Gå til innhold

Hvorfor sluttet du med Age of Conan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Funcom gapet desverre over litt formye etter min mening . AoC skulle vært et rendyrket PvP spill med nesten null pve content , etter min mening ,,,,,,

Går det foressten ann å lage et MMOs som er fullstendig basert på PvP ? Man leveler ved å drepe andre spillere bare liksom , ville det ha fungert ?

Aye! En nyansert innlegg fra Bulletus ;)

Å ja utrolig enig i det du beskriver her. La oss fortsette å drømme.

FunCOm burde tidligere ha sett at AoC ville bli et nisjespill. Tiden brukt på instanser og raid er bortkastet etter mine mening. Er mange både før og etter som har gjort dette (og kommer til å gjøre) bedre enn AoC.

Hvorfor ikke kjøre hardere på det spillet er unikt på; crafting av persistente ting og siege pvp. med ressurser (overser DAoC).

Faktisk var nevnte ting det mest markedsførte, men minst ferdige på launch.... hvilket er et paradoks.

Synes det er greit at "kirsebærene" (aka Battel Keep) henger høyt. Men det burde vært noen bein til oss mindre guild også.

Hvorvidt det hadde gått and med kun pvp exp er litt uvisst. Hadde jo ikke gått med AOC sitt system ihvertfall. Hvis du taper 51% av kampene forblir du level1.

Man måtte da antakelig ha blandet dette med med noe xp fra minigames ihvertfall.

Noen som vet forresten når vi kan vente oss gear fra mini games?

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Jeg prøvde spillet i en måned, men det levde ikke opp til mine forventninger. Blir sikkert å prøve det på nytt etter at FunCom har patcha litt.

Bruttern slutta også med AoC, gikk tilbake til WoW. Det samme gjorde en kompis av meg. Alle jeg kjenner som starta med AoC har slutta.

Lenke til kommentar
Jeg prøvde spillet i en måned, men det levde ikke opp til mine forventninger. Blir sikkert å prøve det på nytt etter at FunCom har patcha litt.

Bruttern slutta også med AoC, gikk tilbake til WoW. Det samme gjorde en kompis av meg. Alle jeg kjenner som starta med AoC har slutta.

Når prøvde du spillet i en måned?

Lenke til kommentar

Samme her, jeg og en gjeng med kompiser gikk igang med AOC. Etter en uke hadde halvparten pakket sammen og stukket til andre ting, 1 måned uti spiller var jeg siste mann som la opp og gikk tilbake til WoW...

Lenke til kommentar

Samme her, jeg og en gjeng med kompiser gikk igang med AOC. Etter en uke hadde halvparten pakket sammen og stukket til andre ting, 1 måned uti spiller var jeg siste mann som la opp og gikk tilbake til WoW...

guildet er passe..200 medl. ca, og 80% har ikke logget inn på 60dager, vennelista ser likens ut :( nesten umulig og få tak i folk til ei gruppe selv når man spør alle som er på lfg lista...har gitt opp. sees i lich king eller war..

Lenke til kommentar

Jeg slutta (for nå) med AoC etter jeg joina et HC guild, og jeg fikk følelse av å olbigatorisk møte opp på hver eneste guild meeting og event, noe jeg fikk mer enn nok av da jeg spilte WoW.

Jeg ble rett og slett småkvalm da jeg satte guildmeetings på timeplanen min. :s

Sorry Funcom, min egen sjel og helse klarer ikke enda ikke en periode med sosial sperre for RL ^^; Ellers så synes jeg spillet var konge! :D Spesielt grafikkmessig!

Lenke til kommentar
Jeg slutta (for nå) med AoC etter jeg joina et HC guild, og jeg fikk følelse av å olbigatorisk møte opp på hver eneste guild meeting og event, noe jeg fikk mer enn nok av da jeg spilte WoW.

Sorry Funcom, min egen sjel og helse klarer ikke enda ikke en periode med sosial sperre for RL ^^; Ellers så synes jeg spillet var konge! :D Spesielt grafikkmessig!

Så du ga opp spillet kun på grunn av eget valg for å være med i et hardcore guild med gamere uten liv? AoC er faktisk ett av de spillene du kan få respektabelt gear uten å grinde 24/7. Ett raid i uka holder flott. Pluss litt random drops av og til hjelper veldig.

Lenke til kommentar

Det der er jo ikke Funcom sin skyld i det hele tatt da...det kan du kun skylde på deg selv. Alle mmo spill er litt hva du legger opp til selv..det er jo nettopp det som er så fint med slike spill.

Vil du spille hardcore eller casual så er det helt opp til deg. Å joine en hardcore guild når du er en casual spiller sier seg selv at blir kræsj.

Lenke til kommentar

Det der er jo ikke Funcom sin skyld i det hele tatt da...det kan du kun skylde på deg selv. Alle mmo spill er litt hva du legger opp til selv..det er jo nettopp det som er så fint med slike spill.

Vil du spille hardcore eller casual så er det helt opp til deg. Å joine en hardcore guild når du er en casual spiller sier seg selv at blir kræsj.

Du kan jo si det på den måten, at spillet ikke passet for han. Likevel er det Funcom sin feil at spillet de laget ikke passet for han, oppgaven deres er jo å lage et spill som fenger så mange som mulig og det har de ikke fått til.

Lenke til kommentar

Du kan jo si det på den måten, at spillet ikke passet for han. Likevel er det Funcom sin feil at spillet de laget ikke passet for han, oppgaven deres er jo å lage et spill som fenger så mange som mulig og det har de ikke fått til.

Han nevner ikke noe om at spillet ikke passet for han men kun at guilden var hardcore og at han ikke orket det. Og det er kun opp til han og ikke Funcom eller hvordan spillet er pr dags dato.

Lenke til kommentar

jeg er i lvl 47 og gidder ikke mer... for lite quest, liten verden, suger hardt balle at man må loade mellom hvert sted, man kan svømme opp bratte fosser, kjedelig, jeg gikk ikke på en pvp server fordi jeg regna med at jeg ville bli ganka og her er det UMULIG og komme i no battleground, spillet er jævla ustabilt (hvertfall på pc min, jeg har på high og et sekund har jeg 50-60 fps, to sekunder etter har jeg 10, skjermen frøys en gang 3 ganger på en halvtime)... UTROLIG SKUFFENDE FUNCOM... jeg ventet i glede i et år på dette spillet og kjøpte meg ny pc bare for å spille det... !

Lenke til kommentar
Han nevner ikke noe om at spillet ikke passet for han men kun at guilden var hardcore og at han ikke orket det. Og det er kun opp til han og ikke Funcom eller hvordan spillet er pr dags dato.

Det har han aldri sagt heller? Det han sa var med andre ord: "Beklager Funcom, men jeg orker ikke spille spillet deres hardcore." Han sa aldri at det var Funcom sin feil.

Edit: Han skryter jo faktisk av spillet.

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar
Jeg sluttet fordi spillet var dårlig. Jeg falt for hypen, og nå hater jeg spillet. Jeg lar WAR godgjøre seg i et år og så prøver jeg det.

Hvorfor var det for dårlig? Jeg kan jo si at World of Warcraft er dårlig fordi så mange folk blir avhengige av det. Og da blir jeg lite klok av det du sa der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...