Gå til innhold

Hvorfor sluttet du med Age of Conan?

Anbefalte innlegg

Begynner å bli grundig lei av wow sammenligningen. Se på hvor forskjellige spillene er fra hverandre http://img366.imageshack.us/img366/5141/unbenannt2xx0.jpg

En som har spillt Halo i flere år går ikke på forums og klager over at spill fra andre verdenskrig burde få våpen mer lik Halo.

Herregud, du har visst ikke skjønt det, sammenligner ikke på den måten.

Avstand sammenligning, ikke grafikkmessig. Å bruke wow som eksmepel som at det er et open world spill ser jeg ikke noe dumt i? eller?? herregud må jeg si.

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk skal få lov til å kritisere Age of Conan uten å bli kalt kjerringer og liknende. Denne tråden er for de som sluttet med spillet og som har lyst til å fortelle hvorfor. Diskusjon er selvsagt tillatt, men hold dere til sak og ikke person. Ufine diskusjonsteknikker slås ned på heretter. Vennligst respekter de som ikke liker spillet og vice versa. Man trenger ikke å være en "whiner" fordi man misliker spillet eller en "fanboy" hvis man liker det.

Kommentarer til moderering gjøres via PM og ikke i tråden.

Lenke til kommentar
så verdenen er så enormt lukket siden du må "teleportere" deg mellom soner? selve sonene er jo totalt frie akkuratt som i wow. Har ikke følt at verdenen er så fantastisk lukket. De fleste som sier det er de som ikke har kommer ut av tourtage enda.

Synes instancesystemet falt i smak. Blir ikke for mange mennesker som slåss over ett område og verdenen virker mer gigantisk, ettersom overgangen fra gress til snø og ørken ikke blir så rask, som hvis man skal dele opp områdene i firkanta soner.

Lenke til kommentar
For min del er det greit med en slik tråd som kan fremme (konstruktiv) kritikk. Det er interessant å lese om hva andre mener er dårlig eller manglende ved spillet, men alt med måte.

Vi har ALLEREDE en slik tråd kjære Moderator -" Noen som er skuffet "

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
For min del er det greit med en slik tråd som kan fremme (konstruktiv) kritikk. Det er interessant å lese om hva andre mener er dårlig eller manglende ved spillet, men alt med måte.

Vi har ALLEREDE en slik tråd kjære Moderator .

Denne tråden er for de som sluttet fullstendig, noe som kan bidra til mer omfattende kritikk av spillet. Er delvis enig i at trådenes emner overlapper hverandre, men mer kritikk skaper mer debatt (forhåpentligvis sivilisert) og det er på sin plass med flere kritiske tråder til dette spillet. Noen finner enkelte skuffende elementer og poster i den andre tråden, andre finner hele spillet skuffende, noe som resulterer i at de slutter og kan poste her. Folk kan dele erfaringer om hvorfor de sluttet m.m. i denne tråden.

Lenke til kommentar

Siterer yougamers.com:

"Age of Conan has already received some praise from the first reviews, but if you drill down to what the critics so far have actually said, all you find is descriptions about Tortage and comments how the game looks pretty and innovates with bloody fast-paced combat and ever-important boobs. What about the actual game - beyond the noob lands? Unfortunately it seems that five years wasn't enough for Funcom, and what you find on the store shelves today is not even half a game. Sure, it's beautiful, but the actual gameplay is hampered by serious problems, and the part that drives people to subscribe MMOs for years, the "endgame", is once again to be patched in later."

Hele anmeldelsen kan leses her:

http://www.yougamers.com/reviews/19142_age...ian_adventures/

Denne tar for seg hele spillet og ikke bare Tortage og newbieområdene som VG og resten av løkrullane har spilt gjennom før de ga spillet toppkarakter.

Det er helt tragisk at det går an å gi ut et spill der mesteparten av trekkplastrene PR-avdelingen til Funcom annonserte med patches inn senere. Nevner: DX10, siege-pvp, endgame!, 1500 armorsets osv osv

Det som er mest sjokkerende med AoC er hvor lite det egentlig er.. Det er bare 9 åpne soner! Hva byr du meg??

Min account er cancelled for å si det sånn.. Jeg betaler ikke penger for halvferdige produkt. Spillet har potensial, og jeg kommer til å prøve det igjen om et halvt års tid. Kanskje det da har nok content til å være verdt å spille.

Lenke til kommentar

Vi har ALLEREDE en slik tråd kjære Moderator .

Denne tråden er for de som sluttet fullstendig, noe som kan bidra til mer omfattende kritikk av spillet. Er delvis enig i at trådenes emner overlapper hverandre, men mer kritikk skaper mer debatt (forhåpentligvis sivilisert) og det er på sin plass med flere kritiske tråder til dette spillet. Noen finner enkelte skuffende elementer og poster i den andre tråden, andre finner hele spillet skuffende, noe som resulterer i at de slutter og kan poste her. Folk kan dele erfaringer om hvorfor de sluttet m.m. i denne tråden.

Jasså du vil ha debatt, men trådstarter krever samtidig at ingen "fanboys" skal få skrive i denne tråden...

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sluttet, men er lvl 51, og jeg er tom for quester. Grinding er ikke en valgmulighet, så derfor må jeg vente til nye har blitt implementert.

Du får nye quester på lvl 53+.. Har du gjort arena quest? fikk en hel level fra å gjøre samtlige opp til min level(fra 40-50 quests, både solo og gruppe)..

Lenke til kommentar

Jeg må grinde opp til lvl 53, for å få nok quester til å komme til lvl 55 kanskje. Og så grinde opp til 60? Nei takk. Jeg har lyst å gjøre det fordi alle andre i guildet og på serveren raser forbi meg. Men jeg klarer det ikke. Jeg vil ikke gjøre AoC til arbeid.

Lenke til kommentar

Forståelig.. Var selv innstilt på å vente til flere quests kommer, men tar det heller med ro ingame og gjør det som er mulig å få gjort(gruppe quests, solo quests etc). Også er det jo en del grinding av materiale som må gjøres for å få flere bygninger i guild byen.

Lenke til kommentar
Jeg må grinde opp til lvl 53, for å få nok quester til å komme til lvl 55 kanskje. Og så grinde opp til 60? Nei takk. Jeg har lyst å gjøre det fordi alle andre i guildet og på serveren raser forbi meg. Men jeg klarer det ikke. Jeg vil ikke gjøre AoC til arbeid.

Jeg hadde nok gjort det samme, men jeg hadde quester helt opp til level 59 før jeg gikk tom, så da gikk jeg bare til atzels approach og fortsatte med quester der.

Da hadde jeg altså gjort alle questene jeg kunne finne, som var i e. mountain, noble districts, arena, tombs, main/cistern og catacombs.

Lenke til kommentar

Jojo, det har jeg gjort masse av. Men hjernen min aksepterer at resource farming er slik det skal være. Og Funcom har ingen planer om å forrandre det. Questingsystemet derimot skal forrandres.

Hvis det ikke skulle forrandres, så hadde jeg kanskje sluttet med spillet.

Lenke til kommentar

Ja,jeg må nok si meg enig med trådstarter at mye av de feilene AOC har skulle ikke ha vært der etter launchen.

Slik som krafting som er så viktig når et spill kommer ut skulle ha vært iorden.

Samme var jo det med DX10 som Funcom lovet at skulle være en av de store tingene vi skulle få se når spillet kom ut.

Men selfølgelig så vi jo heller ikke noe av det.

Jeg synes ikke det hjelper at Funcom sier at de kommer med ting senere så lenge vi har allrede betalt for et produkt som har så mye bugs og feil.

Det er akuratt som du drar til en butikk og kjøper deg en bil,så mangler det en motor men selgeren da sier at den kommer senere,men vet ikke når.

Mitt inntrykk av Conan var at det var et kk spill,men er ikke spill som vil overleve i de lengre løp mot de andre store MMO spillene .

Har selv spillt fra tidlig beta til nå, men synes det ikke værdt å betale noe mere for,men har iallefall lagt igjen noen kroner til videre utvikling.

Han reporteren i VG som ga det terningkast 6 vil jeg gjerne vite hva han har drukket så jeg ikke kjøper det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...