Gå til innhold

Hvorfor sluttet du med Age of Conan?

Anbefalte innlegg

Har nå strengt tatt ikke sluttet enda, men det går på siste verset.

Personlig synes jeg verdenen er altfor stykket opp, uinspirerende, og jeg klarer rett og slett ikke å leve meg inn i den. Når du legger til at man må bruke evigheter på å reise (ja jeg vet det er realistisk, men ffs.. det er ett spill) og en latterlig klassebalanse.. vel.. game over.

Ditto. Understrek klassebalanse, og legg til latterlig dårlig skuespill/voiceover i 1-20- questene, så er vi der.

Null nada niks som motiverer til å fortsette å spille, derfor slutter jeg.

Spillerbasen er forsåvidt seriøst overvurdert. Blod og pupper for å få 18 års aldersgrense og mer voksne spillere? Hvem er det som er mest opptatt av pupper og blod; det er jo 13- åringene. En dårlig skjult gimmick/taktikk. Det at man må lukke OOC- chat før man er level 2 er vel et greit nok bevis på det.

Edit:

Legger til et dessverre når det gjelder alle mine punkter. Var klar for at AoC skulle "treffe" meg. Kanskje det treffer bedre senere?

Edit2:

Female assassin, og assassins generelt.

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Øyh, snakker du om meg? jeg gadd ikke mer etter ti dager.. lurte bare på hva som var spesielt med patchen <_<

Dagens patch viser klart og tydelig at Funcon ikke vet hva de driver med. Ta for eks necro klassen, kanskje en av klassene med størst behov for en buff. Hva er løsningen til funcom? Jo det er å ødelegge klassen ved å fjerne alle muligheter til å gjøre skade. Dette er dog bare toppen av isfjellet.

Er det så vanskelig å teste content før man rusher det ut på live serverne?

Å fikse problemer med nye problemer er vel ikke så smart...

Lenke til kommentar

Denne karen her har enda ikke startet med kampene i Conans skremmende rike.

Dette fordi tiden ikke strekker til, med så mange som ikke gjør annet enn å skrike.

Han skulle gjerne en dag AoC prøve,

men tiden min var det troll som ville røve.

For stakkars Dotten,

han blir som fjotten.

Tid og stunder går vekk,

for å rydde etter de som er frekk.

Når moderator gir beskjed,

så gjør man lurt i å holde fred.

Ellers kommer admin og dikter,

og vi ser alle hvordan akkurat det svikter.

En gretten mann er Dotten blitt,

så han bruker internett til å få sagt sitt.

Nå holder dere alle fred,

så kan jeg ta og rusle avsted.

Noen blir advart og noen stengt ute,

Send meg gjerne en pm om det er noe som rimer på "ute", eller om man har kommentarer til moderering. Et hav av innlegg er slettet. Når moderator gir beskjed, så gjør man ikke lurt i å ignorere det. Jeg kan sitte bak en pc skjerm og leke tjukk og tøff. Diskuter hvorfor folk slutter, ikke meningen med tråden, hverandre, moderering eller annet. Og vis at dere er voksne nok til å holde en saklig og konstrukiv tone. Og ja jeg er fullstendig klar over at dikter jeg aldri vil (eller bør) bli. :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
dont_fuck_with_the_admins.jpg

Tråden åpnes igjen.

Lenke til kommentar
Øyh, snakker du om meg? jeg gadd ikke mer etter ti dager.. lurte bare på hva som var spesielt med patchen <_<

Dagens patch viser klart og tydelig at Funcon ikke vet hva de driver med. Ta for eks necro klassen, kanskje en av klassene med størst behov for en buff. Hva er løsningen til funcom? Jo det er å ødelegge klassen ved å fjerne alle muligheter til å gjøre skade. Dette er dog bare toppen av isfjellet.

Er det så vanskelig å teste content før man rusher det ut på live serverne?

Å fikse problemer med nye problemer er vel ikke så smart...

Igjen, du har ingen erfaringer når det gjelder endgame. På level 80 så var Necromancers Raid Encouters i mass-PvP pga pettene dems.

Pets aleine drepe folk, samtidig som de gav liv til hele teamet, som gjorde det helt utrolig uballansert. Man kunne stå 3-4 mann å slå på en Necromancer, men pga diverse HoTs fra både prester og pets, så gikk dem altså ikke ned. Det at dem fikset dem idag, var på sin plass.

Lenke til kommentar

Poenget med balanse er at det skal være jevn over balanse, og ikke bare i endgame. At Necromancere blir imba på level 80 sier vel bare mer om ubalanse enn balanse. MMO spill skal kunne spilles av alle på alle nivåer, og ikke bare være rettet mot endgame. Folk må få kunne spille casual.

Lenke til kommentar
Igjen, du har ingen erfaringer når det gjelder endgame. På level 80 så var Necromancers Raid Encouters i mass-PvP pga pettene dems.

Pets aleine drepe folk, samtidig som de gav liv til hele teamet, som gjorde det helt utrolig uballansert. Man kunne stå 3-4 mann å slå på en Necromancer, men pga diverse HoTs fra både prester og pets, så gikk dem altså ikke ned. Det at dem fikset dem idag, var på sin plass.

Og du suger tydeligvis i PvP siden du ikke dreper healers først og blir drept av pets... En necro kan få rundt 4.5k HP med bra hp gear og HP buffs, kombinert med lite armor så er det ikke et kunstykke å drepe en necro. Post gjerne screenshot/film av 4 stykker som står og slår på en necro. Er sikkert litt av et syn...

Å si at necromancer har blitt fikset i dag er ellers så useriøst som det går ann å få det. En stor andel av necro spillerne har enten rerollet eller kansellert kontoen sin. Det er ikke uten grunn.

Du syter over Hots fra pets? Er du klar over at en av de få tingene som ble buffet i dag var hots fra pets? Vet du i det hele tatt hva som har blitt nerfet? Sett deg inn i problemet til klassen før du begynner å slenge ut tull.

Om du virkelig tror på det du selv sier så har jeg en ting å si til deg, L2P

Poenget med balanse er at det skal være jevn over balanse, og ikke bare i endgame. At Necromancere blir imba på level 80 sier vel bare mer om ubalanse enn balanse. MMO spill skal kunne spilles av alle på alle nivåer, og ikke bare være rettet mot endgame. Folk må få kunne spille casual.

Necromancer har aldri vært imba på level 80. Necro hadde en ting de var gode på og det var mass AoE, dette er nå nerfet noe så hinsides.

Endret av toeblast
Lenke til kommentar
Er enig med (o(O)phus som forøvrig har mer erfaring enn oss to sammenlagt. Necromancer sin nerf idag var absolutt på sin plass.

Hva vet du om min erfaring? Jeg var en av de første necromancere som kom til level 80 og selv om jeg ikke har deltatt i noen battlekeep kamper så vet jeg en ting med sikkerhet og det er at det ikke har vært normalt for en level 80 necromancer å tanke 3-4 mann i noen som helst sammenheng.

Lenke til kommentar
Dere som ikke spiller spillet engang, fordi dere ble lei dere over en bug og sluttett etter 1. dag - forsvinn herifra og hold kjeft på ting dere ikke har peiling på. Dere burde visst bedre, dere kan ikke kritisere noe dere ikke har brukt fult ut slik det skal være, og så komme å grine etterpå.

Jeg forstår forsåvidt prob. med bugs osv, men det er forsatt spillbart. Som mange andre skriver her inne, er få som faktisk har peiling på åssen slike typer spill er når de blir lansert.

/end whine

.

Tråden er for oss som har sluttet liksom, tråden er på en måte ment at du skal si hva du syntes.

Hvorfor stikke herfra?, bare fordi du ikke liker at vi sier våres meninger, selvsagt har vi peiling på hva vi har opplevd, var enn god del ting jeg ikke likte, men er ting som kan forbedres og derfor valgte jeg å utsette spillet i par månender å håpe på at ting blir fikset.

Selvsagt er spillet spillbart, men jeg fant ikke noe morro i AoC enda, var bare questing som var i tankene, noe som gikk relativt tregt med mangel på quests.

Synes det manglet underholdning i spillet :S Lurer litt på hvilke muligheter man har i level 80 for øyeblikket, utenom raids.

Lenke til kommentar
Det eneste jeg lurer på er hvilket spill dere som slakter AoC ender opp med. Hvis man virkelig prøver å fokusere etter negative ting så finner man dritt overalt. Si meg ett annet MMO dere ikke klarer å rakke ned på.

Dark Age of Camelot,

der har du mmo spillet du ikke kan si noe negativt om (min mening) det spillet var/er bare himmelsk bra. /savn DAoC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Sluttet å spille etter at jeg oppdaga at jeg ble mer engasjert over å spille spill jeg har spilt mange ganger før, enn å fortsette eventyret i Hyboria.

Trodde dette var noe som skulle bedre seg skikkelig etter Tortage, men neida. Ble presset inni en linær dal med umotiverende fram-og-tilbake-quests. Fine landskap, men det er ikke nok med fin og fancy grafikk og et ragdoll combatsystem for å holde meg i gang. Å slutte på lvl 23 er noe jeg har sagt imot folk når det har vært snakk om mitt forrige store mmorpg, wow, men det blir rett og slett ikke fengende nok.

Lenke til kommentar

1. Eg sluttet pga di fleste av vennene mine gjor det (grunnen til at dei sluttet kan være det samme)

2. kjørte low med 8-25 fps på den stasjonære 8-15 på den bærbare. og eg gidder ikke å oppgradere pcen/kjøpe ny fordi eg prioriterer ny tv til min Ps3.

3. eg har både en stasjonær og en bærbar. og eg foretrekker å ta min bærbare med på lan (slepper alt det stresset med å bli hentet etc.). og den klarer akkuratt aoc. er egentlig ganske håpløst å spille på den.

4. synes at oppsettet/uien er for uoversiktelig. dvs. friendslist guildlist. og ikke en mulighet til å inspecte, vet ikke om det er eg som ikke har sett at det er et inspecting system. savnet wow, som jeg da hadde sluttet med for 1 år siden. og dagen etter eg sluttet med aoc, begynte eg med wow igjen:)

5. hørte at det bare var 9 soner og da et veldig lite område. følte som eg var "innesperra" og det var mye grinding pga lite quest opp til level 80. mistet lysten til å fortsette.

eg var/er level 34. og eg har dermed ikke en mulighet til å klage på spillet i senere levler. men det oppsettet/gameplayet _EG_ ikke likte fra 20-34 (ja level 0-20 var en helt fantastisk opplevelse) fikk meg til å slutte og gå tilbake til et spill eg alltid/som regel har likt, nemlig ved å begynne med wow igjen. føler at det spillet er polert (ikke 100% komplett) og er veldig vant til et oversiktig og simpelt oppsett/gameplay.

men med det betyr det ikke at eg har sluttet for godt. eg skal fortsatt følle med på forskjellige spillsider/forum og se om det kommer nye patcher/bugfixes som kan rette på spillet. og eg finner vel ut da om det er ennå noen som beskytter "festningen" age of conan. og spillet da _kansje_ går meir i min retning.

om et halvt års tid skal eg vurdere det igjen. og som alltid. håper eg på det positive;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...