Gå til innhold

Turok - Dine erfaringer med dette spillet , skriv her .


Anbefalte innlegg

Har nettopp skaffa meg spillet Turok fordi jeg er dino-fan på min hals , kanskje derfor jeg digger dette spillet SELV om det har fått middels kritikk . Glemmer annmeldere at spill handler om å ha det morro tro ? Annmelder de spill på feil grunnlag ?

Jeg synes Turok er faktisk bedre enn Crysis - er jeg smårar ?

Turok skaffer meg litt hjernedød morro , bli jakta på av svære fete skummle dinosaurer ;) Jeg trenger ingen sinnsyk bra historie.

Flere som har spilt dette spillet ?

post-144689-1213449516_thumb.jpg

post-144689-1213449525_thumb.jpg

post-144689-1213449533_thumb.jpg

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må le av de bildene. Noen andre enn meg som synes at overarmen hans er litt vel overdrevet musklete?....ellers så er det tegn på mangen timer alene i jungelen...... :!:

 

 

hva er det dere tuller med?

slik ser jo armene mine åsså ut.. da er det vel helt realistisk?

Lenke til kommentar

Var ikke akkurat drit spill etter min meningen, dinosaurene i spillet er det beste imo. De har gjort bra jobb med dem og det er litt gøy å spille, de kunne gjort mappene litt mer "fritt" istedenfor rett fram og stemmen til han sure fyren passer ikke helt. Men ellers vis du vil ha litt moro kan jeg anbefale den. Slenger på med en bilde.. Det er faktsk på pc og ingame når jeg spiller :p

post-90961-1213488806_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Turok er artig i en time, maks. Det er kult å drepe dinosaurer på makabre måter. Men så går man lei av å gjøre de samme "death-moves"-ene om og om igjen. AI'en er elendig, våpnene er kjedelige, historien er så og si ikke eksisterende, og grafikken er OK+ (dog veldig blass). Turok er selve definisjonen på middelmådighet, hvor alt har blitt gjort større og bedre mange ganger før.

Lenke til kommentar
Turok er artig i en time, maks. Det er kult å drepe dinosaurer på makabre måter. Men så går man lei av å gjøre de samme "death-moves"-ene om og om igjen. AI'en er elendig, våpnene er kjedelige, historien er så og si ikke eksisterende, og grafikken er OK+ (dog veldig blass). Turok er selve definisjonen på middelmådighet, hvor alt har blitt gjort større og bedre mange ganger før.

 

 

Joda skjønner hva du mener .

 

Men Turok tilfredstiller noe hos meg som jeg ikke kan sette fingeren på , mulig det er min interesse for dinosaurer ;)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...