 64 og holde på med ditt, jeg følger teknologien.

Edit: du er offisielt blitt stemplet "TROLL" i panna.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
HERREGUD, Pycnopodia. Hvorfor skal ikke teknologien gå framover bare fordi du ikke vil bruke penger på ny hardware?

Spill krever mer pga. ny teknologi, fysikk, partikler, mer detaljerte modeller..

Hardware utvikles fortere enn du klarer å skrive KAKE.

Du får heller sitte med en Commodore 64 og holde på med ditt, jeg følger teknologien.

Edit: du er offisielt blitt stemplet "TROLL" i panna.

Tja, han er nå mer inne på sannhenten en deg tror jeg Bjohansen... Funcom lover flott grafikk, og det klarer de delvis levere. Kostnaden for dette er; elendig ytelse; ny hardware for de fleste av oss; tragisk zoner overalt, til og med flere zoner for samme områder, og tragisk tragisk loading mellom hvert femte meter du går.

Nok en av de tinga AOC skuffer stort på, når de lover så mye forventer du at et spill som leverer langt over de andre gjør på samme tidspunktet, men istedefor føler jeg at jeg er tilbake til Commodore 64 tiden med kasetter... loading, loading, loading

Lenke til kommentar
Tja, han er nå mer inne på sannhenten en deg tror jeg Bjohansen... Funcom lover flott grafikk, og det klarer de delvis levere. Kostnaden for dette er; elendig ytelse; ny hardware for de fleste av oss; tragisk zoner overalt, til og med flere zoner for samme områder, og tragisk tragisk loading mellom hvert femte meter du går.

Nok en av de tinga AOC skuffer stort på, når de lover så mye forventer du at et spill som leverer langt over de andre gjør på samme tidspunktet, men istedefor føler jeg at jeg er tilbake til Commodore 64 tiden med kasetter... loading, loading, loading

Flott grafikk = kraftig hardware. Slik har det alltid vært..

Men nå var det ikke bare snakk om AoC, men alle spill generelt. Flott grafikk, bra fysikk, mye detaljer etc etc etc.. krever kraftig HW..

Er enig i at AoC kan være skuffende, og dårlig optimalisert.. Men nok en gang, det er snakk om spill generelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...