Gå til innhold

Hvorfor sluttet du med Age of Conan?


Anbefalte innlegg

En annen positiv ting med Funcom i forhold til Blizzard. De lytter. Mange har klaga på lite quests i 30+ og 50+ og det sier Funcom at her skal vi sette inn nye quests. En ting er å klage på at det ikke er der, men Blizzard har et rykte på seg for å være fint treige til å fikse sånt. Funcom lytter mye til brukerne og har med 2 patchdager lagt opp til å forbedre gameplayet for spillerne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AoC har noen gode elementer og tendenser, men det ble for likt WoW med tanke på utfordring og repetisjon. Fordi spillet har noen fundamentale mangler og feilvurderinger, og ikke er en god nok videreføring av MMORPG-sjangeren, så jeg meg nødt til å slutte. Men jeg har i alle fall støttet norsk spillbransje ved å kjøpe spillet, i det minste.

 

Og det er strengt talt ikke nødvendig å spørre om dette er objektive vurderinger for alle eller subjektivt. Jeg forstår ikke hvorfor mange tror at man noensinne kan uttale seg objektivt om kunst og kultur på denne måten.

Lenke til kommentar

Skal love dere at combat på level 80 i PvP ikke er så veldig moro til tider.

 

Får vel ramse opp hva som gjør at det er ganske crappy atm: En combo på level 80 har 5 taster og mostanderen kan lett bare CC dette selv når du er i comboen og vips, så er alle skade borte selv om du er midt i comboen og har han på 20% HP f.eks.

 

Sykt lite ballansert mellom casters og melee. Melee må gjøre comboer på 5 tastetrykk og så vente på at comboen går av og må stå helt inntil casteren, mens en caster som tar en spell som tar 2 sekunder å caste som kan bli casted fra range tar like mye eller mer damage. Og i tillegg utrolig mye CC, enda mer enn WoW.

 

La oss ta et eksempel da, Demonologist har roots som varer i 100 år og veldig lange stuns. Så jeg som er HoX blir chain CC'ed siden jeg ikke har specced Purge pga mage treet har mange unødvendige feats og jeg mister mye annet bra.

Lenke til kommentar

Det er vel bare å akseptere at ting er som de er?

At AoC er som det er i dag er vel pent lite å gjøre med akkurat nå, så denne biten av debatten er vel mer eller mindre meningsløs.

Liker du ikke spillet så gjør du vel ikke det, da kan du vel bare avslutte din subscription og komme deg videre i livet.

Så kan vi som liker spillet fortsette å spille, samtidig som livet går videre :D

 

Tror dere at dere kan forandre på AoC sin situasjon per dags dato så er det bare å sette i gang. Fakta er at spillet er det vi har fått, med bare godt i vente (patcher osv).

Å sette spillet opp imot wow i alle slags sammenhenger gidder jeg ikke kommentere en gang.

 

Å diskutere hva som ville gjort spillet enda mer fornøyelig, gjort ting bedre, helt generelt, hadde vært en mer "givende" måte å debattere på. Derfor vi har feedback på AoC forumet :D

Lenke til kommentar
En annen positiv ting med Funcom i forhold til Blizzard. De lytter. Mange har klaga på lite quests i 30+ og 50+ og det sier Funcom at her skal vi sette inn nye quests. En ting er å klage på at det ikke er der, men Blizzard har et rykte på seg for å være fint treige til å fikse sånt. Funcom lytter mye til brukerne og har med 2 patchdager lagt opp til å forbedre gameplayet for spillerne.

 

 

Funcom har ikke noe valg , de MÅ lytte til spillerne , ellers er det adios . Det er derfor jeg ber folk å skrive noe konstruktivt på the offisielle conan forumet istdet for denne WoW-gnålinga her .

Funcom jobber på spreng og har all fokus på fikse feil og bugs i et rasende tempo - og de VIL klare det , og mye annet.

Lenke til kommentar

Jepp, derfor WoW ikke har gjort det noe bra med tanke på salg eller abonnenter, fordi de ikke hører på hva folk vil ha når de lager nytt content.

 

/facepalm

 

"Funcom er flinke til å høre på spillerne siden de adder quests der det ikke er noen"

 

Dummeste argumentet hittil uten tvil.

Lenke til kommentar
Det er vel bare å akseptere at ting er som de er?

Hvis alle skulle hatt denne innstillingen hadde ikke verden beveget seg fremover.

 

Joda, det var egentlig en helt meningsløs setning.

Men resten av innlegget mitt tror jeg nogenlunde får frem hva jeg mente.

Lenke til kommentar
"Funcom er flinke til å høre på spillerne siden de adder quests der det ikke er noen"

 

Dummeste argumentet hittil uten tvil.

Du har rett... Mye bedre å ta WoW-edition:

"Blizzard har side opp og side ned med ting som ikke funker og classes som er ubalansert. Hva kommer de med? "Vi er stolte over å presentere Wardrobe funksjonen!! Denne lille rakkeren har vi jobba med i et par måneder nå istedenfor å forbedre det dere sier trengs å forbedres"

Lenke til kommentar

har ikke lest mere enn trådstarteren, og jeg merket meg at han klaget over vor liten verden er, samtidig som han klaget over at det ikke var enklere måter å komme seg raskere rundt omkring i verden på....mitt poeng; hva er det du klager på? er verden for liten, skulle ikke det være noe problem for deg å bevege deg fra a til b? Du kan ikke BÅDE mene den er for liten og for stor?

Lenke til kommentar
har ikke lest mere enn trådstarteren, og jeg merket meg at han klaget over vor liten verden er, samtidig som han klaget over at det ikke var enklere måter å komme seg raskere rundt omkring i verden på....mitt poeng; hva er det du klager på? er verden for liten, skulle ikke det være noe problem for deg å bevege deg fra a til b? Du kan ikke BÅDE mene den er for liten og for stor?

 

Er mange quest som er, eller skal jeg si "lite gjennomtenkt", som for eksempel, du må løpe helt til enden av spillet for å snakke med en dude så løpe helt til andre enden for å levere melding du fikk av duden. Sånn blir "A til B" jævligt langt, men som jeg forklarte i sted, det med portaler og all loading gjør at det virker langt, er altså det som har påvirket meg her ^^

Lenke til kommentar
Er mange quest som er, eller skal jeg si "lite gjennomtenkt", som for eksempel, du må løpe helt til enden av spillet for å snakke med en dude så løpe helt til andre enden for å levere melding du fikk av duden. Sånn blir "A til B" jævligt langt, men som jeg forklarte i sted, det med portaler og all loading gjør at det virker langt, er altså det som har påvirket meg her ^^

 

La oss kjøre en WoW-sammenligning igjen siden det er så populært ;

 

Disse faction questene der du må grinde items i 3 måneder for å bli exalted nok til å gjøre en instance er bedre gjennomtenkt ?

Lenke til kommentar
Disse faction questene der du må grinde items i 3 måneder for å bli exalted nok til å gjøre en instance er bedre gjennomtenkt ?

 

Eh! Exalted nok!? Her ramla jeg ut et øyeblikk. Enten så er man exalted, eller så er man det ikke. Nå er det riktignok flere "grader" av exalted, opp till 999/1000, men er man exalted så er man exalted. Å makse helt ut har, meg bekjent, ingenting for seg utover det at det ser ekstra "kewlt" ut i det pene UI'et.

 

Men du har kanskje ikke spilt WoW?

Lenke til kommentar
Disse faction questene der du må grinde items i 3 måneder for å bli exalted nok til å gjøre en instance er bedre gjennomtenkt ?

 

Eh! Exalted nok!? Her ramla jeg ut et øyeblikk. Enten så er man exalted, eller så er man det ikke. Nå er det riktignok flere "grader" av exalted, opp till 999/1000, men er man exalted så er man exalted. Å makse helt ut har, meg bekjent, ingenting for seg utover det at det ser ekstra "kewlt" ut i det pene UI'et.

 

Men du har kanskje ikke spilt WoW?

 

 

Du tok ikke den spøken/sarcasmen i "Exalted nok" , kake til deg .

Jeg har forsåvidt vært innom WoW , har lvl 70 Hunter , lvl 70 Warrior og noen alter .

Men hovedpoenget tok du , den meningsløse grindinga.Det er VIRKLIG bekymringsfullt at WoW-fanboyzene virklig glemmer denne delen av WoW og tar det som en selvfølge at det skal være slik i et spill.

Så klager dem over meningsløse quester i AoC ,,,,,,:D

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Rettelse: Du trenger kun være Honored, og ikke Revered (og i hvertfall ikke exalted!) for å gjøre Heroics...

 

Lese leksa si før man kommer med usaklig, ukorrekt sludder?

 

/facepalm

Rettelse: Du trengte å være Revered i 7 måndeder før de slapp en patch som gjorde at du bare måtte være Honored.

 

 

Er du klar over hvor SINNSYKT langt tid det tar å levle fra Honored til Revered?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...