Gå til innhold

Hvorfor sluttet du med Age of Conan?

Anbefalte innlegg

Rettelse: Du trenger kun være Honored, og ikke Revered (og i hvertfall ikke exalted!) for å gjøre Heroics...

Lese leksa si før man kommer med usaklig, ukorrekt sludder?

/facepalm

Rettelse: Du trengte å være Revered i 7 måndeder før de slapp en patch som gjorde at du bare måtte være Honored.

Er du klar over hvor SINNSYKT langt tid det tar å levle fra Honored til Revered?

Takk ! du tok poenget mitt , jeg har ikke spillt WoW på mange måneder , ting kan ha blitt omgjort eller min hukomelse spiller meg et puss .

Men hovedpoenget er det samme , 80 % av det du driver med i WoW er meningsløst , hvem FAEN synes det er morro å grinde i 3 måneder for å få lov til å sleppe inn i en instance ? Grinde 10.000 av samma tingen som man løser inn mot faction points ? Det er jobb jobb og atter jobb - slikt slipper man i conan ( hvertfall etter hoved updaten i sommer som fjerner ENHVER form for meningsløs grinding av forskjellige årsaker )

Da trodde jeg GLATT dere taklet noen "meningsløse " quester i Conan , IGJEN får man en følelse av at endel av postene her rett å slett bare er skrevet fordi folk føler en trussel mot WoW .Frykt,,

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rettelse: Du trenger kun være Honored, og ikke Revered (og i hvertfall ikke exalted!) for å gjøre Heroics...

/facepalm

Trekke ut to ord fra en hel sammenheng for så å henge det ut? Poenget var jo at det tar tid. Ikke hvilken hvilken status du må ha med factions...

Du skal vel ikke utdype det at jeg brukte 3 punktumer a? :ohmy:

Lenke til kommentar

/facepalm

Poenget var jo at det tar tid. Ikke hvilken hvilken status du må ha med factions...

wtf, man må jobbe for å oppnå noe i en MMO?? :roll: . Faan assa, da skal jeg aldri begynne med det, skal bare bli uber epic geara high level med 1 time etter at jeg starter (løper og finner privat server).

Takk for denne tråden forresten. Vurderte AOC men slår det litt fra meg nå. Kanskje om 6-12 mnd da det er spillbart :)

Endret av Dev-
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Takk ! du tok poenget mitt , jeg har ikke spillt WoW på mange måneder , ting kan ha blitt omgjort eller min hukomelse spiller meg et puss .

Men hovedpoenget er det samme , 80 % av det du driver med i WoW er meningsløst , hvem FAEN synes det er morro å grinde i 3 måneder for å få lov til å sleppe inn i en instance ? Grinde 10.000 av samma tingen som man løser inn mot faction points ? Det er jobb jobb og atter jobb - slikt slipper man i conan ( hvertfall etter hoved updaten i sommer som fjerner ENHVER form for meningsløs grinding av forskjellige årsaker )

Da trodde jeg GLATT dere taklet noen "meningsløse " quester i Conan , IGJEN får man en følelse av at endel av postene her rett å slett bare er skrevet fordi folk føler en trussel mot WoW .Frykt,,

Faktisk så leste jeg bare innlegget til han over å tenkte at jeg skulle kommentere det. Men joda, skjønner hvor du vil, men er ikke helt enig egentlig. Man må jobbe litt for å oppnå noe.

hvis du ser på wow f.eks. I starten var det jævla mye grinding osv for å få bra gear, men nå etter TBC springer jo alle rundt med Season 1 og 2. Alle som faktisk har lagt tid i grinding har gjort det forgjeves.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Du tok ikke den spøken/sarcasmen i "Exalted nok" , kake til deg .

Jeg har forsåvidt vært innom WoW , har lvl 70 Hunter , lvl 70 Warrior og noen alter .

Men hovedpoenget tok du , den meningsløse grindinga.Det er VIRKLIG bekymringsfullt at WoW-fanboyzene virklig glemmer denne delen av WoW og tar det som en selvfølge at det skal være slik i et spill.

Så klager dem over meningsløse quester i AoC ,,,,,,:D

Jeg tar nok mer enn du kanskje aner, og er nå ikke heeelt overbevist om at det var ment som en spøk. Uansett, det er vel mer at jeg leter med lys og lykte etter noe å "ta deg på" :) Du er ikke dum - det skjønner du.

Hunter regnes som "easy mode", hvilket var litt interessant å høre fra deg med tanke på det som har blitt sagt her. Pettet gjør det meste av grovarbeidet for deg. Selv står du jo bare der på trygg avstand med buen eller "gønner'n" din. Synd det ikke er en tilsvarende klasse i AoC forresten.

Og slutt med å kalle meg fanboy er du snill. Jeg er ingen fanboy.

Lenke til kommentar

hvis du ser på wow f.eks. I starten var det jævla mye grinding osv for å få bra gear, men nå etter TBC springer jo alle rundt med Season 1 og 2. Alle som faktisk har lagt tid i grinding har gjort det forgjeves.

Numpher:

Har ikke tenkt til å starte noe wow vs AOC diskusjon her, men blir bare litt provosert da du utaler deg om ting du ikke vet noe om. Helt klart at du ikke har raidet på høyere instance i WOW. Mener du at du kan komme med s1/s2 gear og kjøre gjennom MT/BT? Det holder til å raide Kara, thats it :)

Bulletus:

3 mnd får å få lov til å slippe inn i en instance? Fleste blir honored ved å gjøre naturlig questline med factions. Deretter kjørere du 3-4 normal instances som gir rep og voila du får tilgang til Heroics.

WOWfanboi out :dribble::tease:

Lykke til med AOC :)

Lenke til kommentar
Du tok ikke den spøken/sarcasmen i "Exalted nok" , kake til deg .

Jeg har forsåvidt vært innom WoW , har lvl 70 Hunter , lvl 70 Warrior og noen alter .

Men hovedpoenget tok du , den meningsløse grindinga.Det er VIRKLIG bekymringsfullt at WoW-fanboyzene virklig glemmer denne delen av WoW og tar det som en selvfølge at det skal være slik i et spill.

Så klager dem over meningsløse quester i AoC ,,,,,, :D

Jeg tar nok mer enn du kanskje aner, og er nå ikke heeelt overbevist om at det var ment som en spøk. Uansett, det er vel mer at jeg leter med lys og lykte etter noe å "ta deg på" :) Du er ikke dum - det skjønner du.

Hunter regnes som "easy mode", hvilket var litt interessant å høre fra deg med tanke på det som har blitt sagt her. Pettet gjør det meste av grovarbeidet for deg. Selv står du jo bare der på trygg avstand med buen eller "gønner'n" din. Synd det ikke er en tilsvarende klasse i AoC forresten.

Og slutt med å kalle meg fanboy er du snill. Jeg er ingen fanboy.

Jeg har jo en lvl 70 warrior også da , som ikke er noe easy mode , det skal jeg bare si deg , det vet du hvis du har spilt en .Men alt i WoW er jo egentlig easy mode , bare man har jobba og svetta nok for utstyret.

WoW er bygget opp som et asiatisk MMO egentlig , grind grind grind .

Lenke til kommentar

Jeg har tidligere gitt en notis om å ikke kalle folk fanboys, whinere eller liknende. Det er provoserende, usaklig og leder ikke til en sivilisert debatt, tvert imot. Provoserende beskyldninger bør også dokumenteres! Vennligst respekter dette.

Kommentarer til moderering gjøres via PM.

Lenke til kommentar
Takk for denne tråden forresten. Vurderte AOC men slår det litt fra meg nå. Kanskje om 6-12 mnd da det er spillbart :)

Vil du gå glipp av Conan-evolusjonen ?

Jeg startet WOW rett før TBC og har det moro så klarer fint å vente med AOC :) Skal se om jeg ikke sviner innom da det kommer free trials :)

Lenke til kommentar

Vil du gå glipp av Conan-evolusjonen ?

Jeg startet WOW rett før TBC og har det moro så klarer fint å vente med AOC :) Skal se om jeg ikke sviner innom da det kommer free trials :)

Vent til høsten du ;) Da er du sikkert lei WoW , og Conan er enda mer polert , det kommer noen tunge patcher nå i juni +dem som allerede har kommet ;)

Du kommer til å bli lykklig over combat i AoC , det er friskt , det er blodig , det er hardcore .

Combat i WoW er som å spise en karamell med papiret på , eller som å launche bassen med dong istedet for uten :D - meget vulgær sammenligning men vi tåler vel den .

Lenke til kommentar

Spiller begge spillene jeg.

Fortiden aoc siden jeg er "ferdig med" wow frem til wotlk (ser ikke moroa ved å gjøre ting jeg har gjort 500 ganger før)..

Situasjonen har kanskje endret seg noe når wotlk kommer. jeg har da kanskje lite igjen å gjøre i aoc. da har jeg jo mye å gjøre i wow.

Synes begge spillene er veldig bra og vil ikke trekke frem det ene eller det andre.

Bugs opplever jeg fremdeles i wow (dauet sist igår siden felguarden på lock'en min absolutt skal sette seg fast i all grafikk)

Hadde også en lei bug i aoc igår hvor en mob forsvant under bakken og kunne ta meg, men jeg ikke kunne ta ham.

Skit au. Jeg har det moro i begge spillene. Det viktigste er at jeg spiller med venner.

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg sluttet? Tja, har dere god tid? :p

Først skulle jeg opprette en konto. Det gikk helt fint, men fikk beskjed om at jeg nå hadde tredve dagers gratis spilling fra launch? Med andre ord hadde jeg mistet en hel uke allerede? Heldigvis var dette bare en skrivefeil, men det ga ikke akkurat et bra førsteinntrykk.

Spillet startet, og jeg skulle lage en karakter. Men hvilken server skulle jeg ha? Jeg holder meg konsekvent til RP-servere, men selv om det er flere dusin servere å velge mellom her er det det svært få RP-servere, og de så om er, er i tillegg PvP. Jeg har ingenting imot frivillig PVP, men klarer ikke helt å se hva som er så morsomt med fire folk på høyt level som dreper en enslig fyr på lavt level "fordi de kan". Valge en vanlig PvE-server, men det var jo det der med førsteinntrykk...

Jaja, skulle lage en karakter. Denne biten nesten like bra som i Vanguard: Sage of Heroes, og det lovet jo bra. Bruke mye tid på å få "rett" hår, øyne, ansikt, tatoveringer og så videre og fant en klasse jeg kunne like. (Tempest of Seth, hadde valgt den flere uker i forveien). ;)

Spillet startet... vel, trodde jeg. Måtte bare gjennom en veeeeldig langt cut-scene først som ikke engang kunne hoppes over. (det kan stilles inn i Options, men det fant jeg ikke ut før senere ved en tilfeldighet). Spillet startet endelig, og jeg stod der med en ødelagt åre og beundret grafikken. Det så nydelig ut og flyter helt jevnt hele tiden. Vel, helt til jeg beveget meg. La oss bare si jeg tror jeg vet hvor den andre åren fant veien... :lol:

Slossingen var interessant. I ti minutter. Det er hektisk, man får følelsen av at man gjør noe fornuftig og føles mer "ekte" enn i andre MMORPG'er, men det gjør det dessverre ikke bedre. Heller tvert imot, jeg ville nok fort ha blitt sliten av å spille slik hele tiden. Prøve magi i stedet, og det gikk mye bedre en stund. Det vil si, helt til jeg fant to fiender tidlig i spillet som er 100% immune mot magi. Jeg klarte rett og slett ikke å skade dem i det hele tatt og ble drept.

På tide med en liten boss. Han bablet om at jeg var en slave eller noe, så jeg drepte ham fort - faktisk få fort at han fortsatte å snakke selv om liket hans lå på bakken? Hm...

Kom meg til slutt til byen, trodde jeg. Men neida, først må håndjernene av. Hent de steinene der, men pass opp for.. hva det nå enn var. Gikk gjennom questen seks ganger før jeg tror jeg fant en boss, men er ikke sikker. Det kan ha vært enda en bug.

Så var det byen. Eller husene, rettere sagt. Jeg bladde opp kartet (elendig kartsystem, btW, så hvor jeg skulle dra for å finne en butikk og dro dit. Og ventet. Og ventet. Og ventet. Og... nei, har du sett. Et butikk ikon. Og ventet. Og ventet. Og ventet. Fyren dukket endelig opp, men han ville ikke snakke med meg. Ventet. Ventet. Der ja, nå kunne han snakke med meg. Dro til nærmeste quest og ventet. Og ventet. Og ventet. Questikon? Vente. Vente. Vente. Vente. Akseptere questen uten engang gidde sjekke hva den går ut på. Skulle finne noen ting, men alle fire er tydelig markert på kartet av en eller annen grunn og blinker som om det er nyttår når vi ser dem i spillet. Hva er vitsen?

Nei, får kanskje prøve til høsten engang, men jeg tviler. Dette var skuffende. Når vi ikke engang har en åpen verden blir det for dumt.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Er mange quest som er, eller skal jeg si "lite gjennomtenkt", som for eksempel, du må løpe helt til enden av spillet for å snakke med en dude så løpe helt til andre enden for å levere melding du fikk av duden. Sånn blir "A til B" jævligt langt, men som jeg forklarte i sted, det med portaler og all loading gjør at det virker langt, er altså det som har påvirket meg her ^^

La oss kjøre en WoW-sammenligning igjen siden det er så populært ;

Disse faction questene der du må grinde items i 3 måneder for å bli exalted nok til å gjøre en instance er bedre gjennomtenkt ?

Vel etter Naxxramas og utallige timer med potions og flaskefarming var jeg godt fornøyd med hele instancen og veldig stolt over av å være en av de første guildene som drepte Khel'Thuzad. Så skulle vi endelig gå over til BC hvor dem hadde lovet oss at det ville bli mindre farming av potions og reputation.

Neida! Første instance var en tass som het Gruul som krevde en jævla flaske og masse flaks for å drepe han. Så kommer vi til Serpentine Caverns rett etterpå hvor flere av bossene krevde flasker også. Ikke nok med det, så måtte vi farme exalted for Shattered City for å få muligheten til å kjøpe en greie som gir litt mer +damage på skulderen. Dette betydde utallige timer med farming av mobs i shadowmmon valley for å tak i en item som gir litt rep.

Dette ble for mye for meg og med god samvittighet sluttet jeg WoW stolt over å ha sett alt som var å se av i det Orginale WoW spillet. BC ødela WoW totalt for meg.

Lenke til kommentar

Du sier jo selv at du spammer gjennom questene, hva er da vitsen med å klage?

At NPC loader tregt er nok pcen din sin skyld, og ikke en bug i spillet.

Har du tatt en titt på minimum req til dette spillet? Klarer man minumum req så burde man kun klare å spille med grei flyt på lave setting. Når det gjelder AoC så er dette langt ifra tilfellet.

Lenke til kommentar
FAEN så tåpelig tråd -.-

det jeg tror er problemet til alle derre som syter er at derre bare tenker negativt på spilet og sammenligner det med et annet spill som nesten ikke har funnet på noe selv : WOW

AOC er under utvikling enå det er en hau med bugs og de strever med å få dem vekk.

jeg mener spillet er KONGE!!! og som spill magasinet sier :"Age Of Conan kutter hodet av WOW og tråker på det."

Og så kommer man ut av Tortage.. :o

Lenke til kommentar

Hva ventet du deg? Du spekulere i at Funcom betaler anmeldere, sier ting som de fleste er uenige i, sier at "fanboys" ikke kan si at du tar feil fordi det er din mening. Jo, du har noen gode poeng, men det meste du nevner er ting som noen liker og andre ikke liker. De fleste liker det. Ja det er kjipt at det er "modningstid" på MMORPGs men det har alltid vært sånn. Det er nok flere som har valgt og ikke kjøpe et bra spill kun fordi du ikke liker det.

Lenke til kommentar

Du sier jo selv at du spammer gjennom questene, hva er da vitsen med å klage?

At NPC loader tregt er nok pcen din sin skyld, og ikke en bug i spillet.

Ikke verst å misforstå min egen post. :lol: Kan ikke se jeg skrev at jeg spammer noe som helst sted, og det var definitivt ikke det jeg mente. Alt jeg sa er at kampene er interessante i ca ti minutter før de begynner å bli ensformige.

Aner ikke hvorfor NPCene loader noe sinnsykt tregt, men om det er PCen min sin skyld, hvorfor flyter resten av spillet da helt fint? Det er kun NPCene som er et problem, så med mindre PCen min av en eller annen grunn nekter å godta dem er det nok en bug.

Men jeg kan fint legge til en annen bit. Folk vurderte seriøst å si opp kontoen da puppene til damene ble redusert til normal størrelse, og den "18-års aldersgrense" driter alle inkludert FunCom i. Hadde jeg vært interessert i et slikt community hadde jeg fortsatt spilt Guild Wars. ;)

Og bare så det er sagt spilte jeg WoW i to måneder før jeg gikk lei, og det varte kun så lenge fordi det var det aller første MMORPG'et jeg spilte. Hadde jeg startet det nå ville jeg ikke holdt ut to dager engang. ;)

Lenke til kommentar
Hva ventet du deg? Du spekulere i at Funcom betaler anmeldere, sier ting som de fleste er uenige i, sier at "fanboys" ikke kan si at du tar feil fordi det er din mening. Jo, du har noen gode poeng, men det meste du nevner er ting som noen liker og andre ikke liker. De fleste liker det. Ja det er kjipt at det er "modningstid" på MMORPGs men det har alltid vært sånn. Det er nok flere som har valgt og ikke kjøpe et bra spill kun fordi du ikke liker det.

Dette har jeg prøvd å få inn med te-skje gjennom hele tråden , takk for at du prøver igjen .

En liten side kommentar ; Jeg har spilt alle MMOs av betydning siden 1998 , EQ , EQ2,SWG,DDO,AO,WoW,LOTRO, TR , HL osv osv og burde ha en viss ballast når jeg utaler meg om conan .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...