Gå til innhold

Hvorfor sluttet du med Age of Conan?


Anbefalte innlegg

Yepp, cheap shot, jeg digger det.

Ikke er jeg smart, har vel en IQ på godt og vel 70, og en slik rubrix kubi ville jeg ikke fått til om jeg så hadde brukt en mannsalder på det.

 

 

However, en ting er syting mellom oss medlemmer på forum, en annen ting er til utviklerne. Om man skal nå gjennom, og forvente et svar så gjelder det å være konstruktiv. Istedenfor å si ting som "PEOPLE ARE QUTING THIS GAME BECAUSE YOU SCREWS UP THE ANIMASION SPEED, FIX NOW!!!!" , og det er en faktisk quote fra forumet. Men det var mange som også skrev saklig, og som burde ha fått et svar, men er nok også det at det er såpass mye henvendelser at det blir umulig å få svart på alt, for ikke å snakke om at det sikkert er svart på tidligere også.

 

Om man har konstruktiv kritikk er det jo bare bra om man sier det til Funcom, slik at de faktisk har noe å gå etter, noe de kan bruke. Men reine angrep på selve selskapet, eller å si at spillet er så teit, fordi WoW var så mye bedre kommer man ingen vei med.

 

Og - å være på et forum bare for å spre kvalme og kritikk når en del av dere ikke engang spiller lengre må være det ultimate lavmål. Er nesten overrasket at de fleste av dem som henger her men formålet om å spre kvalme om spillet ikke er 12 år.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En av grunnen til at jeg faktisk stengte kontoen var fordi jeg ikke fikk svar ifra support hos Funcom til tross for at jeg forsøkte i de to månedene jeg hadde kontoen min åpen. Eneste jeg fikk var automatiserte svar hver eneste gang. Synes dette er meget lite profesjonelt fra Funcom sin side. Jeg er dog ikke den eneste som har opplevet dette, og det er noe de har fått mye pepper for av sine brukere. Skulle tro de ville være interessert i å få så mye info fra folk som opplever bugs som at klienten kræsjer, men i mitt og mange andres tilfeller har de ikke visst en slik interesse i det hele tatt. Helt ærlig tror jeg neppe noen andre hadde sluppet unna med slik kundebehandling heller.

Lenke til kommentar

Yepp, er så lei av hele WoW vs AoC debatten. Selv om det er i samme kategori spill er det mange forskjeller som gjør at man ikke kan sammenligne dem. Den viktigste er utviklingstid. Den andre er at spillet er bygd opp annerledes.

Og den siste, supporten. Er ikke rart de ikke får svart på alt, det er såpass mange spørsmål som blir sendt inn at det er umulig å få svart på alt. Og så er det en god del ting som de legger ut beskjeder på, slik at mange spørsmål vil være besvart om man leser litt rundt.

 

Kan jeg spørre hva slags problem det var som du ikke fikk svar på?

Lenke til kommentar

Jeg sendte henvendelse vedrørende degraderende FPS over tid fra man starter spillet nedadgående FPS. Det andre og minst like vesentlig var at klienten kræsjer fordi den gikk tom for minne til tross for å gi userprocess tilgang til opptil 3 gig minne. 0 respons å spore som var on topic ifra Funcom en eneste gang på mine henvendelser til support.

 

Faktisk så var det mer produktivt å søke gjennom forum og brukernes egne tips, men degraderende FPS var de ingenting som hjalp imot og at klienten overskrider maks tillatt minne selvom man øker grensene til det som er maks var det ingen fiks på.

 

For ordens skyld så gjaldt dette for min del:

-Vista Ultimate 32 bit (sp 1)

-4 gig Ram

-Creative SB X-Fi Gamer Lydkort

-Intel Core2 Quad CPU Q6600 @2,40GHz

-XFX GeForce 9800GX2 680M 1GB

Lenke til kommentar

Vel, nå er vel faktisk det er bug de sa de fikset i tidligere patch. Og kan godt være at de har latt være å svare på denne, da de tidlig ga beskjed at det var et kjent problem såkalte memory leaks, som til slutt ville få spillet til å crashe. Jeg har litt forsatt, men ikke verre enn at jeg må starte spillet en 2-3 ganger maks iløpet av en 5-6 timers spilling.

 

Men er enig, sykt irriternede, men mye skal allerede være fikset :)

Lenke til kommentar
Er nok sikkert bare meg da, men selv opplevde jeg lite grinding :)

Hadde alltid masse av quests å gjøre, helt opp til level 80. Men det har sikkert en sammenheng med at jeg likte å ta en villa eller 4 før jeg var level 70, slik at jeg fikk antagelig noen ekstra leveler på veien, bare med hjelp av villaene.

 

Jeg slapp nok også den lange kjedelige grindingen, kom meg til 80 ved å gjøre forskjellige quests osv.

 

Jeg er stor tilhenger av AoC, men faen hvor lenge skal man vente på å sette sammen en gruppe?

Gikk opp for meg igår hvor sinnsyk lang tid det tar(om det i det hele tatt blir) å sette sammen en gruppe. Og dette irriterer meg for øyeblikket ganske mye, kan ikke spillerne komme tilbake! :s

 

Det merkes at en del har sluttet, men jeg skal vente en god stund for å se om det kanskje er ferien som gjør at det er så lite folk om dagen. Jeg vil virkelig fortsette å spille, men uten de rette spillerne så blir det vanskelig :/

 

Merk: Dette er ikke en "jeg slutter" post.

Endret av canavasman
Lenke til kommentar

Å lage grupper kan og tar som regel en del tid i spill som dette. Er det nok folk er det gjerne en som går AFK eller må logge av for å fise. Jeg har opplevd utrolig mye rare grunner for at folk plutselig må dra etter mange mange år i store MMORPGs. Da må man finne en ny... det kan ta tid. Alt tar tid i MMORPG. MYE tid. I tillegg må man huske på at det fortsatt er fellesferie og stort sett pent vær over alt.

Lenke til kommentar

Hahaha, ja.. Utviklerene har i de fleste spill en STOOOR utfordring når det gjelder å gjøre grupperinger enklere og dermed raskere. Hvis man kunne "Check'et" av bokser for hva quests/dungeons man ville gjøre, og hvor lang tid man hadde til rådighet, da hadde det gått raskt og smertefritt. Har også sett at det er mange "nybegynnere" som ikke eier respekt for andres tid i MMORPGs. Som du satt på spissen "Logger av for å fise", ja mange ganger skulle man lure. Uansett så skal ikke MMO være stress, så en forbedret og mer intuitiv måte å samles på er kritisk for at folk skal trives.

Lenke til kommentar

Jeg sluttet som lvl 44 Assassin. Jeg synest solo questa var for vanskelige, hvis jeg var mot 2 fiender, klarte jeg å drepe 1, og den andre drepte meg, noen quest blir utrolig lange pga det.

 

Ellers synest jeg spillet er uferdigt. Guild siege burde følge med i release siden det var noe av det "store" i AOC.

 

Ellers lagget spillet noe sykt. Hadde alt på LOW med min pc (7900gs, p4 3,4ghz,1gig ram)

 

Jeg og noen kamerater hadde ekstremt høye forventninger til AOC...

Lenke til kommentar
For lite quest på lvl 4x er det dummeste jeg har hørt.. Hele Field of death, eventuelt kan du ta en utfordring å gjøre røde quest i E. mountain. Jeg var i E. mountain som level 46 med min conq, var sjithardt, men fikk mye xp og levlet fort.

 

Fyren er 14 år, og er tydelig inspirert og påvirket av andres poster. Slike burde ikke lese på forumene, blir altfor lett manipulert av andres meninger :p

Lenke til kommentar
For lite quest på lvl 4x er det dummeste jeg har hørt.. Hele Field of death, eventuelt kan du ta en utfordring å gjøre røde quest i E. mountain. Jeg var i E. mountain som level 46 med min conq, var sjithardt, men fikk mye xp og levlet fort.

 

Fyren er 14 år, og er tydelig inspirert og påvirket av andres poster. Slike burde ikke lese på forumene, blir altfor lett manipulert av andres meninger :p

 

For ikke å snakke om at det FAKTISK er 18 års aldersgrense :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...