Sunset Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hei! Jeg bare lurte på om dere der ute hadde noen forslag om hvilke programmer jeg kan bruk i 3D bilder og animasjon. Jeg har vært borti noen programmer, men de er som oftest basert på å bare lage animasjon og ikke bilder. takker for alle svar Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 De 3 beste på markedet nå er jo 3D Studio max, MAYA og XSI. Men disse koster en GOD smule med penger! Men derimot så har du en god del gratis-3D programmer slik som: Povray - Gratis Ray Tracing program 3DCanvas - Gratis 3D Modeling program Zpaint - Gratis program for å lage enkle objekter Blender3D - Gratis og veldig bra 3D program Det finnes mange flere men det kommer til å ta laang tid å sette opp her Hvis du vil prøve 3DS/MAYA/XSI så kan du gå til disse linkene: 3DS: 3DS trial MAYA: MAYA trial XSI: XSI trial Du får prøve et par og se hvilken som passer deg Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 anim8or er også gratis og ganske enkelt program jeg bruker mest endorphin det er gøy Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Blender er bra gratis 3d program nevt over. Jeg bruker 3d studio max med vray som render. Hender jeg bruker maxwell render også Med litt trening kan du lage bilder som dette. http://snippsat.cgsociety.org/gallery/ He "litt" er vel overdrevet jeg har holt på med dette lenge Endret 28. juni 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå