Lego Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Må desverre si meg enig med trådstarter, jeg har nylig anskaffet spillet og har ikke rukket å komme lenger enn til lvl 25. Jeg syntes også spillet var knallbra helt til jeg forlot tortage. Vet ikke helt hva jeg forventet, men ble fryktelig skuffet da jeg oppdaget hvordan verdenen var bygget opp. Trodde jeg kunne vandre ut av byen på oppdagelsesferd som jeg er vandt til fra samtlige andre mmo's jeg har spilt. Følte jeg ble tvunget til å queste før jeg i det hele tatt fikk forlate byen. Rotete UI pent å se på, men chat, map og diverse opplever jeg som tungvindt. Hørte mye bra om kampsysten og hvor "skillbasert" dette er, jeg synes bare det rotete. Har aldri laga så mange macro'er på G15 tastaturet mitt før. Virker på meg som om de fleste bruker macroer i en eller annen form utifra ingame chatten, og da er det ikke noe mer skillbasert enn andre mmo hvor du bare klikker ett skill fra hotbaren. Jeg valgte å spille ranger, venter enda på at karakteren min skal bli bedre i ranged combat enn i melee. Har aldri før spilt ett mmo hvor jeg kjedet meg fra lvl 20, og det begynner å bli en del på de 8 åra jeg har spilt. Hadde forventet mye mye mer. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Må desverre si meg enig med trådstarter, jeg har nylig anskaffet spillet og har ikke rukket å komme lenger enn til lvl 25. Jeg valgte å spille ranger, venter enda på at karakteren min skal bli bedre i ranged combat enn i melee. Du er lvl 25 og venter på at du skal bli bedre i Ranged enn i melee ? Jeg tror du gjør masse feil , jeg brukte ikke melee etter lvl 15 . Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Vurderer å starte på en ny en, ettersom jeg ikke har spilt på flere uker fordi jeg føler figuren min forandrer seg alt for lite, altså alt for lite gear osv, og jeg sliter også med quest.. Spiller nå på en 35 Barbarian og er "lei". Er det mer variasjon i f.eks Guardian? Endret 10. juli 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Lego Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Må desverre si meg enig med trådstarter, jeg har nylig anskaffet spillet og har ikke rukket å komme lenger enn til lvl 25. Jeg valgte å spille ranger, venter enda på at karakteren min skal bli bedre i ranged combat enn i melee. Du er lvl 25 og venter på at du skal bli bedre i Ranged enn i melee ? Jeg tror du gjør masse feil , jeg brukte ikke melee etter lvl 15 . Er det så mye å gjøre feil da? Cunning strike 6 feks. gjør jo dobbelt så mye dmg som salvo, som fremdeles er salvo 1. I tillegg har jeg flere komboer i melee. Ranged fungerer heilt greit i 1 vs 1 men i mine øyne burde jeg være overlegen ranged i forhold til melee. *Edit masse leifer og rot* Endret 10. juli 2008 av Lego Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Vet ikke om jeg skal slutte med AoC. Har kommet meg på level 55 med en Aquilonian Conqueror og level 44 med den Cimmerian Guardian og level 40 med en Stygian Necormanser. Dette er punktene mine for at jeg kanskje skal slutte: * Noen plasser så står det ikke noe på "On screen message". * Lite quests på level 50+. * Man må alltid travele når man skal til et helt nytt sted. * Rhinoen går ikke fortere. * Bare 2 spells/skills til Rhinoen. * For mye in-game bonus items. Men jeg vet enda ikke om jeg skal slutte Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vet ikke om jeg skal slutte med AoC. Har kommet meg på level 55 med en Aquilonian Conqueror og level 44 med den Cimmerian Guardian og level 40 med en Stygian Necormanser. Dette er punktene mine for at jeg kanskje skal slutte: * Noen plasser så står det ikke noe på "On screen message". * Lite quests på level 50+. * Man må alltid travele når man skal til et helt nytt sted. * Rhinoen går ikke fortere. * Bare 2 spells/skills til Rhinoen. * For mye in-game bonus items. Men jeg vet enda ikke om jeg skal slutte haha, dette er tull ikke sant? For hvis det er seriøst, så er dette de aller verste grunnene jeg noengang har sett Endret 10. juli 2008 av canavasman Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) * Noen plasser så står det ikke noe på "On screen message". Greit nok at det ikke bør være slik, men hvordan ødelegger dette spillet nok til at du vil slutte? * Man må alltid travele når man skal til et helt nytt sted. Du mener at man må snakke med en npc eventuelt klikke på en dør for å komme til neste sone? * Rhinoen går ikke fortere. Fortere enn hva? Neshornet og Mammuten har begge fått en bedre hastighet enn de haddde før, og det skulle da bare mangle at de var tregere enn Hesten. Om ikke det hadde vært slik så hadde det vært mer gamebreaking enn at neshornet er tregt. * Bare 2 spells/skills til Rhinoen. Enig, skulle hatt "Dance". Så vidt jeg vet er det forresten fler skills tilgjengelig når du kjøper advanced riding skill eller hva nå enn det heter. Så det er ikke et problem. * For mye in-game bonus items. Du mener ringen og capen? Slik at alle blir seende like ut med den på ryggen? Hvordan ellers ødelegger dette spillet? Endret 10. juli 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hørte mye bra om kampsysten og hvor "skillbasert" dette er, jeg synes bare det rotete. Har aldri laga så mange macro'er på G15 tastaturet mitt før. Virker på meg som om de fleste bruker macroer i en eller annen form utifra ingame chatten, og da er det ikke noe mer skillbasert enn andre mmo hvor du bare klikker ett skill fra hotbaren. Hvis du velger å kjøre macro på melee combat systemet så "nerfer" du deg selv. Det kan kanskje funke i enkle PvE situasjoner, men når man da skal over til raiding og PvP, så er det for risikabelt å kjøre igang macroer for comboer ettersom man da utfører slagene automatisk etterhverandre så kjapt man kan, noe som kan være en ulempe om spilleren/bossen finner på å løpe litt. Ikke kan man "ombestemme" seg heller, hvis en ser at du fyrte av en 5-knapps-combo mens du egentlig trenger en 1-knapps-knockback, så er man jo død før man klarer å bruke Crowd Control pga du må se på deg selv slå i løse luften pga macroen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Slutta fordi jeg syns spillet var dårlig... og kjedelig. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Vurderer å starte på en ny en, ettersom jeg ikke har spilt på flere uker fordi jeg føler figuren min forandrer seg alt for lite, altså alt for lite gear osv, og jeg sliter også med quest.. Spiller nå på en 35 Barbarian og er "lei". Er det mer variasjon i f.eks Guardian? Prøvd Conqueror? Jeg trives iallefall veldig godt med den klassen! Om du speccer riktig og bruker litt tid på å finne deg fet rustning så er du på god vei. Jeg ble faktisk utrolig overrasket igår, da jeg faktisk greide å ta to casters på 78 og 79 og da med halv hp igjen :| . Skal også nevnes at jeg er på lvl 73. Jeg er fremdeles overrasket over at det gikk an . Grunnen til at jeg valgte Conq var fordi jeg hater casters og magi og alt det der. Hvis vi ser på en vanskelighetsgrad så er Conq oppe på Hard. Mens ToS, Necro og Demo er easy mode. Jeg er iallefall utrolig fornøyd! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Vurderer å starte på en ny en, ettersom jeg ikke har spilt på flere uker fordi jeg føler figuren min forandrer seg alt for lite, altså alt for lite gear osv, og jeg sliter også med quest.. Spiller nå på en 35 Barbarian og er "lei". Er det mer variasjon i f.eks Guardian? Prøvd Conqueror? Jeg trives iallefall veldig godt med den klassen! Om du speccer riktig og bruker litt tid på å finne deg fet rustning så er du på god vei. Jeg ble faktisk utrolig overrasket igår, da jeg faktisk greide å ta to casters på 78 og 79 og da med halv hp igjen :| . Skal også nevnes at jeg er på lvl 73. Jeg er fremdeles overrasket over at det gikk an . Grunnen til at jeg valgte Conq var fordi jeg hater casters og magi og alt det der. Hvis vi ser på en vanskelighetsgrad så er Conq oppe på Hard. Mens ToS, Necro og Demo er easy mode. Jeg er iallefall utrolig fornøyd! Har vurdert den og, men tenkte kanskje at Guardian var en mer brutal og bedre "fighte" classe som passer meg bedre.. men er litt vanskelig i si Lenke til kommentar
Lego Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hørte mye bra om kampsysten og hvor "skillbasert" dette er, jeg synes bare det rotete. Har aldri laga så mange macro'er på G15 tastaturet mitt før. Virker på meg som om de fleste bruker macroer i en eller annen form utifra ingame chatten, og da er det ikke noe mer skillbasert enn andre mmo hvor du bare klikker ett skill fra hotbaren. Hvis du velger å kjøre macro på melee combat systemet så "nerfer" du deg selv. Det kan kanskje funke i enkle PvE situasjoner, men når man da skal over til raiding og PvP, så er det for risikabelt å kjøre igang macroer for comboer ettersom man da utfører slagene automatisk etterhverandre så kjapt man kan, noe som kan være en ulempe om spilleren/bossen finner på å løpe litt. Ikke kan man "ombestemme" seg heller, hvis en ser at du fyrte av en 5-knapps-combo mens du egentlig trenger en 1-knapps-knockback, så er man jo død før man klarer å bruke Crowd Control pga du må se på deg selv slå i løse luften pga macroen. Joda, helt klart at dette kansje ikke ville funke i Raids der å avfyre macroer kan få fatale konsekvenser. Men Macro per kombo som jeg bruker er jo uansett mye bedre enn å manuelt trykke dem inn mens jeg herjer som værst i PVP. Men er jo ikke nødt til å bruke dem, men i pve har det ikke noen hensikt å manuelt taste in Komboen fremfor en enkel Skill macro. Jeg synes iallefall det er mye enklere, kan hende det er "juks" i noens øyne men er ikke nerf iallefall. bare avansert Autofire Lenke til kommentar
Lego Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Snubla akkurat over denne: http://e24.no/boers-og-finans/article2532534.ece Tror det er mange som deler trådstarters synspunkter. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hørte mye bra om kampsysten og hvor "skillbasert" dette er, jeg synes bare det rotete. Har aldri laga så mange macro'er på G15 tastaturet mitt før. Virker på meg som om de fleste bruker macroer i en eller annen form utifra ingame chatten, og da er det ikke noe mer skillbasert enn andre mmo hvor du bare klikker ett skill fra hotbaren. Hvis du velger å kjøre macro på melee combat systemet så "nerfer" du deg selv. Det kan kanskje funke i enkle PvE situasjoner, men når man da skal over til raiding og PvP, så er det for risikabelt å kjøre igang macroer for comboer ettersom man da utfører slagene automatisk etterhverandre så kjapt man kan, noe som kan være en ulempe om spilleren/bossen finner på å løpe litt. Ikke kan man "ombestemme" seg heller, hvis en ser at du fyrte av en 5-knapps-combo mens du egentlig trenger en 1-knapps-knockback, så er man jo død før man klarer å bruke Crowd Control pga du må se på deg selv slå i løse luften pga macroen. Joda, helt klart at dette kansje ikke ville funke i Raids der å avfyre macroer kan få fatale konsekvenser. Men Macro per kombo som jeg bruker er jo uansett mye bedre enn å manuelt trykke dem inn mens jeg herjer som værst i PVP. Men er jo ikke nødt til å bruke dem, men i pve har det ikke noen hensikt å manuelt taste in Komboen fremfor en enkel Skill macro. Jeg synes iallefall det er mye enklere, kan hende det er "juks" i noens øyne men er ikke nerf iallefall. bare avansert Autofire Jeg kan umulig tenke meg at det er bedre å bruke macroer i PvP, isåfall er du ikke særlig høy level som klarer å faktisk drepe noe som helst med det. I PvP så er det hektisk, man ønsker å treffe på flest mulig slag, og da hvertfall siste slaget. Når en da trykker på en macro så kjøres jo alt i tur og orden etterhverandre uten pauser, og når en spiller da hopper frem og tilbake, løper hit og dit så skal du være ganske våken for å treffe med slag som fyres av automatisk og ikke når du helst vil se at dem fyrer av, f.eks når du vet at du er nærme nok til at den faktisk treffer. Så nei, macroer er en dårlig "deal" for PvP. Når det gjelder PvE, og særlig group/raid sådann så er det ganske greit å kjøre dette manuelt også, dette for å kjapt kunne forandre "mening". Lenke til kommentar
Lego Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Skal ikke krangle på det, du har nok rett i det, har som sagt ikke kommet høyere enn 25 så jeg vet ingenting om high end PVP. Hovedpoenget var egentlig at jeg syns kampsystemet er tungvindt, derfor jeg i det hele tatt brukte macroer. Lenke til kommentar
St0ffer Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Slutta fordi jeg syns spillet var dårlig... og kjedelig. Ditto. Pluss at necromancer classen som var den eneste jeg ville spille var temmelig patetisk i forhold til alle andre. /quit Lenke til kommentar
zeox Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Spillet i seg selv er artig, men for min del har det ikke det lille ekstra som får meg til å fortsette. Kommer mest sansynlig tilbake til det om et års tid Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Merker selv at det blir mindre og mindre aoc. Spillet klarer desverre ikke engasjere meg. Jeg klarer ikke sette fingeren på hvorfor. Det meste er jo så og si perfekt og nær slik jeg hadde håpet det skulle bli. Stemmningsmessig er spillet bedre enn forventet. Lyd og grafikk scorer begge 10/10 hos meg. Men,,, alikevel. Jeg klarer ikke bli engasjert. Jeg har det på 3 mnd. betaling nå. spiller jeg like lite om 3 mnd som pr. i dag, så setter jeg kontoen på vent og sjekker tilbake om et halvt års tid. Jeg har nesten lyst til å betale for kontoen uansett for jeg vil virkelig at funcom skal lykkes med dette spillet. Jeg så virkelig frem til et spill som skulle overta for wow. Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Merker selv at det blir mindre og mindre aoc.Spillet klarer desverre ikke engasjere meg. Jeg klarer ikke sette fingeren på hvorfor. Det meste er jo så og si perfekt og nær slik jeg hadde håpet det skulle bli. Stemmningsmessig er spillet bedre enn forventet. Lyd og grafikk scorer begge 10/10 hos meg. Men,,, alikevel. Jeg klarer ikke bli engasjert. Støttes. Avbestilte kontoen min i dag, etter å ha suset dødt rundt på lvl.51.en stund. Kun et par timers spilling siste to uker vitnet vel om det uungåelige. Syns grafikk og gameplay egentlig var toppers, men spillet var til syvende og sist veldig innholdsløst...og gleden ved gear/yrker og sånt stæsj manglet helt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Vet ikke om jeg skal slutte med AoC. Har kommet meg på level 55 med en Aquilonian Conqueror og level 44 med den Cimmerian Guardian og level 40 med en Stygian Necormanser. Dette er punktene mine for at jeg kanskje skal slutte: * Noen plasser så står det ikke noe på "On screen message". * Lite quests på level 50+. * Man må alltid travele når man skal til et helt nytt sted. * Rhinoen går ikke fortere. * Bare 2 spells/skills til Rhinoen. * For mye in-game bonus items. Men jeg vet enda ikke om jeg skal slutte Jeg forstår at Nagina, og andre slutter.. Men dine punkter er jo latterlige. Man må alltid reise når man skal et nytt sted? Hvordan ellers kommer du det til et nytt sted? Hvordan kommer folk seg fra Norge til Syden? bruker de Path of Asura? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå