nagina Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Snubla akkurat over denne: http://e24.no/boers-og-finans/article2532534.ece Tror det er mange som deler trådstarters synspunkter. Svir hardt det der ja, skal godt gjøres om funcom klarer å endre dette nå. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Vet ikke om jeg skal slutte med AoC. Har kommet meg på level 55 med en Aquilonian Conqueror og level 44 med den Cimmerian Guardian og level 40 med en Stygian Necormanser. Dette er punktene mine for at jeg kanskje skal slutte: * Noen plasser så står det ikke noe på "On screen message". * Lite quests på level 50+. * Man må alltid travele når man skal til et helt nytt sted. * Rhinoen går ikke fortere. * Bare 2 spells/skills til Rhinoen. * For mye in-game bonus items. Men jeg vet enda ikke om jeg skal slutte Jeg forstår at Nagina, og andre slutter.. Men dine punkter er jo latterlige. Man må alltid reise når man skal et nytt sted? Hvordan ellers kommer du det til et nytt sted? Hvordan kommer folk seg fra Norge til Syden? bruker de Path of Asura? Tror faktisk fantomena er ute etter aldri så lite oppmerksomhet Les andre postene, er jo storfan av spillet. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Snubla akkurat over denne: http://e24.no/boers-og-finans/article2532534.ece Tror det er mange som deler trådstarters synspunkter. Svir hardt det der ja, skal godt gjøres om funcom klarer å endre dette nå. Lich King og Warhammer er også i anmarsj, så Funcom skal slå skikkelig på stortromma om de virkelig har lyst til å holde på spillerne sine. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 AoC var i mine øyne veldig skuffende. load load load, grind grind grind. bah Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg slutta etter at jeg levlet til rundt 30. Spillet var ok, men etter å ha vært i Tortage, og storkost meg der uten å ha noen som helst form for hastverk, ble jeg litt skuffet når jeg kom til den "virkelige" verdenen. Jeg begynte å merke dps problemer, questene ble kjedeligere, og spillet krasjet omtrent hver halvtime, så jeg bestemte meg for å fryse kontoen. Betalte for en ny måned i dag, og nå føler jeg at det er mye kjekkere. Spilte rundt 4 timer i strekk med stabil fps(rundt 50-60). Funcom må ha gjort en fantastisk jobb med å stabilisere spillet. Eneste jeg lurer på er hvordan spillet fungerer i endgame, men får vel levle opp og se selv. Det skal nok en del til for å rive meg løs fra WoW, men tror Age of Conan kan greie det. Tror også gamer.no sin anmeldelse kan bli avgjørende for hva jeg velger å fortsette med. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Skal være en del problemer med siege ihvertfall Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ashvan har du sluttet med wow?Så du var ganske aktiv på wow forumet før, men har ikke vært inne der etter at jeg begynnte med AOC. Kontoen er aktiv. Har bare ikke spilt wow den siste tiden. Ny jobb, og sommer med en del bra vær har gjort meg mere aktiv med andre syssler. Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg fryste kontoen min for 1 mnd siden.. load load load, instance instance instance, invisible walls! WTF.. hvor er friheten? Og alt virker så statisk i AoC.. er vandt med myke bevegelser og smarte løsninger på å komme seg rundt i verden.. Uansett verden er liten og klaustrofobisk. Time will tell, som det heter. Tviler på at jeg kommer til å åpne kontoen igjen. WoW er mer fristende faktisk, selv om Blizzard ødlagte spillet etter første expansion pack.. der dødde sjela Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jeg begynner seriøst å savne flying mount ala det man finner i wow, vg, eq2, eventuelt leie en hest som i lotro. Greit at verden er pen å se på i conan, men man blir lei av å springe/ri frem og tilbake..og alle disse sonene da som på en sånn fantastisk måte binder verden sammen..NOT Endret 14. juli 2008 av firberblad Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jeg begynner seriøst å savne flying mount ala det man finner i wow, vg, eq2, eventuelt leie en hest som i lotro. Greit at verden er pen å se på i conan, men man blir lei av å springe/ri frem og tilbake..og alle disse sonene da som på en sånn fantastisk måte binder verden sammen..NOT Håper vi aldri får se flying mount i AoC Edit: Fikk beskjed om at denne ble for kort, men oppdaget etterpå at den ble postet alikevel. Moderator vær så snill å slett denne Endret 14. juli 2008 av maanemann Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jeg begynner seriøst å savne flying mount ala det man finner i wow, vg, eq2, eventuelt leie en hest som i lotro. Greit at verden er pen å se på i conan, men man blir lei av å springe/ri frem og tilbake..og alle disse sonene da som på en sånn fantastisk måte binder verden sammen..NOT Håper vi aldri får se flying mount i AoC. Passer ikke settingen i det heel tatt imho. Dessuten er det et paradoks at folk klager på at verden i AoC er så liten, og samtidig vil ha kjappere travel ala flying mount (sier ikek at det gjelder firberblad dog). Flying mount funker i og for seg i WoW. Men veien ble dessverre veldig kort til aerial combat. Skulle ikke forundre meg om det blir lazerguns, homing missils, radar, decoys og baile mulighet etc, hehe. Liker ikke sjanger blanding. Endret 14. juli 2008 av maanemann Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Man trenger ikke flying mount. Det man trenger er et spill hvor man ikke føler seg så innesperret, noe som skaper frustrasjon for de fleste som spiller. Det er nettopp denne klaustrofobiske stemningen som gjør at det blir kjedelig å gå på samme vei/sti 100 vis av ganger. I mange andre MMO har man iallefall mulighet til å gå der man vil på kartet, noe som gjør at vandringen blir en helt ny opplevelse for hver gang om man måtte ønske. Som sagt, AoC er for statisk og begrenset. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Man trenger ikke flying mount. Det man trenger er et spill hvor man ikke føler seg så innesperret, noe som skaper frustrasjon for de fleste som spiller. Det er nettopp denne klaustrofobiske stemningen som gjør at det blir kjedelig å gå på samme vei/sti 100 vis av ganger. I mange andre MMO har man iallefall mulighet til å gå der man vil på kartet, noe som gjør at vandringen blir en helt ny opplevelse for hver gang om man måtte ønske. Som sagt, AoC er for statisk og begrenset. Din mening.. Din mening...(Sikkert en del andre som deler din mening tho) Jeg føler det ikke slik når jeg spiller. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg likte heller ikke hvordan verdenen (Hyboria) var byggd opp i. Det beste ,fineste stedet der de hadde også massevis av quester er Tortage (syns jeg). Tortage var super pluss destiny questene. Jeg hadde gledet meg så inderlig til jeg kom på level 19-20 og da jeg skulle dra fra Tortage. Men når jeg kom til Old Tarantia og så hvordan Hyboria var byggd opp virket det ikke spennende lenger. Man måtte alltid loade når man skulle inn i et hus eller travelere Dette liker jeg ikke meg Age of Conan: 1.Loadingen helle tiden. Man må loade leeenge selv om man har en kjempe kraftig maskin. Man må loade når man skal inn i et hus osv. 2.Hvordan verdenen var byggd opp i (altså traveler greia). Jeg likte bedre traveler greia i Guild Wars en i AoC. Man får jo bare dra på noen par plasser i Hyboria som Khopshef Province osv. Og man kan ikke dra på oppdagelsestur resten av verdenen. Når jeg spiller føles som jeg er stengt inne. 3.Lite penger. Man tjener så lite penger helle tiden. Jeg er på level 54 nå og har bare 64 silver. 4.Ikke mye varierte våpen. Det er ikke mye varierte våpen. Jeg ser mange som går samme kledd. 5.Lite quests etter 50+. Det er sååå lite quests etter level 50+. Nå er jeg på level 54 og må bare grinde. Og noe mer jeg jeg ikke husker i farten. Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Og ikke for å glemme Age of Pots ^^ .. jeg føler med folk som spiller AoC for tiden. Blant annet er det gøyt når jeg leser innlegg som "I was a AoC fanboi for 5 years, and always talked good about the game, but now I am not a fanboi anymore and talk bad".. Er jo mildt sagt latterlig at mange folk ikke kan gi en objektiv mening, uten å beskytte sitt fanboi revir. Har hørt så mange si ting de egentlig ikke mener, bare for å holde fasaden og håpen oppe. Jeg har gode ting å si om Funcom, og dårlige. Om dere lurer på hvor Funcom feilet, så er jo ikke det så vanskelig å forklare når man har 20 års erfaring med hardcore gaming. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Grunnen til at jeg nenvte det med flying mount er et så langt så virker det som om sonene er rimelig blottet for innhold i den forstand at når du har gjort de questene som er der så er det egentelig ingen grunn til å være der lengre. Det blir rett og slett et kjedelig sted som må passeres for å komme fra et sted til et annet. Nok en gang vil jeg trekke frem eq2 som et godt eksempel på hva som kan gjøres for å skape mer innhold i en sone/verden. Eq2 er jo som de fleste vet bygd opp (desverre) på samme måte som conan. Mange soner. skaper desverre ikke en følelse av en stor verden ala wow, lotro og vg. Men det utviklerne av eq2 har gjor er for eksempel lagt inn dette med collections. Det gjør jo at selv om man har nådd en høy lvl så vil det allikevel være noe av verdi for deg i sonen. En grunn til å gå tilbake. De legger inn "verdens omspennende" quester som hele tiden tar deg tilbake til soner du i utgangspunktet trodde du var ferdig med. Heritage quest likedan. Nå er jeg bare lvl 52 i conan, så jeg skal ikke utale meg om det som skjer etter eg.mountain. Men jeg syns en del av sonene er såpass store at det hadde vært mulig å lagt inn både flere quester og... grupper med mobs som spenner over et større lvl området. Conan har et par områder som jeg virkelig liker, stygia, wild lands. Det hadde vært helt sjef om det kunne vært mulig på lvl 50 gjort et par quester i de to nevnte områdene. Eller mange for den saks skyld. Det hadde ivhertfall vært bedre enn å grinde i det villa strøket i old.T. Jeg kunne også tenkt meg en større andel av "searchable objects" som gav quester. Er rimelig lei av å komme til en ny sone, prate med npc, sette i gang og thats it. Det gir meg liksom ingen grunn til å "lete bak hver stein" for å finne noe å gjøre. Nå er dette rent subjektive meninger. Det er mye ved conan jeg liker veldig godt og kommer nok til å ha kontoen aktiv en stund til. Syns FC gjorde en fantastisk jobb med AO, og håper at det klarer å få til tilsvarende med AOC. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 firberblad: Mye av det du nevner og ønsker er faktisk på vei. Quests er noe som kommer inn hele tiden, og det merker jeg nå stort når jeg nå levler en alt fra det å levle når spillet kom ut. Lenke til kommentar
MathiasT-S Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Dette er hvorfor jeg sluttet AoC hadde ikke mer vesentlige og interessante quester, fordi stemmene i quest forsvinner etter Tortage..det blir bare det vanlige grinde køddet og snakk med ditt og skaff magisk sverd for det og det Hva er så interessant med AoC sin gameplay? hmm..* unique combæt system * ..my ass..var ikke noe spesielt..combos er bare rotete..og spellweaving..?huh, questene er det samme, instancing er noe hestepikk, verdenen er alt for liten, slitsomt og * interacte * med andre spillere, craftingen er komisk dårlig, masse crashe tull, trading og økonomi er råttent og for lite content..men det blir vel fikset ved tiden( bank i bordet! ) Jada jada *alle mmo'er har bugs fra begynnelsen*...mhm, det er jeg fult klar over MEN Aoc sine bugs er alt for store, vi snakker om sell-pointene til spillet som SUGER/kjedelig/dårlig gjennomført, animasjoner, Steder som nesten er uspillbare, uendelig med combos/spells og feats som det er utrolig mye feil med, jeg vedder en billion på at de mirakel patchene derre snakker om ALDRI vil komme. End game suger.. skal love deg at du kommer til og spille dette spillet maks 4 måneder..rett og slett alt for lite og gjøre. Grafikken til Aoc derimot, den er fin! musikken er knall! Jada folkens kom og sytt på meg at whiner bla bla bla* bugs i begynnelsen *. Dette er min mening og du er ikke noe bedre hvis du skal si dette for trillionende gang. Dette er diskusjon.no og jeg er skuffet over spillet jeg betalte og hadde gledet meg mye til og jeg ser ikke noe og galt i og ytre dette når det er mange som føler det sånn som meg. Det er jo en grunn til at aksjene til funcom har sunket med 52% ..tydelighvis er jeg ikke bare en * whiner * (postet dette på feil tråd i sted så måtte endre litt, hehe! .. ) Endret 15. juli 2008 av MathiasT-S Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Good news med andre ord Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Dette er hvorfor jeg sluttet[bla bla bla...] Hvorfor ikke bare starte en ny tråd og skrive det samme der som her + det andre eksakt samme svaret du har gitt i en annen tråd også? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11588261 Endret 15. juli 2008 av o(O)phus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå