Gå til innhold

Hvorfor sluttet du med Age of Conan?


Anbefalte innlegg

Assassin kan være en vanvittig frustrerende class, ikke veldig nybegynner vennlig, men alikevel veldig unik og spennende. Få quest etter 40 er direkt løgn, MEN rundt om 60 merket jeg at det begynte å bli få, det var litt irriterende. Men viss jeg hadde kjørt noen flere villa'er så hadde det ikke vært et problem. Khesatta er sååååå rått :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For lite quest på lvl 4x er det dummeste jeg har hørt.. Hele Field of death, eventuelt kan du ta en utfordring å gjøre røde quest i E. mountain. Jeg var i E. mountain som level 46 med min conq, var sjithardt, men fikk mye xp og levlet fort.

Questa er kjedelig, det er ingenting som blir så morsomt som det var føre lvl 40.

Og jeg har også tilatelse av foreldre til å spille spillet.

Lenke til kommentar

Trist at tråden for det meste er fanbois vs. fanbois.

 

Jeg personlig er AOC-typen. Veldig positiv til det hele, sett fram til dette i lang, lang tid. Det virket så utrolig nytt og spennende, med siege warfare i hovedsetet. Det viser seg at kun et fåtall av de største guildene kan gjøre dette. Det har heller ikke.. Tja, interessert meg på samme måte som andre spill gjør og har gjort.

 

Dette var faktisk en stor skuffelse for meg, og jeg hater å si det.

 

Men slik er det altså. Cancel'a og legger det på hylla. Tar det kanskje fram om en god stund og ser om det er noe bra etter månedsvis med patching.

 

BiNko.

 

Skrivefeil.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Trist at tråden for det meste er fanbois vs. fanbois.

 

Jeg personlig er AOC-typen. Veldig positiv til det hele, sett fram til dette i lang, lang tid. Det virket så utrolig nytt og spennende, med siege warfare i hovedsetet. Det viser seg at kun et fåtall av de største guildene kan gjøre dette. Det har heller ikke.. Tja, interessert meg på samme måte som andre spill gjør og har gjort.

 

Dette var faktisk en stor skuffelse for meg, og jeg hater å si det.

 

Men slik er det altså. Cancel'a og legger det på hylla. Tar det kanskej fram om en god stund og ser om det er noe bra.

 

BiNko.

 

Funcom gapet desverre over litt formye etter min mening . AoC skulle vært et rendyrket PvP spill med nesten null pve content , etter min mening ,,,,,,

Går det foressten ann å lage et MMOs som er fullstendig basert på PvP ? Man leveler ved å drepe andre spillere bare liksom , ville det ha fungert ?

Lenke til kommentar
Funcom gapet desverre over litt formye etter min mening . AoC skulle vært et rendyrket PvP spill med nesten null pve content , etter min mening ,,,,,,

Går det foressten ann å lage et MMOs som er fullstendig basert på PvP ? Man leveler ved å drepe andre spillere bare liksom , ville det ha fungert ?

Er det ikke det warhammer delvis skal gjøre?

Lenke til kommentar
Funcom gapet desverre over litt formye etter min mening . AoC skulle vært et rendyrket PvP spill med nesten null pve content , etter min mening ,,,,,,

Går det foressten ann å lage et MMOs som er fullstendig basert på PvP ? Man leveler ved å drepe andre spillere bare liksom , ville det ha fungert ?

Er det ikke det warhammer delvis skal gjøre?

 

Man kan bare spille PVP i warhammer og blir lvl 40 jo. Så helvis.

Lenke til kommentar

Spillet startet bra, morro til du er 80, og så når du har raidet wing 1 og 2 i brc som 80 har du ingenting igjen å gjøre siden du ikke kan komme inn i wing 3, akkuratt som vistrix var i starten(etter dem fixxa zone crash ihvertfall).

 

Uansett raidingen er poengløs, rewardene du får er dårligere en 75 crafted armor med 3 gems i.

Crafting er ganske enkelt elendig

Så som 80 sitter du igjen med ganske poengløs pvp, lite balanse. Masse masse 1shotting.

FC får ihvertfall ikke noe mere penger av meg før det finnes ting å gjøre i spillet, tviler på at denne dagen vil komme.

 

Lykke til dere som fortsetter med spillet.

 

Jeg ønsker et nytt UO.

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Da har jeg også kanselert min ab hos Age of Conan. Fra å være en kjempe fan til å være så skuffet hadde jeg ikke trodd skulle skje noen mnd tilbake.

 

Det mangler mål og mening i spillet, en har ikke noe å jobbe seg fram til. Det hele ble kun et level race...guildene jeg har vært i mens jeg spilte raste fra værandre litt dag for dag. Spillere fikk nok og sluttet..alle bare klager og syter og alle sier følgende...WAR is coming!! :)

 

Nei...beklager Funcom men dere har prøvd å lage et mmorpg spill men endte opp med et litt kjedelig singleplayer spill. Det kunne like godt ha vært et rpg spill.

 

Konto stengt og spillet avinstallert.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Har aldri startet med Age of Conan.

Har absolutt ingen interesse i å betale flere ganger for det samme spillet.

nå tror jeg ikke du er helt klar over hva et mmo er.. hvertfall ikke med det argumentet.

Ser ikke ut som han vet det nei!

Med MMO spill så betaler må man kjøpe gamercard for å kunne spille.

Hvis man ikke kjøper lifetime, noe man kan kjøpe på lotro da slipper man å kjøpe noe mer gamercard for resten av livet.

Lenke til kommentar
Hva i all verden kan være så vanskelig å slutte med AoC? Null underholdning.

 

 

Som jeg sku skrevet det selv...holdt på til lv62 så gikk det opp et lys for meg. Det her er jo ikke noe morro! Ingen mål ingen ting å se frem til.

 

Jeg gir meg helt over bare ved å tenkte på hva i huleste Funcom har tenkt med. At dem ikke har folk som har spilt mye mmo spill før som kan gi dem tilbakemelding. Men dem har nok haugevis av folk som gjør nettopp det.....nettopp derfor jeg ikke klarer å forstå hva i huleste FC driver med.

Lenke til kommentar

Var egentlig mange små grunner til at jeg til slutt spurte meg selv: gidder jeg dette her?

 

- Lite å gjøre i spillet

- I min guild av stort sett RL venner på rundt 30 medlemmer, har det mest aktive medlemmet logged inn for 10 dager siden. Resten lå på 20-40

- PvP patch skulle vært ute for 6 uker siden

- Fler og fler bugs opp til level 80, hvor det til slutt ikke er noe å gjøre uansett, får ikke lyst til å levle

- Ekstreme problemer med lagspikes, har jobbet mye/vært på ferie, når jeg kom hjem fikk jeg 3 lagspikes under den første mobfighten min. Nei takk.

- Det at de har latt være å innfri på så mange løfter de gav før launch

- Det at Erling Ellingsen spytter alle som har fulgt med på spillet før launch midt i trynet ved å si at "all big features made it for launch"

Lenke til kommentar
Hva i all verden kan være så vanskelig å slutte med AoC? Null underholdning.

Grafikken, og kødde med andre spillere.

 

Vil du ha eye candy kan du ta deg en tur til Munch museet. Vil du kødde med folk har du mange bedre alternativer.

Sant det ja.

Men lotro tar over hos meg snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...